Νέα

Δημοκρίτου 9 - Κολωνάκι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Iblis
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 958
  • Εμφανίσεις 325K
  • Tagged users Καμία
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

f458

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2012
Μηνύματα
2.800
Like
18
Πόντοι
16
῞Αμα ἔχουν τέτοιες μασὲρς νὰ μοῦ λείπῃ...
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Σχολιάζω την κριτική του καυλοτσούτσουνου από την αρχική σελίδα.
"κατέβαλα ογδόντα ευρώ" λέει στο κείμενο. Πιο κάτω γράφει στην τιμή 70 ευρώ.
Τελικά πόσα πλήρωσες............?
 

kaulotsoutsounos

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2008
Μηνύματα
60
Like
8
Πόντοι
0
Σχολιάζω την κριτική του καυλοτσούτσουνου από την αρχική σελίδα.
"κατέβαλα ογδόντα ευρώ" λέει στο κείμενο. Πιο κάτω γράφει στην τιμή 70 ευρώ.
Τελικά πόσα πλήρωσες............?
Λαθος λόγω γραψιματος απο κινητό...80 είναι το ποσο :)
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Προσωπικά δεν κάθομαι ποτέ σε μαγαζί όταν μου ζητάνε πρωκαταβολικά τα λεφτά. Θέμα αρχής και εμπειρίας
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
δουλευει εκει παλι η αλεξανδρα η ασιατισσα?
 

FROID

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
2.040
Κριτικές
1
Like
370
Πόντοι
36
ποιο ειναι το ροστερ τελικα εκει ?
απο τιμουλες?
 

bixterious

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Ιουν 2013
Μηνύματα
4.246
Κριτικές
44
Like
10.504
Πόντοι
9.086
παιδιά εγώ θα ξαναπήγαινα εκεί μόνο αν με πλήρωναν μηνιάτικο!!! τότε μπορεί και να το σκεφτόμουνα. Ομιλώ για πολύ πιο παλιά,τώρα δε ξέρω.Όταν ο βαρουφούκτσης δηλ. πούλαγε κεράσια στις φιλιππίνες..πολύ παλιά δηλ.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.058
Κριτικές
499
Like
43.601
Πόντοι
45.097

spunky13

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
15.702
Κριτικές
27
Like
6.692
Πόντοι
7.715

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.035
Πόντοι
48.437
Νεες τιμουλες...φουλ προγραμμα μισης ωρας στα 50, και ωρα στα  70
κοπελλες 2 μιλφ ολγα και αννα...







η μια αγγελια με 50 και η αλλη με κοντινη ημερομηνια με 80, ο συναδελφος λεει 50/μιση ωρα-70/μια ωρα, αντε βγαλε ακρη τωρα

 

bb06

Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2013
Μηνύματα
281
Like
0
Πόντοι
1
αμα βλέπεις φωτο με στησιμο ,το μαγαζί το γυρισε σε φούλ ,αντε να δούμε ποσο θα αντέξει
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom