el gato volador
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Ιουλ 2011
- Μηνύματα
- 104
- Like
- 4
- Πόντοι
- 1
Ειδα ότι ο φιλος που γραφει για Ουκρανια και αποκαλει ψευτη ο πορνομεταναστης δημητρακης εχει προγραματισει ταξιδι παλι οδικως για ουκρανια? αν είναι ακριβες επειδή θα βρισκωμαι Ελλαδα τελη ιουνιου μετα χαρας να παμε παρεα εκει, θα προτιμουσα ασφαλως αεροπλανο αλλα επειδή δεν εχω παει ξανα σ αυτες τις χωρες και δεν τις γνωριζω εκτος από τις πρωτεύουσες ας παμε και με αμαξι, εξοδα ταξιδιού μισα μισα και οπου παμε ο καθενας κανει ότι γουσταρει.
όταν έχει αποδειχθει πιά οτι λέει ψέματα.
κιόλας!
και πας σαν την πάπια (θέλεις 2,5 μπορει και τρεις ώρες) δεν υπηρχε βενζινάδικο στο δρόμο!Κκατι παιδάκια με κάτι μπετόνια ήταν που πουλάγανε βενζίνη!
θα νομισεις οτι γυρισες 200 χρονια πισω.Ο κόσμος ντυμενος αθλια,φτωχά παιδάκια,λάσπες,
Το χειρότερο ειναι οτι τους λειπουν και δόντια
ενω εγω μιλαω με αποδειξεις.Εγω και μαζί μου την έβαλα φωτογραφία τη γκόμενα και στο σπίτι μου,άυριο θα την συναντήσω πάλι