Νέα

BOUEFA-Μίστερ Μαλάκας 2025

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα jean-Claud
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 96K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Malakuefa 2025


  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    57
  • Η ψηφοφορία έκλεισε .

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.384
Like
28.500
Πόντοι
6.256
απλά είναι σαν να υποστηρίζεις ότι δεν μπορείς να ανοίξεις eshop στην βουλγαρία επειδή μένεις στην Ελλάδα :2funny::2funny::2funny::2funny:
Τώρα λες για πωλήσεις καταστημάτων ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ εντός ελλάδος ;
Για έλληνες με κατάστημα στο εξωτερικό και πωλήσεις στην ελλάδα ;

Ναι , όλα γίνονται .

ΑΛΛΑ ΜΑΝΤΕΨΕ .... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ .... ότι κι αν κάνεις στο τέλος θα σε δαγκώσουν .

Μόνο αν φύγεις οριστικά γλυτώνεις !
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Ρε παπάρα .... ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΔΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ;;;


από ότι ναναι μας πας σε άλλα ότιναναι !!!!!!


η διασυνοριακή σύμβαση θα είναι ... ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ....

ή υποκατάστημα στην ελλάδα ....

ή θυγατρική .....

και αν πάσα στιγμή .... ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ συστηματική δραστηριότητα στην ελλάδα και να φολογηθεί 100% εδώ !
Δεν θα πουλάς υπηρεσίες στην Ελλάδα ρε μάστορα τι δε καταλαβαίνεις? είπα εγώ ότι θα πουλάς Ελλάδα?

εγώ σου είπα ότι θα έχεις φορολογική έδρα σε μια χώρα και θα πουλάς υπηρεσίες εκτός Ελλάδας.

Πόσο δύσκολο είναι?

Που σκατά είπα εγώ για Ελλάδα?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Τώρα λες για πωλήσεις καταστημάτων ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ εντός ελλάδος ;
Για έλληνες με κατάστημα στο εξωτερικό και πωλήσεις στην ελλάδα ;

Ναι , όλα γίνονται .

ΑΛΛΑ ΜΑΝΤΕΨΕ .... ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΕΣ ΝΑ ΧΑΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ .... ότι κι αν κάνεις στο τέλος θα σε δαγκώσουν .

Μόνο αν φύγεις οριστικά γλυτώνεις !
Άστο :confused:
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.384
Like
28.500
Πόντοι
6.256
Δεν θα πουλάς υπηρεσίες στην Ελλάδα ρε μάστορα τι δε καταλαβαίνεις? είπα εγώ ότι θα πουλάς Ελλάδα?

εγώ σου είπα ότι θα έχεις φορολογική έδρα σε μια χώρα και θα πουλάς υπηρεσίες εκτός Ελλάδας.
Για επιχειρηματικότητα εκτός ελλάδος λέγαμε όλη την ώρα ;

Οκ μέσα τότε.

Είχα μείνει στο ότι ξεκινήσαμε από το ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ....
κανείς δεν βγάζει σοβαρά λεφτά ως επαγγελματίας !!!!!!

Και η ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ .... μας λέει ότι 29000 δηλώνουν πάνω 100.000€ .....


κι εσύ είπες ότι κάνουν ... δήλωση έξω !!!
αλλά έχουν ..... δουλειές εδώ !!!!!!

αλλά τελικά είναι όλα έξω !!!!!!
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.384
Like
28.500
Πόντοι
6.256
Αρχικά λέγαμε αν γαμάμε εμείς .... μετά λέγαμε αν γαμάνε άλλοι ....

μετά αναρωτιόμασταν αν γαμάνε οι άλλοι ....

μετά αν ξέρουμε τους άλλους που γαμάνε ....

μετά σε ποιά χώρα γαμάνε οι άλλοι ... που μπορεί και να μην τους ξέρουμε ....

ΗΣΥΧΑΣΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ ... ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ !!!!!!!!
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Για επιχειρηματικότητα εκτός ελλάδος λέγαμε όλη την ώρα ;

Οκ μέσα τότε.

Είχα μείνει στο ότι ξεκινήσαμε από το ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ....
κανείς δεν βγάζει σοβαρά λεφτά ως επαγγελματίας !!!!!!

Και η ΑΑΔΕ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ .... μας λέει ότι 29000 δηλώνουν πάνω 100.000€ .....


