Νέα

Central Spa-Καλλιρόης 48

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα antonis n.
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.142
Πόντοι
9.345
ποτε την ειδατε ρε παιδια ? μου ειπαν οτι εφυγε στην πατριδα της
 

nickpar

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2009
Μηνύματα
461
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
1
κανει ακαποτο στοματικο το κοριτσι??παντωσ πρωκτικο με τα λεγομενα τησ κανει!!!!
 

nomercy

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Αυγ 2007
Μηνύματα
2.283
Κριτικές
15
Like
226
Πόντοι
1.240
Χθες απόγευμα ήταν κλειστό ?????
 

gsail

Νέο Μέλος
Εγγρ.
28 Νοε 2005
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
Ήταν κλειστό.... και αυτό και η Καραϊσκου... τυχαίο;;;
 

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
εφερε κανα καλο τσιμπουκι το ιδρυμα? :pipa2:
 

nickpar

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2009
Μηνύματα
461
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
1
φιλε !blisμε εστειλεσ προχτεσ στην σκουφα!!!πηρα γωγω και δεν κανει φουλ προγραμμα!!!!μαλακιεσ μου ειπεσ
 

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
φιλε !blisμε εστειλεσ προχτεσ στην σκουφα!!!πηρα γωγω και δεν κανει φουλ προγραμμα!!!!μαλακιεσ μου ειπεσ
γραψε στη σκουφα και θα το δω, το καθε ποστ να μπαινει στο σωστο θεμα.

μαλλον επειδη πηγες πρωτη φορα,
γραψε αναλυτικα τι εγινε ..
 

Kebaaap

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2008
Μηνύματα
2.052
Κριτικές
24
Like
5
Πόντοι
616
Ήταν κλειστό.... και αυτό και η Καραϊσκου... τυχαίο;;;
δε νομιζω.
γι αυτο εχουν και τα δυο τα ΑΑΑΒΑ, ααβιαστα και λοιπες παπαριες στις αγγελιες τους για να βγαινουν μαζι πρωτα πανω πανω  :grin: :grin:

ενα υψηλο βουλγαρικο μελαχροινο με  :tits: (νταιζη νομιζω), αποχωρησε απο δω?
 

nickpar

Μέλος
Εγγρ.
18 Μαρ 2009
Μηνύματα
461
Κριτικές
2
Like
1
Πόντοι
1
εγω πηγα πριν μια βδομαδα και το ροστερ ηταν φτωχο!!!!να περασουμε δηλαδη μια βολτα???ποσεσ συμετοχεσ στον αριθμο μετρουμε??εχει ερθει κανα πιπινι κοντοπουτανο???αν ξερει καποιοσ ασ βοηθησει μην τρεχουμε τσαμπα γιατι η βενζινη εχει ακριβινει χαχχααχα!!!μονο βικυ εχω δει αξιολογο κομματι κοντοπουτανο ξανθο!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom