dimitrakis29
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 14.808
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.358
- Πόντοι
- 4.765
Το αντιθετο καλο ειναι να δει ο κόσμος την ξεφτίλα τουςΔεν παύει να μην είναι σωστό ,εφόσον αυτός δεν την δημοσιεύει εσύ γιατί κανείς τον κόπο ? Με έχεις δει στα 5 χρόνια που είμαι εδώ να δημοσιεύω δικιά σου φωτογραφία η κάποιου αλλουνου? Ακόμα και όταν τσακωνόμαστε δεν το κάνω.Υπάρχουν και άλλοι τρόποι να αποστομώσεις κάποιον δεν χρειαζετε να πέφτεις τόσο χαμηλά
Τι ωραιαΓιατί ρε παππού ωραία στα χώνει ο τύπος![]()
![]()
κοντευω να χάσω το συκώτι μου από τα γέλια
,βαζει μούφα φωτογραφίες που κατεβαζει απο το ιντερνετ και μας το παιζει γαμιάς
Κρυβεται πισω απο το πληκτρολόγιο
Κ'εσυ ενας κακομοιρης βρηκες ηγέτη να ακολουθησεις
οπως τα ζώα πιστεψαν στον Παπανδρέου,Σαμαρά και τωρα πιστευουν στον Τσίπρα
ετσι εισαι κ'εσύ

εκεί που τριγυρνάς στα Καρπαθια
Θέλεις να μένουν ορφανά τα νήματα της Ανατολικής Ευρώπης ? γράφε πιο συχνά ρε συ
και την γειωσα ...πολυ ψυχολογικο η γκομενα....μιλαω για μια ουκρανιδα απο κιεβ ψηλη 1,80 ξανθια...που ηρθε ροδο διακοπες!!!!