κι εσύ είπες ότι κάνουν ... δήλωση έξω !!!
αλλά έχουν ..... δουλειές εδώ !!!!!!

αλλά τελικά είναι όλα έξω !!!!!!
Σου είπα κατά γράμμα :

Αυτοί που κοροϊδεύεις με τα ριμπάι μπορεί να βγάζουν 500 χιλιάρικα το χρόνο και να μην έχουν κανένα σπίτι από τον παππού τους με 500ε ενοίκιο.


Αυτό για τις παροχές στο εξωτερικό το είπα επειδή δεν πίστευες ότι υπάρχουν τέτοια πράγματα.
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.384
Like
28.500
Πόντοι
6.256
Σου είπα κατά γράμμα :

Αυτοί που κοροϊδεύεις με τα ριμπάι μπορεί να βγάζουν 500 χιλιάρικα το χρόνο και να μην έχουν κανένα σπίτι από τον παππού τους με 500ε ενοίκιο.
Κι εγώ σου είπα ότι αρχίδια βγάζουν .

Γιατί έχω δει αλλού, ανθρώπους που βγάζουν 500 χιλιάρικα το χρόνο , σε πολύ πιο ακριβές χώρες.
Και ετούτοι εδώ, είναι σαλτιμπάγκοι . Κλόουν είναι .
Οι εδώ , δεν πιάνουν μία τρίχα από τα αρχίδια, αυτών που βγάζουν 500 χιλιάρικα.
Που τα βγάζουν όμως. Όχι που λένε ότι τα βγάζουν , κοζάροντας πιατέλες των 200 ευρώ.

Είναι άλλο λεφτά με αρχίδια .... κι άλλο αρχίδια λεφτά.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.653
Like
29.707
Πόντοι
6.256
Κι εγώ σου είπα ότι αρχίδια βγάζουν .

Γιατί έχω δει αλλού, ανθρώπους που βγάζουν 500 χιλιάρικα το χρόνο , σε πολύ πιο ακριβές χώρες.
Και ετούτοι εδώ, είναι σαλτιμπάγκοι . Κλόουν είναι .
Οι εδώ , δεν πιάνουν μία τρίχα από τα αρχίδια, αυτών που βγάζουν 500 χιλιάρικα.
Που τα βγάζουν όμως. Όχι που λένε ότι τα βγάζουν , κοζάροντας πιατέλες των 200 ευρώ.

Είναι άλλο λεφτά με αρχίδια .... κι άλλο αρχίδια λεφτά.
Εσύ έχεις στο μυαλό σου τους βλάκες που βλέπεις στο youtube.

Δε θα κάτσω να σου πω παραδείγματα προφανώς

αλλά σαν διαδικασία δεν ανακάλυψε και τον τροχό όποιος άνοιξε εταιρεία στο εξωτερικό και πουλάει υπηρεσίες εκτός Ελλάδας

και εσύ αν μπορούσες να κάνεις online σφράγισμα σε αυστριακούς θα έκανες όχι σε Έλληνες

Αυτά.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Σου είπα ότι σκέφτεσαι παλιακά.

ΝΑΙ εσύ έκανες λάθος...ο ΤΣΕΟΣ δεν είναι επαγγελματίας.....είναι υπάλληλος...στέλεχος όπως σου αρέσει να το λες.

Αυτός που κάνει μια εταιρεία με φορολογική έδρα την ΜΑΛΤΑ και παρέχει υπηρεσίες στην αυστραλία είναι ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. Κατάλαβες τώρα?

Τζίρο κάνει 500 χιλιάρικα...αλλά αντί να του ξηλώνει ο κωστής 45% πληρώνει 8% και τέτοιου είδους επιχειρήσεις έχουν μηδαμινά λειτουργικά έξοδα.

Πολλοί από αυτούς που κοροϊδεύεις επειδή βγάζουν στόρυ με τα ριμπάι κάνουν ακριβώς αυτό.

όταν κάνεις τζίρο 500 χιλιάρικα και τα έξοδα σου είναι 100 τόσα βγάζεις.

Στην Ελλάδα αν κάνεις την ίδια δουλειά θα σου ξηλώσει ο κωστής 200 χιλιάρικα με το καλημέρα.

