Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και είναι πλέον "αύριο" ...
και περιμένουμε ...!!!

Κι ακόμα.........Μπας κι εμεινε εκεί για δεύτερο γύρο????Και ακομα περιμενουμε...![]()

Κι ακόμα.........Μπας κι εμεινε εκεί για δεύτερο γύρο????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Μπας κι άρπαξε τη Sheyla μας και την έκανε???Αχχ Ναυαρχε..Ο εκλεκτος Πουρος, μας πεταξε το δολωμα και εμεις τσιμπησαμε..![]()

Ρε λαμόγια είπαμε θα ενημερώνω μόνο για κάτι ξεχωριστό !
Τα στάνταρ δεν θα τα λέω κουράζομαι !
Καλησπερα.Ειπα και γω με ενα φιλαρακι μου να δοκιμασουμε το εν λογω ιδρυμα και κατεβηκαμε την παρασκευη.Αρκετες κοπελες και εμφανισιμες,αν και με αυτην που επαθα την πλακα μου ηταν η κοντεστα ...
Είσαι φιλοπερίεργος !Παίζει μία μικρή πιθανότητα να περάσω σήμερα νωρίς για ένα ποτό, αλλά θα το ξέρω τελευταία στιγμή ...
Βασικά θέλω να δω ποιά είναι η Γιάννα ...
Vitsi φίλε μου πλέον στο facebook μη ρίχνεις άδεια για να πιάσεις γεμάτα . Και να διορθώσεις τα ινδάλματά σου από Medellin μεριά , διότι η οικογένεια Gaviria είχε το τέλος των ατρειδών .
Τελος , μη πιστευεις τα περί ευεργεσιών .
Η εποχή του Δρ. Τζέκυλ 30+ παρήλθε ανεπιστρεπτί . Τώρα υπάρχει μόνο ο Μίστερ Χάιντ pourager .
Υ.Γ.
Μη πιστεύεις σε όλα τους φίλους σου που γιορτάζουν του Αγίου Ρούφου . Ο Έητζερ τεστάρει και αφήνει τους άλλουν να δουν ό,τι θέλει . Κατόπιν συνήθως ρίχνει άκυρα .
Με τον γερούλη έρχεται όποιος θέλει , αλλά μένει όποιος αξίζει , μπορεί και αντέχει !
Comprende Amigo ?
ΥΓ2
Μ΄ αρέσει η πολυθεματικότητα του blog σου ! Είσαι από τους κορυφαίους έλληνες blogers ! Πιστεύω ότι το blog σου όλοι οι μπορδελιάρηδες και σωληνόβιοι πρέπει να το παρακολουθούν . Το θέμα με το grand theft auto Μίλησε στην ψυχή μου !
Πρώτον, όπως είδες και στο facebook, είμαι υπαρκός και δε κρύβομαι από κανένα. Όποιος θέλει μπορεί να με κάνει add στο facebook να δει και ποιος είμαι και τι ρόλο βαράω αλλά να δει και real photos μου. Όπως είπα, είμαι καθαρός, δεν είμαι παπαγαλάκι κανενός και δε πάνω απ΄'ολα τις προθέσεις μου πλέον τις γνωρίζετε όλοι.
Δεύτερον δε ρίχνω άγκυρα. Εγώ προσωπικά σε κατατάσω σαν ένα από τους καλύτερος κυνηγούς φραπεδο-ταλέντων.
Τρίτον, επειδή όπως είπα δεν είμαι παπαγαλάκι κανενός και ότι κάνω, ειδικά στο blog μου το κάνω από αγάπη και μόνο αρνήθηκα διαφήμιση από μαγαζί για αυτό λόγο. Άλλοι θα με μούτζωναν αλλά εδώ θέλω να είμαι καθαρός με τον ευατό μου πάνω απ' όλα
Τέταρτον, μα καλά στο τελευταίο θέμα τι σε τράβηξε, να μου έλεγες για οποιοδήποτε άλλο να πω ναι. Αλλά το videogame. Tέλος πάντως, αβυσσός
Πέμπτον με τη εποχή 30+ θυμάσαι ότι είμασταν στα μαχαίρια? Ευτυχώς που τελείωσε, όπως τελείωσε και για εμένα η εποχή strip.gr. Άρα καλύτερα και για τους δυο μας.
1) Όχι και δεν είμαι δίκαιος .
Είμαι πιο δίκαιος και από τον δίκαιο Αριστείδη !
2) Όμως , τί να γράφω συνέχώς , πήγα εκεί τρίψιμο , ποτοθεραπεία , ρόφημα η τάδε φορτώνεται , η άλλη κάνει πριβέ 50 με εξτρά ?
Αφού τα έχω γράψει κατά καιρούς αναλυτικά .
Είπαμε . Μόνο φρέσκα κουλούρια .
( κυριολεκτικά και μεταφορικά )