dimitrakis29
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 19 Νοε 2007
- Μηνύματα
- 14.808
- Κριτικές
- 13
- Like
- 2.358
- Πόντοι
- 4.765
Το πρώτο σενάριο μπορεί να συμβεί μόνο στη φαντασία τουΣενάριο Α) Φτάνει ο Dirty στην Ουκρανία όπου στο δευτερο μισό της μέρας συναντάει μια Ουκρανέζα τηνκαι το πρωί τη διώχνει! Αμέσως φτάνει η επόμενη που σε λίγες ώρες την
και αυτή και την ξαναστέλνει πίσω απ' όπου ήρθε για να υποδεχτεί την τρίτη που τη
και αυτή και το πρωί τη διώχνει για την τέταρτη που έρχεται την τρίτη μέρα το πρωί και τη
και αυτή μέχρι το μεσημέρι που φέυγει
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σενάριο Β)Ανακαλύφθηκε πλανήτης που οι Σεξογίηνοι έχουν λύσει τα θέματα μίσους μεταξί τους και επιδίδονται σε ατελείωτα όργια και ζητάν εκπρώσωπο από τη Γη! Η ΝΑΣΑ κατώπιν παρακολουθήσεων στο ΜΠΟΥ ψάχνει να βρεί να στείλει τον DIRTY ως μέγάλος Γαμιάς που είναι!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Προσωπικώς το δευτερο σενάριο το θεωρώ πιο πιθανό![]()
![]()
![]()
το δεύτερο ειναι έγινε ειδη.Νομίζω σημερα πετάει για το Χιούστον
Να σου πήγε να έρθεις να με συναντήσειςποιος ασχολείται μ αυτον δεν θα μου έκανε και τιμή να τα βάλω με το αρωστάκιεκτός αυτού δεν ήμουν Ελλάδα
Χέστης εισαι
φοβόσουν μη σε βγάλουν καμια φωτογραφία και γελάνε με τα χάλια σου
.Ενας πενηντάρης Ρωσσοπόντιος που το παίζει γαμιάς
Ενω εισουν ετοιμος να συναντηθουμε ξαφνικά εφυγες στο εξωτερικό
Και οπως μαντευω γυρισες και μπηκες στο ιντερνετ για να γράψεις,γιατι στο εξωτερικο δεν έχει ιντερνετ
.Τα ζώα σαν τον ψευτη και τους αλλους φουκαράδες μόνο για χλευασμό και για γέλια ειναι
Φυσικά και θα χλευάσω και θα γελάσω με τον ψεύτη 
Για πες μας τι έγινε? πέθανε ο Σινοχάρας ή όχι
?Γεμάτο βιντεάκια είναι το ιντερνέτ με τιτλους αντιο Γιωργάρα 
και το πρωί τη διώχνει! Αμέσως φτάνει η επόμενη που σε λίγες ώρες την
εκτός αυτού δεν ήμουν Ελλάδα
ετσι πιστεψε στον Παπανδρέου,Σαμαρά και τωρα πιστευει τον Τσίπρα
στις 100 αντε η μια να ηταν καλή με τα Ρωσσικά δεδομένα πάντα.
.Και γιατι με επιανε καταθλιψη με τον Παναγιώταρο και τα εκει (καμάκια) 