καλησπέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ερώτηση: πως μπορώ να διαγράψω μήνυμα στο φόρουμ;;;
Nikitas7 Ενεργό Μέλος Εγγρ. 27 Σεπ 2012 Μηνύματα 732 Like 2.631 Πόντοι 446 4 Αυγ 2022 #1 καλησπέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ερώτηση: πως μπορώ να διαγράψω μήνυμα στο φόρουμ;;;
antisthenis Administrator Γλομπεο-στέλεχος Εγγρ. 20 Ιαν 2006 Μηνύματα 20.920 Κριτικές 148 Λύσεις 5 Like 10.909 Πόντοι 17.085 4 Αυγ 2022 #2 Μετά από μισή ώρα δε μπορείς. Κάντο report για να το σβήσουμε εμείς.
enduro Μέγας Εγγρ. 12 Ιουν 2014 Μηνύματα 15.840 Like 15.944 Πόντοι 3.656 5 Αυγ 2022 #3 nikitas7 έγραψε: καλησπέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ερώτηση: πως μπορώ να διαγράψω μήνυμα στο φόρουμ;;; Κλικ για ολόκληρη προβολή... τυπε γιατι θες να διαγραψεις το ποσταρισμα; εριξες καμια γαμωμανα;
nikitas7 έγραψε: καλησπέρα και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού ερώτηση: πως μπορώ να διαγράψω μήνυμα στο φόρουμ;;; Κλικ για ολόκληρη προβολή... τυπε γιατι θες να διαγραψεις το ποσταρισμα; εριξες καμια γαμωμανα;
V vladgr Μέλος Εγγρ. 22 Οκτ 2008 Μηνύματα 1.171 Like 687 Πόντοι 96 10 Δεκ 2023 #4 πως μπορω να διαγραψω ενα μυνημα που εχω ποσταρει?
Knoper Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Μαρ 2022 Μηνύματα 1.090 Like 3.159 Πόντοι 456 10 Δεκ 2023 #5 Σου έχει κάτω από το μνμ σου την λέξη αναφορά κ δίπλα έχει κάτι τελιτσες.πατα εκεί!!
alex71 Ανώτερος Εγγρ. 5 Σεπ 2010 Μηνύματα 154.287 Κριτικές 1 Like 32.315 Πόντοι 8.006 10 Δεκ 2023 #6 Μετα απο ενα μισαωρο, δεν μπορεις να διαγραψεις μηνυμα.
celebre Ανώτερος Εγγρ. 15 Μαΐ 2019 Μηνύματα 24.100 Like 33.868 Πόντοι 6.256 10 Δεκ 2023 #7 Νημα με 1 σελιδα,που η ερωτηση απανταται απο τον Αντι στο 2ο μολις μηνυμα.Αλλα ποιος να διαβασει 3-4 ποσταρισματα ολα κι ολα?
Νημα με 1 σελιδα,που η ερωτηση απανταται απο τον Αντι στο 2ο μολις μηνυμα.Αλλα ποιος να διαβασει 3-4 ποσταρισματα ολα κι ολα?