Νέα

Beat και Uber, πείτε την άποψη σας.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Anemodoura
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 459
  • Εμφανίσεις 12K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

ACHILEAS77

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.794
Κριτικές
51
Like
1.660
Πόντοι
2.557
ΕΓΩ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ...
---------------
ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑΙ ΜΕΝ...ΑΛΛΑ...
ΙΔΙΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ...
ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ...ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ...
-ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ.ΗΛΙΚΙΑ ΟΧΗΜΑΤΟΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ...
----------
ΟΠΟΤΕ αρχιδια περουσιακο στοιχειο ειναι για ΕΜΕΝΑ
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.755
Κριτικές
2
Like
2.714
Πόντοι
1.306
ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ...
ΑΣ βαλουμε αφετηρια το 1950..
το 60 βγηκαν αδειες...το 70 βγηκαν-το 80 βγηκαν..
και νασαι σιγουρος και το 90 βγηκαν....
οσπου ΗΡΘΕ Ο ΚΟΡΕΣΜΟΣ....ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΛΕΨΗ ΜΑΛΑΚΑ ΚΟΡΕΣΜΟΣ(ΤΑΒΑΝΙ)...
ΤΟ 2004 ΔΟΘΗΚΑΝ..ΕΣΤΩ Κ ΛΙΓΕΣ...
ΤΟ 2011 ΒΓΗΚΑΝ 6ΘΕΣΙΑ, 7ΘΕΣΙΑ,... ΑΝΑΠΗΡΙΚΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 40 ΧΡΟΝΙΑ...ΠΡΙΝ-
-----------------
ΤΣΙΜΠΑ ΕΝΑ ΑΡΧΙΔΙ ΠΕΡΙ ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΜΑΛΑΚΑ...
----------------
ΒΡΕΣ Κ ΝΑ ΛΙΝΚ...
ΠΟΣΟΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΡΗΘΗΚΑΝ...ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ...ΚΑΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...
-----------------
αντιθεση με οποιο αλλο επαγγελμα...
ΑΝ ΧΡΩΣΤΑΣ ΚΑΙ 1 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ....ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΙΑΚΟΠΗ.
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛ/ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ...
ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΔΗΜ/ΧΡΗΣΗΣ

δεν υπάρχει κορεσμός μαλάκα ... ελεύθερο πρέπει να είναι και όσοι θέλουν, έχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα, επενδύουν σε ένα όχημα με προδιαγραφές συγκεκριμένες πρέπει να μπορούν να το ασκήσουν...

έτσι όπως ο καθένας που έχει ένα μαγαζί, έχει το βιβλιάριο υγείας μπορεί να ανοίξει ένα σουβλατζίδικο...

τελεία και παύλα... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΡΕΣΜΟΣ.. η αγορά θα ξεσκαρτάρει τους καλούς από τους κακούς ... οι καλοί θα κονομάνε οι κακοί θα ψοφήσουνε...
 

ACHILEAS77

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2008
Μηνύματα
3.794
Κριτικές
51
Like
1.660
Πόντοι
2.557
η περιπτωση σου ειναι ΑΝΙΑΤΗ...
ΤΕΛΟΣ...
ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΓΡΑΦΩ...
τραβα στο βελγιο να παρεις ενα ταξι, στο παρισι,στην ελβετια ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΚΤΟΣ ΑΝΑΜΟΝΗΣ,
ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ...
---------
Η ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΥΧΗ ΤΡΑΒΑ ΣΤΟ ΠΕΡΟΥ..
--------------
ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ..
ΜΑΛ@@@...
ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΙΡΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΣΕ 6 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΠΙΣΩ...
-------------------------------------------------------------------
ΘΥΜΙΣΟΥ ΤΟ ΕΞΗΣ...
ΟΙ 2 ΑΔΕΙΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 800....(νομος 2011)---
ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΟ 1960...
6-7 ΑΤΟΜΑ θα κατεχουν τα παντα....
-----------------------------------------
συνοψη...
εισαι μαλακας...
τελος.-
-----------
με ολους ειχα νορμαλ κουβεντα...
εισαι ο υπερ στοκος του bou.
 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.005
Κριτικές
47
Like
6.266
Πόντοι
11.445
δημοσιευτηκε το σχεδιο νομου ... αφου περασει απο 3 επιτροπές και γλυψουν αντιστοιχους Δ.Υ τελικα καταληγουν  στην Αρχη Προσωπικων Δεδομένων για εγκριση ... :headbang:


