The Saint*
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 28 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 64.827
- Κριτικές
- 93
- Like
- 56.978
- Πόντοι
- 40.655
Εδώ χρειάζεται βοήθεια το άτομο ο @AnnapurnaΔεν χρειαζεται ερωτημα για το που θα ριξω τη ψηφο Δαγκωτο παπαρουνας![]()
Σαρώνεις εσύ ρε μανιαμουνιαΟ @barock δεν πάει καλά. Και έχουν ρίξει πολλά στα στοιχήματα υπέρ του.
Το όνομα του Χελ είναι ακόμα λάθος πάντως.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τρίτη 9/12 ώρα 15.00 γίνεται η πρόκρισή των 8
Ευχαριστώ
Το διόρθωσαΤο όνομα του Χελ είναι ακόμα λάθος πάντως.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Τρίτη 9/12 ώρα 15.00 γίνεται η πρόκρισή των 8
Ευχαριστώ
Ότι ήταν να το δημοσιοποιησω το έβαλα άγιεΕσύ κοίτα να βάλεις στην κωλάθρα του @Zebu το λίνκ που σου ζητάει γιατί αλλιώς θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα.
Βαλε περισοτερες ονοματα. Μονο αυτους τους μαλακες βρηκες ? Σε αυτη τη φαση πρεπει να μπορουμε να ψηφισουμε πιο πολλους. Π.χ. 6 ή 7 ψηφους. Η ψηφοφορια να ειναι μυστικη. Αλλαγη ψηφου να υπαρχει μονο στον πρωτο γυρο, μετα οτι ψηφισε ο καθενας και τελος.Ακούω προτάσεις για ονόματα μέχρι της 17.00 μετά τέλος
Οι φάσεις θα πάνε στους 8
Μετά στους 4
Μετά ημιτελικός
Και ο μεγάλος τελικός
Τώρα ο κάθε διαγωνισμός πόσες μέρες θα κρατάει θα το δούμε
Όλα θα γίνουν δημοκρατικά και με διαφάνεια
Ευχαριστώ πολυ
Δεν εβγαλες λινκ ΠΡΙΝ τις 30 Οκτωβρη. Και όσα έβγαλε είναι κίβδηλα.Ότι ήταν να το δημοσιοποιησω το έβαλα άγιε
Άστον εκεί να βολοδέρνει τωρα
Ότι ήταν να το δημοσιοποιησω το έβαλα άγιε
Άστον εκεί να βολοδέρνει τωρα
Άντε να δω τι θα βγάλει ρε κοκοφίνγκο. Φτιάχνω καφεδάρα!![]()
Γερο λινκ δεν υπάρχει και ούτε έχω ανάγκη από υποστήριξηΕγώ πάντως σε προειδοποιώ. Αν δεν βάλεις λίνγκ θα χάσεις την υποστήριξη μου. Αντρίκια και σταράτα. Πουστοπλαστογραφίες τις γράφω εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Άει παραπέρα μωρή Βίρνα Δράκου...
Μια τελευταία παρατήρηση. Το @cretan336 είναι (και αυτό) λάθος. Λευτέρης είναι το σωστό. Έχει και κάτι αριθμούς που δεν θυμάμαι.Σαρώνεις εσύ ρε μανιαμουνια
Ρεσιτάλ θα δώσεις εδώ μεσα υπερωρια











Γερο λινκ δεν υπάρχει και ούτε
Ο διαγωνισμός είναι κρυφή η ψηφοφορία πάντως.Μια ερώτηση γιατί είμαι νέος !
Ο κλασικος για τον μιστερ μαλακα , θα γίνει ξεχωριστά ;;
Μήπως να έχουμε 2-3 πρωταθλήματα ;
Φάση κύπελλο πρωταθλητριών , και κυπελλούχων ;;;
Αυτός buefa ,
Και μετά Champions buleague
Γερο λινκ δεν υπάρχει και ούτε έχω ανάγκη από υποστήριξη
Αν θες μπορούμε να ξαναρχίσουν τα παλια.