Λοιπόν επειδή εχω διαβάσει τόσα και τόσα εδώ μέσα για τα τηλέφωνα που μπορεί να δίνουν κάποια cg. Εγω δεν εχω γαμήσει σε μπουρδέλο ή στούντιο επειδή έρχομαι για δουλειές στην Αθήνα μένω σε ξενοδοχείο και παίρνω συνέχεια απο εφημερίδες πολλά χρόνια τώρα. 1. Εχω πετύχει φοβέρες μούνες που μου δίνουν το τηλέφωνο τους και δουλεύουν μετά μόνες τους. Αυτές όμως είναι 95% ελληνίδες. Οι ξένες το φοβούνται. 2. Στις αγγελίες για μασάζ κατ οικον μου έχουν τύχει λαχεία. Όπως ας πούμε μια σαραντάρα που ήρθε στο ξενοδοχείο για μασάζ και με έβαλε σε ένα φοβερό κύκλωμα. 3. Σε μπαρ της περιοχής Κυψελής πάλι εχω όμορφες περιπέτειες. Όπως την τελευταία φορά που ήρθα Αθήνα και σε ένα μπαρ γνώρισα 2 ελληνίδες που ήθελαν να πιούν δεν είχαν μια και τις πήγα Πλούταρχο και μετά με ξέσκισαν στην παρτούζα. Αυτά!
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Διαβάστε όλοι...Αυτό!
- Μέλος που άνοιξε το νήμα PROFONDO
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 37
- Εμφανίσεις 5K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
spunky13
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 20 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 15.702
- Κριτικές
- 27
- Like
- 6.692
- Πόντοι
- 7.715
ωραιαααα!!!.....και το ζουμι της υποθεσης?.....Λοιπόν επειδή εχω διαβάσει τόσα και τόσα εδώ μέσα για τα τηλέφωνα που μπορεί να δίνουν κάποια cg. Εγω δεν εχω γαμήσει σε μπουρδέλο ή στούντιο επειδή έρχομαι για δουλειές στην Αθήνα μένω σε ξενοδοχείο και παίρνω συνέχεια απο εφημερίδες πολλά χρόνια τώρα. 1. Εχω πετύχει φοβέρες μούνες που μου δίνουν το τηλέφωνο τους και δουλεύουν μετά μόνες τους. Αυτές όμως είναι 95% ελληνίδες. Οι ξένες το φοβούνται. 2. Στις αγγελίες για μασάζ κατ οικον μου έχουν τύχει λαχεία. Όπως ας πούμε μια σαραντάρα που ήρθε στο ξενοδοχείο για μασάζ και με έβαλε σε ένα φοβερό κύκλωμα. 3. Σε μπαρ της περιοχής Κυψελής πάλι εχω όμορφες περιπέτειες. Όπως την τελευταία φορά που ήρθα Αθήνα και σε ένα μπαρ γνώρισα 2 ελληνίδες που ήθελαν να πιούν δεν είχαν μια και τις πήγα Πλούταρχο και μετά με ξέσκισαν στην παρτούζα. Αυτά!
vasos
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 28 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 7.928
- Κριτικές
- 33
- Like
- 32
- Πόντοι
- 2.057
Όχι ακριβώς. Ήτανε μέσα απο την μπάρα 3 γκόμενες που τις κέρναγες βέβαια αν ήθελες και απέξω διάφορες παρέες. Αυτές ήταν ξέκωλα από Κυψέλη που ήρθαν και κάθησαν δίπλα μου.
μηπως εννοεις το la boheme στην αγ.μελετιου ή το secret στην μυτιληνης?
galanomatis
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 490
- Κριτικές
- 3
- Like
- 8
- Πόντοι
- 1
ε αφου γραφει ο καθενας το μακρυ και το κοντο του ας γραψω και γω κανα μυνημα να παω προχωρημενος
Ας επισημανθεί ότι εδώ υπάρχουν και άτομα τουλάχιστον με ένα μέτριο ΙQ.Επειδή έχω ακούσει αρκετά φίδια εδώ μέσα τουλάχιστον ας προσπαθούν αυτοί που τα γράφουν να τα "καλύψουν" και λίγο...ένα σκέτο "μπαρ" και "Κυψέλη" και εντάξει μαλακάκες την είπα τη μαλακία μου. 
Που ρε φίλε ψάρεψες στην Κυψέλη καθημερινές γκόμενες και οχι κωλομπαρετζούδες;Νομίζω ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι καλές εποχές του SOS.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...αλλά πόσοι πραγματικά αν είχαν "φτιαχτεί" θα έκαναν πάσα και πιο ακριβή στοιχεία.Για αυτό από παπαρολογίες χορτάσαμε.Όσοι θέλουν πραγματικά να ενημερώσουν ας πουν μερικές αλήθειες και οχι την μιση αν όχι και φίδια....

Που ρε φίλε ψάρεψες στην Κυψέλη καθημερινές γκόμενες και οχι κωλομπαρετζούδες;Νομίζω ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί οι καλές εποχές του SOS.
Αν κάνω λάθος διορθώστε με...αλλά πόσοι πραγματικά αν είχαν "φτιαχτεί" θα έκαναν πάσα και πιο ακριβή στοιχεία.Για αυτό από παπαρολογίες χορτάσαμε.Όσοι θέλουν πραγματικά να ενημερώσουν ας πουν μερικές αλήθειες και οχι την μιση αν όχι και φίδια....
cm615et
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 27 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 645
- Κριτικές
- 12
- Like
- 241
- Πόντοι
- 5.785
Τελικα το sait τελει χρεη ψυχολογου και ψυχοθεραπρυτη.
Α . εγω μια φορα σε ενα μαγαζι στην αθηνα πηγα να κατουρισω και περιμεναν μεσα στην τουαλετα 6 γκομενες της πηρα ολες και μου εδωσαν και 5,000 δρχ.
Τελικα πηγαινα κεθε μερα
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Μετα ξυπνησα
Φιλια σε ολους
Α . εγω μια φορα σε ενα μαγαζι στην αθηνα πηγα να κατουρισω και περιμεναν μεσα στην τουαλετα 6 γκομενες της πηρα ολες και μου εδωσαν και 5,000 δρχ.
Τελικα πηγαινα κεθε μερα
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Μετα ξυπνησα
Φιλια σε ολους
pervertboy
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Μαΐ 2006
- Μηνύματα
- 207
- Like
- 4
- Πόντοι
- 1
Aμα ειναι
ο ανθρωπος...
ο ανθρωπος...galanomatis
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 490
- Κριτικές
- 3
- Like
- 8
- Πόντοι
- 1
καλησπερα!!....θα ηθελα τρια σουβλακια με γυρο ,μια πατατες ενα κοκορετσακι και μια αμστελ παρακαλω
Che Guevara
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Οκτ 2005
- Μηνύματα
- 370
- Κριτικές
- 3
- Like
- 5
- Πόντοι
- 1
παμε ολοι μαζι με μια φωνη!!
λε-λε-λευτερια στα μπουρδελα του γαμια
λε-λε-λευτερια στις τιμες και στα λεφτα!!!
ε αφου ολοι μαλακιες λετε ρε.....
λε-λε-λευτερια στα μπουρδελα του γαμια
λε-λε-λευτερια στις τιμες και στα λεφτα!!!
ε αφου ολοι μαλακιες λετε ρε.....
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 23
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 124
- Εμφανίσεις
- 66K
- Απαντήσεις
- 9
- Εμφανίσεις
- 12K
- Απαντήσεις
- 30
- Εμφανίσεις
- 38K
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 7K
