Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κου - Κου - Ρουκου!ηταν και κκε?
Βίτσα-πούτσα-και στενά παπούτσαδεν σου περασε ουτε μια στιγμη η σκεψη απ το μυαλο ρε ανατολ να συνουσιαστεις μαζι της,ειναι πολυ ωραιο κοριτσακι η spy..
kαι να ξερεις ,αυτο το αγριο που εχει θα της βγει μαζι σου..

δεν σου περασε ουτε μια στιγμη η σκεψη απ το μυαλο ρε ανατολ να συνουσιαστεις μαζι της,ειναι πολυ ωραιο κοριτσακι η spy..
kαι να ξερεις ,αυτο το αγριο που εχει θα της βγει μαζι σου..
Βίτσα-πούτσα-και στενά παπούτσα![]()
![]()
![]()
ΖΕΙΣ?????? Το μαλακα τον Χαρο...
Παλι μπερδεψε την διευθυνση !!!!!!!Τι εννοείς? ΄Δεν πέρασε ούτε από ΣΕΝΑ? Ρε, λες να ψόφησε με τις μαλακίες που διαβάζει εδώ?![]()
![]()
ΖΕΙΣ?????? Το μαλακα τον Χαρο...
![]()
Παλι μπερδεψε την διευθυνση !!!!!!!

μονο δεμενη! και φημωμενη
BDSM και κάγκελα παντου!!!δευτερος ο κομμαντο,ανεβαινει ο baby και σπαει σιγα σιγα ο παγος του ανατολ με την spy.... κατι για σεξ με δεμενα χερια και στομα ακουω
Όλα καλά bombenito;Τι εννοείς? ΄Δεν πέρασε ούτε από ΣΕΝΑ? Ρε, λες να ψόφησε με τις μαλακίες που διαβάζει εδώ?![]()
![]()
Ναι γιατι σιγα μην σε αφησω εγω πλασμα μου.μονο δεμενη! και φημωμενη
Όλα καλά!!! Δεν φαντάζομαι να πίστεψες τις συκοφαντίες του NOT SO EASY BIKER ότι έχω κάτι προβληματάκια υγείας? Το τελευταίο τσεκ-απ απο τον Ασκληπιό έδειξε ότι είμαι παλλικάρι πλήρες σφρίγους και νεανικών ορμών!Όλα καλά bombenito;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ναι γιατι σιγα μην σε αφησω εγω πλασμα μου.![]()
![]()
![]()

Το κεφαλι θα του σπασω.σπαει σιγα σιγα ο παγος του ανατολ με την spy....

Βρε καρφί δεν υπάρχει θρεντ που να μην πουλάς έρωτες!!! Πάρτο απόφαση, τα κορίτσια γουστάρουν παίδαρους με δημοκρατικό ήθος και που να είναι πάνω από όλα τσετελμεν και όχι προγκες σαν του λόγου σου!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


![]()
![]()
![]()
![]()
Που εισαι Μαριαννακι να δεις τον προστυχο αντρα. Ουτε ντροπη ουτε τσιπα εχει. Και μισοριξια και γοης το παιζει.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

... o not TO easy bikerΌλα καλά!!! Δεν φαντάζομαι να πίστεψες τις συκοφαντίες του NOT SO EASY BIKER ότι έχω κάτι προβληματάκια υγείας? Το τελευταίο τσεκ-απ απο τον Ασκληπιό έδειξε ότι είμαι παλλικάρι πλήρες σφρίγους και νεανικών ορμών!
Όσο για το "m", τι να κάνω, αφού έτσι με γράφει ο xilnik, δε θέλω να του χαλώ τη ζαχαρένια![]()
![]()
καθαρισαν , για να μπει το ΚΑΙ το σκηνωμα σου
, στο παρτυ
με την κορη της ΝΑΥΣΙΚΑΣ ... ;) ;) ;)...και χωρις να κουνηθει , τριχα απ'την μασχαλη του !!! Για δες μερικες σελιδες πιο πισω !!! Αιντε ... με την βοηθεια του Δια ... τσουκου - τσουκου ... χουφτωστη,χουφτωστη !

Θα στην φαω λεμε ρεεεεεεεεεε!!!! Και εσυ θα μεινεις με την ψηφοφορια στο χερι γιατι ουτε το Ευακι θα εχεις!!!Γιατί είμαι πρόστυχος ρε μισή μερίδα;;;; Άσε ήσυχο το Μαριαννάκι, γιατί το ανακατεύεις με τις πομπές σου, που δεν χάνεις ευκαιρία να καρφώσεις!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
