Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
Μετά τον μεγάλο περίπατο της Τούμπας η ομάδα γνώρισε και τον μεγάλο περίπατο του Χαρίλαου.
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Μετά τον μεγάλο περίπατο της Τούμπας η ομάδα γνώρισε και τον μεγάλο περίπατο του Χαρίλαου.
ετοιμασου να γνωρισεις και την μεγαλη πουτσα του χαμενου κυπελλου για 5η φορα...
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.464
Πόντοι
3.535
ετοιμασου να γνωρισεις και την μεγαλη πουτσα του χαμενου κυπελλου για 5η φορα...
Μαλακά κομπλεξικε έχω πάει πιο πολλές φορές σε τελικό κυπέλλου τα τελευταία 10 χρόνια όσα εσύ σε όλη την ιστορία σου.
Βέβαια το ποστ σου δείχνει ότι ΌΧΙ ΜΌΝΟ η ομάδα σου αλλά ΚΑΙ οι φίλαθλοι της είναι παράρτημα του ΟΣΦΠ.

Και επειδή δύσκολα θα δικαιωθείτε στο ΚΑΣ καλή υπομονή του χρόνου και καλό υποβιβασμό. Βέβαια ο ΠΡΏΗΝ ιδιοκτήτης της Βέροιας και ΝΥΝ του Άρη θα πάει σε άλλο παράρτημα (αυτό που θα του υποδείξει το αφεντικό του)
 

varnalis31

Μέλος
Εγγρ.
15 Νοε 2015
Μηνύματα
27
Like
10
Πόντοι
0
Για πες μας εσύ περπατάς; Για να σου πούμε αν το πήρες ή όχι από τον πατέρα σου
Τι απαντας στον μαλακα,σκουλικι γαμημενο ειναι κ θα σερνεται .εδω τους λες παραρτημα κ δεν αντιδρουν οι σιχαμενοι.
 

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Πάει και το αήττητο του Χαριλάου.Απ'την Κόλος ρε μαλάκες;:2funny:
 

skieros

Μέγας
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.186
Κριτικές
38
Like
2.044
Πόντοι
4.125
ειδα το ματς. ξεκαθαρα αποκλεισμος λογω προπονητη. ουτε στα ερασιτεχνικα τετοιο στησιμο ομαδας και διαχειριση αγωνα. Κριμα για τον αποκλεισμο και Αρη και οφη. Το ελληνικο ποδοσφαιρο εξακολουθει να βυθιζεται....
 

azazel

Τιμημένος
Εγγρ.
20 Ιουν 2008
Μηνύματα
10.574
Κριτικές
223
Like
18.757
Πόντοι
39.777
ειδα το ματς. ξεκαθαρα αποκλεισμος λογω προπονητη. ουτε στα ερασιτεχνικα τετοιο στησιμο ομαδας και διαχειριση αγωνα. Κριμα για τον αποκλεισμο και Αρη και οφη. Το ελληνικο ποδοσφαιρο εξακολουθει να βυθιζεται....

Ο αμπαλος Γερμανός που κάνει πρώτη αλλαγή στο 70 έπρεπε να είχε φύγει με τη λήξη της κανονικής περσινής περιοδου!!!
Υ.γ μαλακα Καρυπίδη άσε τις βόλτες με το Ματέο και την Πόρσε και πιάσε δουλειά
 

zakthes

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
554
Like
554
Πόντοι
86
Μετα απο πολλα χρονια πολυ πληρης ομαδα. Μακαρι να φανει κ ο Μαντζιος ανταξιος κ παμε για ωραια πραγματα φετος
 
  • Like
Αντιδράσεις: pazkal

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
κρυωνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
 

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.685
Κριτικές
173
Like
39.886
Πόντοι
38.529
Τα σπιτακια πες μας ποτε θα ανοιξουν..
 

ΛΗΞΙΑΡΧΟΣ...

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
2 Μαΐ 2016
Μηνύματα
6.034
Κριτικές
39
Like
15.360
Πόντοι
24.346
Επειδή πολλή νεκρά έπεσε στο νήμα των ερπετών , ας το ζωντανέψουμε λίγο, ένεκα της ημέρας
Άτιτλε αρούλη
Είστε του χοντρού οι δούλοι
Με το σπρώξιμο του Κουλη
Του πρεζεμπορα του μπούλη
Φάτε τώρα Αραμπουλι

Μου θέλετε και τίτλο, πουθεναδες. Άντε στις τρύπες σας ξεφτίλες του βορρά
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom