Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Γιατι ρε τρομπα ο Φασούλας πότε εγινε γαυρος; Ηταν απο τα γενοφασια του ή οταν επαιζε αρχηγος στον ΠΑΟΚ;;
o μαρινακης ειναι μεσα στον ολυμπιακο απο παιδι,τι δηλωνει ολυμπιακος ρε τυπε;
ο ιβαν,απο που κι ως που ειναι παοκ;δε σας ξερουν εξω απο την κατερινη,στο βλαδιβοστοκ θα σε γνωριζε ο σαμπιντι;
[/quot
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Γιατι ρε τρομπα ο Φασούλας πότε εγινε γαυρος; Ηταν απο τα γενοφασια του ή οταν επαιζε αρχηγος στον ΠΑΟΚ;;
o μαρινακης ειναι μεσα στον ολυμπιακο απο παιδι,τι δηλωνει ολυμπιακος ρε τυπε;
ο ιβαν,απο που κι ως που ειναι παοκ;δε σας ξερουν εξω απο την κατερινη,στο βλαδιβοστοκ θα σε γνωριζε ο σαμπιντι;
[/quot
ο φασουλας ειναι-ηταν γενιτσαρος..
ΣΤΑ ΟΥΛΑ,ΣΤΑ ΟΥΛΑ
Η ΠΟΥΤΣΑ ΤΟΥ ΦΑΣΟΥΛΑ
ακομη περιμενουμε γηπεδο κολυμβησης κ πολο για τον ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ απο τον πουστη κ τον καθε πουστη που το παιζει-το εχει παιξει Ολυμπιακαρας..
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
o μαρινακης ειναι μεσα στον ολυμπιακο απο παιδι,τι δηλωνει ολυμπιακος ρε τυπε;
ο ιβαν,απο που κι ως που ειναι παοκ;δε σας ξερουν εξω απο την κατερινη,στο βλαδιβοστοκ θα σε γνωριζε ο σαμπιντι;
τα λεμε..
τα γραφουμε..
ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ..
ΟΙ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ "ΠΑΙΔΙΑ"..
συγκρινουν τον ΒΑΓΓΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΕ Τ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΛΕΙΦΑΔΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ..
ΜΟΝΟ Ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ Ο ΚΑΡΑΦΛΟΥΖΑΡΟΣ,Ο ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΦΟΛΑ ΓΑΥΡΑΡΟΣ..
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
Γαμαικανε ολα τζαμι ρε..
ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΑΡΣΕΝΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ..
ΥΓ ΣΤΡΑΚΙΑΠΟΥ ΚΛΑΨΤΕΕΕΕΕ...ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΩΝ ΣΚΟΥΛΗΚΙΩΝ..
 

curtism333

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2015
Μηνύματα
236
Κριτικές
1
Like
120
Πόντοι
1
Η ομάδα πρέπει να βγει Ευρώπη και να κρατήσει τον αρκετά καλό και ποιοτικό κορμό που έχει για του χρόνου.Πρέπει για πρώτη φορά στην ιστορία της να μη διαλυθεί,να μη φαγωθεί από μέσα γιατί με τους τρεις της Αθήνας να είναι σε δύσκολη καμπή,του χρόνου μπορεί να ανέβει ακόμα πιο ψηλά.
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
Γιατι ρε τρομπα ο Φασούλας πότε εγινε γαυρος; Ηταν απο τα γενοφασια του ή οταν επαιζε αρχηγος στον ΠΑΟΚ;;
o μαρινακης ειναι μεσα στον ολυμπιακο απο παιδι,τι δηλωνει ολυμπιακος ρε τυπε;
ο ιβαν,απο που κι ως που ειναι παοκ;δε σας ξερουν εξω απο την κατερινη,στο βλαδιβοστοκ θα σε γνωριζε ο σαμπιντι;
[/quot
τι σχεση εχει ρε αυτιστικε ο φασουλας με τους προεδρους;απαντω σε σχολιο που λεει οτι ο μαρινακης δηλωνει ολυμπιακος και μου λες για  το φασουλα;τοσο πολυ σας αποβλακωσε η μπουγατσα;
 

dleivas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
4.270
Κριτικές
4
Like
2.204
Πόντοι
456
τα λεμε..
τα γραφουμε..
ΚΛΑΙΝ ΜΑΙΝ..
ΟΙ ΑΜΟΙΒΑΔΕΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ "ΠΑΙΔΙΑ"..
συγκρινουν τον ΒΑΓΓΕΛΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΕ Τ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΛΕΙΦΑΔΙ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ..
ΜΟΝΟ Ο ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ Ο ΚΑΡΑΦΛΟΥΖΑΡΟΣ,Ο ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΟ ΦΟΛΑ ΓΑΥΡΑΡΟΣ..
μου γραφει ο αλλος για το φασουλα...τερμα πανηλιθιοι
 

leggoro

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2008
Μηνύματα
2.777
Like
64
Πόντοι
16
ποσα σας πληρωσανε για να κανετε τη βιζιτα ρε ερπετα στα γενεθλια του γαυρου?
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.587
Like
2.448
Πόντοι
506
ποσα σας πληρωσανε για να κανετε τη βιζιτα ρε ερπετα στα γενεθλια του γαυρου?
μην σε ξαναδω να γραφεις εδω θα σου παρω παρτουζα ολο το φτωχοβρωμοσογο σου και θα σε βαλω να το βλεπεις με βιντεοκληση στην αγγλια
 

Womanaholic

Ανώτερος
Εγγρ.
21 Φεβ 2008
Μηνύματα
9.651
Κριτικές
86
Like
5.625
Πόντοι
7.215
Είναι που είχε αρχίσει να ρολάρει ο Άρης τώρα τελευταία, έτσι; :2funny: :2funny: :2funny:
 

gregory35

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2010
Μηνύματα
15.660
Κριτικές
25
Like
4.463
Πόντοι
3.535

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
jr5ekk.jpg
:rockon:

Ελα πουτανες το καινουργιο σας ταβανι! :grin:
 

urlauber

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2015
Μηνύματα
5.029
Κριτικές
1
Like
5.311
Πόντοι
2.356
 Θα γίνεται μαρκάρισμα στη γραμμή της μεγάλης περιοχής ο διαιτητής θα δίνει πέναλτι και εμείς θα ζητάμε φάουλ !!!
 

MonoPasok

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2019
Μηνύματα
26
Κριτικές
12
Like
590
Πόντοι
990

Μετά από 26 ματς στο φετινή Σούπερ Λίγκα, ο Αρης πέρασε στην 3η θέση των συνολικών εισιτηρίων που έχουν κοπεί, αφήνοντας 4η την πρωταθλήτρια ΑΕΚ. Πρώτος ο Ολυμπιακός με 20.606 οπαδούς μέσο όρο ανά παιχνίδι, 2ος ο διαφαινόμενος πρωταθλητής ΠΑΟΚ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom