Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν χρειαζεται να κανει τιποτα ο ΙΒΑΝ...Από ότι καταλαβαίνω πάντως, αυτό που προσπαθούν οι μπουγάτσες τα τελευταία χρόνια με τα λεφτά του Τσετσένου και την κρατική αβάντα είναι να εξαφανίσουν Άρη και Ηρακλή, για να το παίζουν αφεντικά της πόλης.
Δεν χρειαζεται να κανει τιποτα ο ΙΒΑΝ...
Αυτοι πεφτουν κατηγοριες μονοι τους...
Ρωτα τον Καρυπιδη..εκει παει κι αυτος...Κανένα νέο από το cas τύπε;![]()
![]()
![]()
![]()
Ρωτα τον Καρυπιδη..εκει παει κι αυτος...
Μπας και γλυτωσει τα βερεσεδια...Για -7 ή υποβιβασμό τύπε;
Μπας και γλυτωσει τα βερεσεδια...

Ξερεις πολλα πραγματα να μην γινονται με λεφτα?Ότι γίνεται με λεφτά μην ανησυχείς, οτι ΔΕ γίνεται με λεφτά να φοβάσαι.![]()
![]()
![]()
Μπουχέ τον ξέρεις τον κύριο?
https://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/Basket/Euroleague/eb_fantasy_challenge/article4804445.ece/ALTERNATES/w460mobile/4444.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
[b]Αφιερωμένο!!![/b] :headbang3:
"ΝΟΣΤΑΛΓΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΖΑΛΗ
ΕΠΟΧΕΣ ΝΙΚΟΥ ΓΚΑΛΗ!
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ
ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙΣ ΠΑΛΙ!
ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΟΥΠΕΡ ΛΙΓΚ
ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙΣ ΠΑΛΙ!"
:heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
Ξερεις πολλα πραγματα να μην γινονται με λεφτα?


Βγάλανε ανακοίνωση και οι σουπεραδες και κατηγορούν και αυτοί την ομάδα του κράτους...ρε τον ρωσοποντιο πως ξεφτυλισε έτσι τον μπαοκ, και όλα αυτά για έναν πρωτάθλημα....





![]()
Σαν σήμερα ο σύλλογος οαρης της οδού Αλκμήνης απαλλάχθηκε από το τεράστιο βάρος των χρεών!
Άνοιξαν και Κυριακές οι τράπεζες για την πληρωμή των δόσεων !
Και έχεις τον τσετσενο με όλα τα πληρωμένα μέσα να κάνει παραχάραξη της Ιστορίας με την χρήση photoshop! Την καθαρή αυτή μέρα για τον οαρη μας ρε αλήτες διαλέξατε??
Υ.Γ: ΓΕΡΑΠΕΤΡΙΤΗ ΣΩΣΕ ΜΑΣ!!!![]()
![]()
![]()
αυτοι μαν καταφεραν κατι μοναδικο παγκοσμιως!!οχι να ανοιξουν τραπεα ιδιωτικη αλλα το ιδιο το δημοσιο να ανοιξουν κυρικατικα χαραμα
αντε γεια --αλλλο επιππεδο
απο την ιδρυση του ελληνικου κρατους δεν εχει ξαναγινει+εφοριες
+δικαστηρια