Πάρε μπροστά έλεος
Χαράς το κουράγιο σου...αυτος ο ζαβός θα σε τρελάνει
 

tellystalone6969

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
21.384
Like
28.500
Πόντοι
6.256
αλλά σαν διαδικασία δεν ανακάλυψε και τον τροχό όποιος άνοιξε εταιρεία στο εξωτερικό και πουλάει υπηρεσίες εκτός Ελλάδας

και εσύ αν μπορούσες να κάνεις online σφράγισμα σε αυστριακούς θα έκανες όχι σε Έλληνες
Ότι είναι η χειρότερη χώρα στον κόσμο για επιχειρήσεις η ελλάδα .... είναι κάτι που το λέω χρόνια.
Και για επιστήμονες επαγγελματίες ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ .... ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ .... το έλεγα πάντα .

Για αυτό γουστάρω που το 72% των νέων θέλει να φύγει από την ελλάδα.
Από το 28% , όσοι δεν είναι κομματόσκυλα , είναι ηλίθιοι.
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.185
Κριτικές
2
Like
103.981
Πόντοι
16.131
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.333
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
θα το ηθελα αλλα οχι δεν γινεται
Aκόμα συνεχίζεις να ρεζιλεύεσαι ασχολούμενος μαζί μου ρε ελεεινέ διακονιάρη;
Πόσα αργύρια σου έδωσαν, ούτε 30 δεν θα πήρες, τόσο φτηνός είσαι.
Εσύ να εξαφανιστείς, που δεν έχεις αφήσει νήμα για νήμα σαχλαμαρίζοντας να σου κάνουν δωρεές, αλλά σιγά μην έχεις ντροπή...
Τουλάχιστον ο "ξάδελφος" φέρεται διπλωματικά - και δεν ανακατεύτηκε καν - απορώ μαζί του πώς χαραμίζει το χρόνο με άτομα σαν του λόγου σου.
Τα λέμε από Δευτέρα, έχουμε και σοβαρότερα πράγματα για το 2026, ξύδι λέμε...
 

Συνημμένα

  • Για γέμισμα δίπορτου ψυγείου.jpg
    Για γέμισμα δίπορτου ψυγείου.jpg
    43,5 KB · Εμφανίσεις: 20
  • VID_20251228_070816.mp4
    48,5 MB · Εμφανίσεις: 0
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.333
Κριτικές
11
Like
19.643
Πόντοι
3.846
:new_shocked: έχει και τέτοιους :think:
Δες από πάνω :coffee:
Αλλά θα πάω παραπέρα: σαφώς και υπάρχουν πλούσιοι εδώ μέσα με τεράστια πορτοφόλια θεμιτό αυτό για τα κορίτσια...
Σιτίζονται όμως σαν εμένα;
ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΙΚΩΛΟΓΙΚΑ, άστο καλύτερα στην παραγωγή είμαι (κι όχι μόνο) :sunglasses:
Μπορώ να βρω τα πάντα εδώ γύρω μέσω συνεργασιών και συνεργατών.
 

Συνημμένα

  • VID_20251228_102333.mp4
    25 MB · Εμφανίσεις: 0

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.326
Like
117.551
Πόντοι
16.631

ΝΙΠΤΗΡΑΚΙΑ δεν σε βλεπω καλα προσεξε ..​

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
@jean-Claud

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.424
Κριτικές
42
Like
49.845
Πόντοι
28.246
@jean-Claud

 

SilkenFlame

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Αυγ 2016
Μηνύματα
1.407
Κριτικές
4
Like
2.155
Πόντοι
496
Ισχύει αυτό.
Έδωσε στη λουγκρα να κάνει διαγωνισμο και τα έκανε σαν τα μούτρα του.
Εδώ όμως ενα σαιτ δεν μπορεί να στηρίζεται στην κλίκα των 8
Εδώ έχουμε σοβαρά μέλη με κύρος όπως ο τελης ο λαδακης ο Νιο και άλλοι πολλοί όμως είπαμε Εδώ δεν πάμε ούτε με κλικες ούτε με τραμπουκισμους ένα σαιτ είναι να τα λεμε και τίποτα αλλο.
Από 5αδα που ηταν φτασαμε 8αδα; Αυτό δεν είναι παρέα, είναι συγκέντρωση διαμαρτυρίας! Ο Νταρντανιάν μάλλον έφερε και τα ξαδέρφια του από το χωριό. Το Ευριπόρτ ανέβηκε πιο γρήγορα κι από την τιμή της βενζίνης!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom