barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.531
- Like
- 29.457
- Πόντοι
- 5.506
Ναι ναι τρομερη προσπάθεια να βάλεις 3 γκολ σε Ψαραδες!!!![]()
![]()
Κρατήστε λίγο τα προσχήματα και μην αλληλοτσιμπουκωνεστε live στο bou.![]()
![]()
![]()
Αυτο το Εστερσουντ ειναι μαρκα οδοντοκρεμας;
Ναι ναι τρομερη προσπάθεια να βάλεις 3 γκολ σε Ψαραδες!!!![]()
![]()
Κρατήστε λίγο τα προσχήματα και μην αλληλοτσιμπουκωνεστε live στο bou.![]()
![]()
![]()
ναι οπως ετρεμε και περσι, που και σας νικήσαμε και πηραμε και νταμπλ.ΑΡΗΣ ρε ......τι να κάνεις ....δεν περνάει πάντα ο καλύτερος ....αλλά έτσι χτίζεις χαρακτήρα και γίνεσαι ομάδα ...μην ξεχνάμε ότι πέρσι τον Μάιο παίζαμε Β' ....
Όσο για τις Α.Δ.Ν.Π. (Αλλόθρησκες Δικέφαλες Νερόκοτες των Πρεσπών) τι να πεις ...μάλλον τρέμει το κωλαράκι τους και ασχολούνται
Α.Δ.Ν.Π. (Αλλόθρησκες Δικέφαλες Νερόκοτες των Πρεσπών) και εσύ ε? 4 διπλά στο τζαμί σας πέρσι στη Ευρώπη που δεν είχατε ΕΠΟ διαιτησίες Δανεικούς Τσίπρα, δεν περνάν τα ρούβλια κλπ κλπναι οπως ετρεμε και περσι, που και σας νικήσαμε και πηραμε και νταμπλ.
Πόσα γκολ είπαμε έβαλε πριν από 2 χρόνια ο ΠΑΟΚ στην ομάδα της Εστερσουντ;Ναι ναι τρομερη προσπάθεια να βάλεις 3 γκολ σε Ψαραδες!!!![]()
![]()
Κρατήστε λίγο τα προσχήματα και μην αλληλοτσιμπουκωνεστε live στο bou.![]()
![]()
![]()
για να σου λυθεί η απορία συνολικά ήρθε 3-3 ! Μην ξεχνάμε και τι πορεία έκανε εκείνη την χρόνια η Εστερσουντ...νομίζω στους 8 του Γιουρόπα έφτασε!Πόσα γκολ είπαμε έβαλε πριν από 2 χρόνια ο ΠΑΟΚ στην ομάδα της Εστερσουντ;

Το τι θα μαζεύω, με τον προπονητή που έχω, το ξέρω ήδη και το έχω γράψει ήδη στο θρεντγια να σου λυθεί η απορία συνολικά ήρθε 3-3 ! Μην ξεχνάμε και τι πορεία έκανε εκείνη την χρόνια η Εστερσουντ...νομίζω στους 8 του Γιουρόπα έφτασε!
Σε μια βδομάδα θα μαζεύεις πουτσες μέχρι το τέλος στη σεζόν και δεν θα σε νοιάζει το παρελθόν μου!![]()
![]()
![]()
Κουκ καλο ταξιδι αδερφε. Τεραστια η θλιψη.

Οντως...Γνωστος και εδω κατω ο κουκ..ηταν ωραιος τυπος...rip![]()
μλκ μου λες να κανανε κάνα Ριφιφί οι ίδιοι και να λένε τώρα Δεν υπάρχει σάλιο!!!Απορω με τον ερασιτεχνισμο του ΑΡΗ..
Δεν εχουν ενα χρηματοκιβωτιο στα γραφεια τους η
εστω καποια ασφαλη μεταφορα η φυλαξη των εισπραξεων?
Τα πηρε λεει ο ξαδελφος, που κιολας?,στη Ναουσα στο σπιτι του,
λες και ειναι εισπραξεις καφετεριας.
Εδω ενα ΠΡΟΠΟ εχει καποιος και τα ασφαλιζει..
Φανταστητε τον ΙΒΑΝ η τον ΜΑΡΙΝΑΚΗ,
να δινουν τις εισπραξεις στον ΓΚΑΓΚΑΤΣΗ η στον ΚΑΡΑΠΑΠΠΑ
μετα απο αγωνα να τα πανε στα σπιτια τους..
μλκ μου λες να κανανε κάνα Ριφιφί οι ίδιοι και να λένε τώρα Δεν υπάρχει σάλιο!!!![]()
![]()
![]()
Δεν έχουν ανάγκη αυτοί, τους ταΐζει ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ! Εσείς είστε πεινασμένοι!!!Μήπως ήταν τίποτα γεωργιανοί του ιβαν?

καφενέ....Δεν λες Τριμπουρδελο καλύτερα!Μεσσιε φακίρη αν είναι έτσι τα πράγματα όπως τα λες (δεν πρόλαβα να διαβάσω) ή μιλάμε για καφενέ ή κάτι κρύβεται από πίσω

να τάισε μόνο αυτούς;;; Πως νομίζεις πήρες ντάμπλ;;;Δεν έχουν ανάγκη αυτοί, τους ταΐζει ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ! Εσείς είστε πεινασμένοι!!!![]()
Το να πετάτε λάσπη σε ένα ΑΗΤΤΗΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ πάει πολύ! Να κοιτάτε τον Πάτο σας για να δείτε άσπρη μέρα!να τάισε μόνο αυτούς;;; Πως νομίζεις πήρες ντάμπλ;;;