Με το σχέδιο νόμου, οι εταιρείες «διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου» υποχρεούνται να ορίσουν νόμιμο εκπρόσωπο για την Ελλάδα, ενώ πρέπει να υποβάλουν αίτηση μαζί με τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και να λάβουν ειδική άδεια. Μάλιστα το ίδιο πλαίσιο θα ισχύει τόσο για εταιρείες που χρησιμοποιούν ταξί (όπως η Beat) όσο και για εταιρείες που χρησιμοποιούν εταιρείες μίσθωσης τουριστικών αυτοκινήτων (όπως η Uber).

Μεταξύ των δικαιολογητικών που πρέπει να καταθέσουν οι εταιρείες είναι η σύμβαση ορισμένου χρόνου με τουλάχιστον τρεις οδηγούς (διάρκειας τουλάχιστον δύο μηνών και όχι τριών ετών όπως είχε κυκλοφορήσει αρχικά), επικυρωμένες άδειες κυκλοφορίας των οχημάτων με τα οποία συνεργάζονται, στοιχεία για τις σχέσεις εργασίας με τους οδηγούς κ.λπ. Τα έσοδα των εταιρειών φορολογούνται με βάση την κείμενη νομοθεσία και προβλέπεται να εκδίδονται διαφορετικά φορολογικά στοιχεία προς τον «καταναλωτή» (σ.σ. τον οδηγό) και διαφορετικά για τον επιβάτη και ένα για κάθε διαμεσολάβηση.

Για το θέμα της αξιολόγησης των οδηγών από τους επιβάτες, σε εφαρμογές όπως η Beat, το σχέδιο νόμου προβλέπει πως θα συνεχιστεί, αλλά αφού ο πάροχος της υπηρεσίας διαμεσολάβησης έχει λάβει σχετική άδεια από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
 
OP
OP
Anemodoura

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
13.729
Like
29.248
Πόντοι
6.056
Καημό το εχω μια φορα ρε πουστη μου να νομοθετησουν υπερ του κοινωνικού συνόλου και οχι υπέρ μιας επαγγελματικης ομάδας(ταξιτζήδες, φαρμακοποιοί κ.α.)
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.036
Κριτικές
1
Like
16.293
Πόντοι
3.836
Βόμβες Σπίρτζη: Πού πήγαν τα λεφτά της Taxibeat;


Βαριές αιχμές του υπουργού Υποδομών για την εταιρεία και τον τρόπο που λειτουργούσε στην Ελλάδα
-Επίθεση στον πρόεδρο της ΝΔ για τη στήριξη που προσέφερε 'σε εταιρεία στην οποία μετέχουν offshore από τον Παναμά και τις Παρθένες Νήσους'


Ευθεία επίθεση στην εταιρεία Taxibeat εξαπέλυσε ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης αναφορικά με τον τρόπο λειτουργίας της στην Ελλάδα, ενώ παράλληλα επισήμανε ότι η εταιρεία που έχει έδρα στο Λονδίνο και στη μετοχική της σύνθεση μετέχουν off shore του Παναμά και των Παρθένων Νήσων, στηρίχθηκε από τον ίδιο τον πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, κατά την οποία ο κ.Σπίρτζης παρουσίασε τις νομοθετικές πρωτοβουλίες της κυβέρνησης στον τομέα των μεταφορών, σημείωσε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία δεν φορολογείται στην Ελλάδα, έχει την έδρα της στο Λονδίνο και δεν υποχρεούται στη δημοσίευση ισολογισμού.

«Δεν θεσμοθετούμε για συγκεκριμένες  εταιρίες, αλλά γιατί η χώρα πρέπει να έχει πλαίσιο ισονομίας και αξιόπιστους μηχανισμούς ελέγχου», είπε χαρακτηριστικά ο κ.Σπίρτζης και συνέχισε:
«Δεν υπάρχει επιχειρηματικότητα όταν δεν φορολογούνται οι εταιρείες στην χώρα μας».

