Επισκέπτης
αυτο ακριβος λεω οταν λεω οτι αμα δεν κανεις πλακα εισαι ασχετος.....ο νομος αυτος υπαρχει απο το 60'...... δεν δημιουργηθηκε τωρα..
μάλλον δεν στα έχουν πει καλά, το 44 εφαρμόστηκε φωτογραφικά σε σας και στον αρη, είναι άληθεια ή όχι;
αυτο ακριβος λεω οταν λεω οτι αμα δεν κανεις πλακα εισαι ασχετος.....ο νομος αυτος υπαρχει απο το 60'...... δεν δημιουργηθηκε τωρα..
πεςτουτα ρε φιλε γιατι αυτοι ειναι για καμια μπουγατσα και για να ανοιγουν τα ποδια στους ολυμπιακους
οχι δεν ειναι αληθεια φιλε μου....
ναι και σε εσας εφαρμοζετε τοσα χρονια το βενιζελικο αρθρο![]()
![]()
![]()
![]()
η κομπινα με την ΑΕΚ και το 44 αλλη ητανε και οχι αυτη που λες....εγώ δεν σου είπα ότι σε μας είναι όλα καλά και δεν μας έχει βοηθήσει το κράτος, αλλά όχι και η πίττα ολόκρηρη κι ο σκύλος χορτάτος.
όχι τα δικά σας καλά και τα δικά μας βρομάνε, εμάς μας τα έδωσε ο βενιζέλος εσάς και τον άρη σας χώσανε φωτογραφικά στο 44 τον γαύρο τον είχε ξελασπώσει ο μητσοτάκης.
στην ίδια χώρα ζούμε, βλέπουμε τι γίνεται
φιλε μου αεκτζη ειναι πολλα που δεν ξερεις. προταθηκε τοτε και στον παοκ να μπει αλλα δεν ηθελαν. Οχι οτι μπορουσαν βεβαια. Ο κυριος πιστωτης του παοκ ειναι το κρατος. Εδω και 5 χρονια δεν πληρωνουν ουτε ικα ουτε εφορια ουτε τιποτα. ΠΩΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ 44?μην συνεχιζεις να λεσ για το 44 γιατι εκτειθεσε.ειναι νομος του κρατους και μπορει να μπειτε και εσεις καποια στιγμη...........
τελος το 44 για ομαδες.....μην συνεχιζεις να λεσ για το 44 γιατι εκτειθεσε.ειναι νομος του κρατους και μπορει να μπειτε και εσεις καποια στιγμη...........
για ολους λεω φιλε μου οχι μονο για σενα!!οι δικοί μου οι χαρακτηρισμοί δεν οφελούν;
ο χαρακτηρισμός του αμαναμαν είναι οκ νικ30;

,δεν βρέθηκε ένας,έστω ένας,να υπερασπιστεί τον hondakia;