Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).



εποχες προ Τσετσενου και payroll


η οικογενεια του ΑΡΕΩΣ !!!
για τάμα τον 15Αύγουστο






κανονισε !!! πρεπει να ειμαστε αλληλεγγυοι στην πραξη 




www.iapopsi.gr

www.pressaris.gr
Θρήνος στον Άρη: Πέθανε ο Γιάννης ΜιχαλήτσοςΟ Άρης και το ελληνικό ποδόσφαιρο, θρηνούν για την απώλεια του Γιάννη Μιχαλήτσο.
|

Μάγκες μου μόνο Άρης !!!
Είμαστε παντού !!!




Η γκόμενα πιο πολύ για παοκτζού μου κάνει![]()







χαχα αν νομιζεις οτι μελανουρια υπαρχουν μονο στα δυτικα,αυταπατασαι
δυνατο ποντιακι η Αναστασια(Ελληνοποντια,οχι μπλιετ)
γενικως παρατηρω την ανθρωπογεωγραφια των γυναικων στη Θεσσαλονικη απο τοτε που ημουν πιτσιρικας
Καλαμαρια- Βοτση- Καραμπουρνακι υπαρχουν αρκετα μελανουρια,ειτε ποντιακης καταγωγης ,ειτε οχι.
η Ευγενια Σαμαρα ειναι ενδεικτικο παραδειγμα ανατολικου μελανουριου
ειδικα Βοτση και Φοινικα( ο ανατολικος Δενδροποταμος) πιστευω σιγουρα οτι μερικων γυναικων η σκουφια κραταει απο προσμειξεις με ρομά γυναικες ή αντρες, δυο-τρεις γενιες πιο πισω
φαινομενο που συναντας σε αρκετες δυτικες συνοικιες,περαν φυσικα του Δενδροποταμου
και στην Αθηνα πιστευω κατι τετοιο εχει συμβει σε ολα τα δυτικα,απο Κορυδαλλο μεχρι τερμα πανω Μενιδι.
και η μεγαλη Αντζελα Δημητριου ιδια περιπτωση ειναι ,αν δεν κανω λαθος![]()
Και η αρειανού Λατινοπούλου επίσης σκουροφέρνει,δεν ξέρω απο ποια περιοχή είναι βέβαια
και η Ραπτη Τουμπιωτισσα.

η Αφρο Πανοραμιτισσα νομιζωκαι η Ραπτη Τουμπιωτισσα.
αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι Τουμπα πολυ σπανια πετυχαινω μελανουρια.
πιο ανοιχτοχρωμα,βλαχικα χαρακτηριστικα
οι παλιοι Καλαμαριωτες περα απο προσφυγες,σιγουρα γυφτοεφερναν αρκετοι.
Βοτση -Φοινικα ακομα υπαρχουν ρομα οικογενειες ,οπως στον Δενδροποταμο. αλλα καμια σχεση με γκετοποιηση πλεον.
με τη μαζικη μετοικηση που εγινε μετα το 1995 ,βεροι Καλαμαριωτες ζητημα να ειναι το 20-25% στη σημερινη Καλαμαρια.
απο την αλλη πλευρα,η περιοχη απο Σοφουλη μεχρι Νεα Κρηνη ειναι σαν αλλος δημος κυριολεκτικα![]()






Που να βρισκεται η καριολα η σκουληκαντερα...ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ @Karamanis Stratos
ώπα ρε μαν σιγα μην ειμαι και ο ντόπας να πουμε. καραμανη παναγιωτη π και λοιπά σκουλίκια κλώνοι, αν διαβαζεις τούτο το γράμμα μην αυτοκτονήσεις με δρακουλινια και στεντον



ώπα ρε μαν σιγα μην ειμαι και ο ντόπας να πουμε. καραμανη παναγιωτη π και λοιπά σκουλίκια κλώνοι, αν διαβαζεις τούτο το γράμμα μην αυτοκτονήσεις με δρακουλινια και στεντον![]()