Ο υπουργός ισχυρίστηκε ότι η έδρα της Taxibeat,  ήταν πάντα στο Λονδίνο, και την προκάλεσε μάλιστα να παρουσιάσει τις φορολογικές δηλώσεις «να δούμε τι έχει πληρώσει στη χώρα μας».

Μάλιστα ο υπουργός αναρωτήθηκε:

«Τι έμεινε από τα 43 εκατ. της πώλησης της Taxibeat στην Ελλάδα;», για να προσθέσει ότι η εταιρεία μοσχοπουλήθηκε αλλά εμφανίζει ζημιές.
Μάλιστα, ο κ.Σπίρτζης σημείωσε ότι είναι υπέρ της καινοτιμίας, αλλά αυτό δενδίνει κανενός είδους ασυλία στην εταιρεία, από τις υπόλοιπες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα.

"Όσοι δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και δεν έχουν έδρα εδώ, πρέπει να φορολογούνται.
Δεν μπορούν να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με άλλες εταιρείες", είπε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών.

Από τα πυρά του υπουργού Μεταφορών ωστόσο δεν ξέφυγε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκος Μητσοτάκης:

«Μπαίνει ένα θέμα όταν ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης στηρίζει μια συγκεκριμένη εταιρία που στην μετοχική της σύνθεση συμμετέχουν εξωχώριες εταιρείες του Παναμά και των Παρθένων Νήσων.
Είναι πολιτικό θέμα εάν υπάρχουν εταιρείες διαμεσολάβησης χωρίς να αφήνουν ούτε ένα ευρώ στην χώρα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης.

 

ririkonav

Ανώτατος
Εγγρ.
2 Απρ 2007
Μηνύματα
6.005
Κριτικές
47
Like
6.266
Πόντοι
11.445
Ρε παιδια ξερετε τι ειναι ο Σπριτζης ? Πολιτικος Μηχανικος τελειωσε και στην Ξανθη μαλιστα ...Ολοι τον φωναζανε σκραπα στο τμημα του αλλα σαν νυφιτσα που ηταν ανεβηκε τα σκαλια του Πασοκ λογω γνωριμιων και μεσαζοντων . Λετε να σκαρπαζει απο οικονομικα ? Πεταει 5 μαλακιες για να κανει ντορο σαν γνησιο κομματοσκυλο. Προφανως για την μεσολάβηση μπορει μια εταιρια να εχει εδρα στο Λουξεμβουργο αλλα ΦΠΑ πρεπει να πληρωνει Ελλαδα . Το ιδιο κανει και η Amazon και η apple και booking που εχουν εδρα στην Ιρλανδια. Ο τυπος του Beat θα παει τον Σπιρτζη στα Ευρωπαικα δικαστηρια και θα τον ξεκωλιασει ... :pipa3:
 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.036
Κριτικές
1
Like
16.293
Πόντοι
3.836
«Απλώς διευκολύνουμε την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πελάτη»

Η Beat απαντά στον Σπίρτζη: Έχουμε πληρώσει 5.000.000 ευρώ σε φόρους και εισφορές


«Φορολογούμαστε ως οφείλουμε, έχουμε ελληνικό ΑΦΜ και υπαγόμαστε στη ΦΑΕ Αθηνών» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η εταιρεία, «αδειάζοντας» τον υπουργό Μεταφορών

Η Beat «φορολογείται ως οφείλει, έχει καταβάλει ποσό 5 εκατομμυρίων ευρώ σε φόρους και ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα, έχει ελληνικό ΑΦΜ, υπάγεται στη ΦΑΕ Αθηνών, καταβάλλει όλους τους νόμιμους φόρους και εισφορές, σεβόμενη πλήρως την ελληνική φορολογική και εργασιακή νομοθεσία», υποστηρίζει με ανακοίνωσή της η εταιρεία, μετά τη χθεσινή συζήτηση στη Βουλή για τις εταιρείες διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου και τις δηλώσεις του αρμόδιου υπουργού,Χρήστου Σπίρτζη..


