ADMIRAL GR
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 27 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 15.459
- Κριτικές
- 3
- Like
- 7.246
- Πόντοι
- 1.486
Και στην κορυφη η ..SHEYLA!!!Οντως φίλε στην κυριολεξία χρυσή εποχή τότε με τα φλογοβολα

Και στην κορυφη η ..SHEYLA!!!Οντως φίλε στην κυριολεξία χρυσή εποχή τότε με τα φλογοβολα

Αυτή η τζεσσικα τι γυναικάρα ήταν ρε φίλε..άδικο τέλος είχε, κρίμα..Αυτά κάνει το πολύ ποτό..πάντως θείο με ροστεράκι 2005-2006 ήτοι μαρίνες,μάρθες,μαρία,αννέτα(με πράσινο στρίγκο φάκ μι),τζέσικα,ήρα,βίκυ,ένυ κλπ κλπ..εγώ παίρνω μπύρα και ανεβαίνω σκαλωσιά άμα λάχει..
Και στην κορυφη η ..SHEYLA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ξέρει κανείς τι απέγινε ?
Μιας και μενω πολυ κοντα, περνουσα χτες και το ειδα ανοιχτο με αλλο ονομα (δε το θυμαμαι ,αρχιζε με Β...).
κατάντια!!!!!!η απόλυτη κατάντια! κάνει σήμερα πρεμιέρα η ρομίνα πουλικάκου!!!! αίσχος!!!!!!!
Kανει καλο πριβε αυτή παιδαρε η' είναι της Αρσακειου ?
Οντως φίλε στην κυριολεξία χρυσή εποχή τότε με τα φλογοβολα
Εδώ είναι παντρεμένη με 3 παιδάκια...Ξέρει κανείς τι απέγινε ?
για ποιά ομιλούμε?Εδώ είναι παντρεμένη με 3 παιδάκια...
Και η Ήρα έκανε κάτι διαολεμένα πριβέ....άστα να πάνε.Ήρα και Βικυ η μια καλύτερη απο την αλλη... Τι μου θυμησες τωρα. Ιδικα η Βικυ μια μελαχρινη με μεγάλο στηθος πολυ ομορφη κοπελα
Η SHEYLA... εδώ είναι παντρεμένη με 3 παιδάκια...Ξέρει κανείς τι απέγινε ?
Mαρίνα με το αρκουδάκι....μάρθα(νυν κινκυ), ενυ ουγγαρορουμανα φωτιά ανωμαλάρα, μπιάνκα βουλγάρα μελαχροινή ,κατρίν, angel, μαρία λευκορωσίδα(νυν FBI), Hρα, Εστέλλα, Τζέσσικα(αδικοχαμένη σε τροχαίο) , ΝΤΑΝΙΕΛΑ(πρώην αφροδίτη η θεάρα) και τόσες άλλες!!!!!Βaby Gold εγινε μετα... πριν ηταν Βaby O . Το καλυτερο strip - club στην Αθηναικη νυχτα. Ηταν πολυ μεγαλο, κλαμπαρα, στριπ ολα μαζι. Μιλαμε για τρελλαααααα μουναρεs, και ολεs μια και μια και σωστεs !!!!! Οχι τωρα που ειναι αρπαχτικα, καριολεs, κουτοπονηρεs και μπαζα !!! Τζαγκλιν, Επιστημη, Χαρα απο Αρμενια, Τριξι κ.α. οι επομενεs μεγαλα ονοματα που γραψανε ιστορια ειναι λιγο πιο μετα στο Baby Gold, νομιζω 1-2 ηταν και πριν στο Baby O
Kαλημερα. Παλιωσαμε, μεγαλωσαμε. η μια που εγραψεs που εβγαινα και ειχαμε και ερωτικο νταραβερι δεν ειναι το ονομα τηs αυτο - απλα ειναι στα ελληνικα που τηs το κολλησανε οι μαλακεs oι Dj . Tελοs παντων να μαστε καλα να τα θυμομαστε, περασαμε ομορφα βραδυα, ξενυχτια. Οπωs οι παλιοι που λενε για δεκ 60-70-80 τωρα τουs καταλαβαινωMαρίνα με το αρκουδάκι....μάρθα(νυν κινκυ), ενυ ουγγαρορουμανα φωτιά ανωμαλάρα, μπιάνκα βουλγάρα μελαχροινή ,κατρίν, angel, μαρία λευκορωσίδα(νυν FBI), Hρα, Εστέλλα, Τζέσσικα(αδικοχαμένη σε τροχαίο) , ΝΤΑΝΙΕΛΑ(πρώην αφροδίτη η θεάρα) και τόσες άλλες!!!!!