Μυστες μου, εδώ και 3 χρόνια έχω ξεκινήσει ένα τρελό κυνηγι αναφορικά με τις Ασιατισσες και το μασαζ. Εχω καταφέρει απο προσωπικές γνωριμίες μέχρι και να βρω κρυφομασερ που το κάνουν μυστικά η μόνο αν τις ψησεις σαν γκόμενος. Γενικά έχω ρίξει πολύ αγώνα και έχω χάσει πολλά λεφτά. Τα νέα είναι πάραπολυ άσχημα. Εχω δοκιμάσει απο Ροζιτα μέχρι και την μονιμα μεθυσμένη ταυλανδέζα στο παγκρατι. έχω πάρει το 100% τους και δεν αξίζει. Γενικά όσοι είστε σαν εμένα ασιατολάτρεις σας έχω κακά νέα. Πιο καλά είναι να βρείτε που βγαίνουν να πατε για ποτά και να τις παρετε με καμάκι σπίτι. τα κάνουν όλα για ενα λευκό καυλί. και Τσάμπα αρκεί να τις κεράσεις ποτά. Δεν αξίζει καν να τις πληρώνετε. Έτσι τελευταίο χρόνο έχω φάει πολύ Ασια και δεν έχω χάσει ούτε ευρώ. Ακομα και απο τις "μασερ" ψάχνω instagram η facebook και ξεκινάω καυλάντα χωρίς να τους δείχνω οτι ξέρω τι δουλειά κάνουν. Αν είναι μασερ που δε κάνουν ούτε φραπέ (μερικές λενε δε κάνουν καν σε αντρες) με το που σε γουστάρουν λίγο, τις έχεις καλέσει σπίτι και σου κάνουν το καλύτερο μασαζ και τσάμπα. Μη σκορπάτε τα λεφτά σας! Απο όλες ΜΟΝΟ η θεία Ελένη τα αξίζει. ΑΥΤΑ!