Η εταιρεία αναφέρει ακόμα πως «η Beat ανήκει κατά 100% στη γερμανική τεχνολογική εταιρεία Intelligent Apps, η οποία αποτελεί και τον μοναδικό μέτοχό της. Οποιαδήποτε άλλη αναφορά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Η Beat αποτελεί επιχείρηση η οποία ξεκίνησε από την Ελλάδα, δραστηριοποιείται σε αυτή, διαθέτει σαφή νομική υπόσταση και πληροί απαρέγκλιτα όλες τις προϋποθέσεις και τις υποχρεώσεις της ελληνικής και ευρωπαϊκής νομοθεσίας».


Ακόμα, η εταιρεία αποσαφηνίζει πως δεν είναι εταιρεία παροχής μεταφορικού έργου και ότι δεν διαθέτει ούτε ταξί ούτε μίνι λεωφορεία ούτε πούλμαν. 

«Απλώς διευκολύνει την επικοινωνία μεταξύ οδηγού και πελάτη. Διευκολύνει δηλαδή και την ποιότητα της εργασίας των οδηγών, αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών» σημειώνει και υπογραμμίζει:
«Συνεργάζεται κατ’ αποκλειστικότητα με επαγγελματίες αυτοκινητιστές Επιβατηγών Δημοσίας Χρήσεως (ΕΔΧ), με σεβασμό στην κείμενη νομοθεσία και με ξεκάθαρους όρους και κανόνες, που προάγουν τον επαγγελματισμό και την πελατοκεντρική προσέγγιση. Η Beat δεν εισπράττει το κόμιστρο, αλλά ο ίδιος ο οδηγός. Τα χρήματα μένουν στην ελληνική οικονομία.
Η Beat δεν παρεμβαίνει στο κόμιστρο, αυτό ορίζεται και ελέγχεται από το κράτος».

 

putaniaris89

Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2017
Μηνύματα
685
Like
42
Πόντοι
6
τελικα θα την κλεισουνε την ουμπερ και την ταξιμπιτ?
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
10.994
Κριτικές
3
Like
10.479
Πόντοι
3.936
Τελικά ρε μάγκες τι παίζει με Uber? Δουλεύει κανείς από έδω; Έχει πάρει Uber αντι για ταξί;
 

gismo1972

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Σεπ 2005
Μηνύματα
1.439
Κριτικές
19
Like
1.418
Πόντοι
6.835
Συνοπτικά η γνώμη μου :

-για το Beat θετική

-για το Uber αρνητική
 

Λιάρης5695236

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2014
Μηνύματα
15.243
Like
195
Πόντοι
166
Για την uber δεν έχω άποψη γιατί δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά για για την taxibeat έχων να πω ότι κατά την γνώμη μου αποτελεί μια μεγάλη καινοτομία που όχι μόνον πάει μπροστά τον κλάδο αυτόν αλλά προσφέρει μεγάλη ασφάλεια στον καταναλωτή.
 

dCorso

Σπουδαίος
Εγγρ.
8 Μαΐ 2015
Μηνύματα
8.006
Κριτικές
33
Like
7.049
Πόντοι
3.496
Uber και Taxibeat ειναι οι πειρατες που δεν πληρωνουν φορους και σπανε την πιατσα των ταξιτζηδων.
Ετσι ακουγεται..
 

Λιάρης5695236

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2014
Μηνύματα
15.243
Like
195
Πόντοι
166
Ότι σπάνε την πιάτσα την σπάνε, και καλά κάνουν κατά τη γνώμη μου γιατί των 90% των εμπειριών που είχα με ταξιτζίδες ήταν κακές..ενώ το 90% των εμπειριών που είχα με την taxi beat ήταν άριστες.
 

veneto

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Σεπ 2005
Μηνύματα
512
Κριτικές
78
Like
1.323
Πόντοι
6.195
Uber - Δεν χρησιμοποιώ - Δεν είναι εποαγγελματίες, είναι μισθοφόροι για αρπαχτές. Αν γίνουν επαγγελματίες οδηγοί τότε βλέπουμε.

beat - Συνέχεια. Είναι επαγγελματίες οδηγοί , έχουν περάσει από διαλογή, ξέρεις ποιός είναι αυτός που θα έρθει και προσέχουν γιατί υπάρχει και η αξιολόγηση.
Ποτέ δεν με απογοήτευσαν σε θέματα ευγένειας , καθαριότητας, τσιγάρου.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom