καλησπερα, καλη χρονια ειχα περασει πριν κανα μηνα απο το εν λογω μαγαζι και πηγα με βικτωρια . Ειναι γυναικαρα με βυζια μεγαλα (σιλικονατα) λεω και εγω θα περασω καλα ας παρω μια ωριτσα. Μπααααα η κοπελα ειναι μεταγραφη απο στουντιο οποτε φανταζεστε τι γινεται. Μασαζ απαλό ισα ισα ακουμπαμε. Και μετα τσακα τσακα να τελειωσεις . οποτε ουτε μιση ωρα το προγραμμα της μιας. Ωραια γυναικα αλλα πολλα τα αρνητικα.
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

