Enginieros
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 915
- Like
- 4
- Πόντοι
- 6
νατος και ο γαμιας με το γαμιομετρο!!!!!!!! 
εγω φιλαρακο αναφορα θα σου δωσω ποσες κ ποτε γαμαω;;;
αφου ρωτας η συγκεκριμενη ηταν πολυ εντυπωσιακη γκομενα ουκρανιδα ξανθια σωματαρα 8 αρι θα ελεγα..με 2 μεταπτυχιακα και δουλεια καλη στο κιεβ..την εβγαλα γκομενα με μεγαλη δυσκολια και πολυ προσπαθεια ,ψυχρη πολυ
Ο ΓΚΛΟΚ ΤΗΝ ΕΙΔΕ!!!τις πρωτες μερες δεν με αφηνε καθολου να την αγγιξω μετα που θα επαιζε καποια φαση της ηρθε περιοδος
..οποτε νεξτ ταιμ θα ερθει παλι ελλαδα και θα την παω με το σκαφος να την ξεσκισω καπου στο ιονιο.
γουσταρω ιντριγκα θαλασαα και περιπετεια στην ροδο δεν εκατσε η δουλεια αλλα νεβερ μαιντ quality not quantity αλλα που να καταλαβεις εσυ !!!αλλοι θελουν σιτυ τουρ ή γκομενες που τις γαμανε τσαμπε ανα 8ωρο και φευγουν με μαρσουτκες γεματες χαρα απο τα 5στερα ρεσορτς του τσερνιφτσυ

εν τω μεταξυ για
εχω πολλα στα υποψιν ακομα και εδω!!!το σκ θα ειμαι με 2 ελληνιδες τουμπανα!!!!
νο προμπλεμ δεν χρειαζομαι σιτυ τουρς σαν τους ψευτες της μολδοβλαχιας ΩΠΑ

εσείς γράφετε ποιήματα ενώ ο Δημητράκης γαμαει και εχει και ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ ΤΩΡΑ!!!
