Επισκέπτης
ναι αλλα ειναι απιστο αμορε!!παει και τους γαυρουςε αν δε στειλεις συστατικη επιστολη για το αμορε
για ποια πουτανα θα στειλεις???
υπαρχει ιεραρχια και στο γαμησι..
!!αλλα γαμιεται σαν πορνοσταρ της private οποτε την συγχωρουμε

ναι αλλα ειναι απιστο αμορε!!παει και τους γαυρουςε αν δε στειλεις συστατικη επιστολη για το αμορε
για ποια πουτανα θα στειλεις???
υπαρχει ιεραρχια και στο γαμησι..
!!αλλα γαμιεται σαν πορνοσταρ της private οποτε την συγχωρουμε

εγω λεω να την βγαλουμε στο κλαριτι σε νοιαζει?
θα την παντρευτεις μηπως την ψωλα?
ασε να γαμμιεται με οποιον θελει.
καποτα και μπατσες στο κωλαρακι
ΜΙΑ ΧΑΡΑ
!!! οι γαυροι ομως ουρα κανουν για να την παιρνουν!!με το αζημιωτο φυσικα!!λεω να στειλουμε μπραβους στον σωκρατη ,να την ελευθερωσουμε και να την βγαλουμε στο κλαρι!!τα κερδη θα τα μοιραστουμε ολα τα αρειαναεδω φοβαμαι οτι την πατησαμε,
την εχει ο θειος σωκρατης,
βεβαια με λιγα ευρουλακια την αγοραζουμε,
αλλα θα δινες λεφτα για την πιο ξεσκισμενη του κοσμου?
ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ

ρε ο παοκ για ποια θεση παιζει στο μπασκετ??![]()
![]()
![]()
![]()
ωχ ωχ παρεξηγηθηκαν οι κοπελες...Δεν χρειάζεται να παίξει. Για δύο φορές το χρόνο έχει εσένα στην κατάλληλη θέση. Στα τέσσερα.
οχι ρε σε τραπεζα!!γαμιουνται με προεδρους τραπεζων!!ξεχασες??θα τα βαζουμε σε κουμπαραεγω ψηθηκα,
δωσε λογαριασμο τραπεζας να καταθεσω 5-6 ευρωα
επενδυση λεμε

μην ανησυχεις θα σε σωσουμε και θα σε παρουμε απο τα μπουρδελα της τρουμπας!!η παοκ ειναι κυρια και της αξιζει ενα στουντιο ,ενα μασατζαδικο βρε αδελφεΔεν χρειάζεται να παίξει. Για δύο φορές το χρόνο έχει εσένα στην κατάλληλη θέση. Στα τέσσερα.
!!!οτι και να λες ευρωλιγκα μονο στον υπνο σας θα δειτε

φλαυ στο ουλεμπ καπ με την λαρισα και τον πανελληνιοΟλοι χαρήκαμε αφάνταστα που η ομάδα σας προκρίθηκε στην Ευρωλίγκα. Ευχή όλων να προκριθεί και στο final four της διοργάνωσης όπου μας έχει προσφέρει αξέχαστες στιγμές και συγκινήσεις.
!!αληθεια?τι την εκανε τη μπαλα ο θεος??σου θυμιζει κατι αυτη η ερωτηση??
