Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
Που ειναι ο μπουξος να πει για φιλικα σωματεια;;;; :wanker: :wanker:
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
4595A7AA-C037-4183-909B-9E7929465277.jpeg
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Δεν μπορώ να έχω εμπεριστατωμένη άποψη για το χθεσινό ντέρμπι μεταξύ μάνας κ κόρης, γιατί δεν το είδα.

Από τα λίγα που είδα ο ΓΥΦΤΟΡΟΥΜΑΝΟΣ με την σκληρή δουλειά που ρίχνει επί καθημερινής βάσεως τα 2 σας μπουρδελα θα τα έχει για πρωινό ! :wanker: :wanker:

Εχθές πόσοι ήσασταν στην διαμαρτυρία ?? Και μέχρι που πήγατε??:tooth::tooth:

ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΔΑΞΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΔΩΡΕΑΝ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ!!!

:heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig::heavymetalbig:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.311
Like
117.510
Πόντοι
16.631
ΦΩΝΗ ΛΑΟΥ ΟΡΓΗ ΘΕΟΥ ΧΘΕΣ!!!

η ομαδα κενταγε στο γηπεδο και ο λαος εδωσε βροντερο μηνυμα στην ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΗ θεσσαλονικη!

Ηταν μια καλη βραδια!
ΙΔΡΩΝΕΙ περισσοτερο απο χθες ο ΜΠΟΥΞΟΣ και αρχιζει να ΦΟΒΑΤΑΙ πιο πολυ :wanker: :wanker: :wanker:
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
ΙΔΡΩΝΕΙ περισσοτερο απο χθες ο ΜΠΟΥΞΟΣ και αρχιζει να ΦΟΒΑΤΑΙ πιο πολυ :wanker: :wanker: :wanker:
Ειδε εναν ΑΡΗ να βαζει στα σκοινια τον ολυμπιακο και χωρις καμαρα και να ερχεται 1-1 απο καθαρη ατυχια… και μετα ενα ΛΑΟ να βαφει κιτρινη τη πολη!
Δυσκολο βραδυ για τον μπουξο… :wanker:
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.311
Like
117.510
Πόντοι
16.631
Ειδε εναν ΑΡΗ να βαζει στα σκοινια τον ολυμπιακο και χωρις καμαρα και να ερχεται 1-1 απο καθαρη ατυχια… και μετα ενα ΛΑΟ να βαφει κιτρινη τη πολη!
Δυσκολο βραδυ για τον μπουξο… :wanker:
τον φουκαρα θα ηπιε ενα κασονι ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΕΣ και θα εφαγε ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 μπεργκερς και ολα αυτα με κρυο ιδρωτα ΣΥΝΕΧΕΙΑ :sad2: :tooth: :wanker: :wanker: :wanker:
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356

zakthes

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
554
Like
554
Πόντοι
86

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
καραμαναρε γυρνα πισω!!!!παει για φουντο η αρειαναρα.... :confused:
χασατε απο ιωνικο και χωρις νταραγκλιτσα μαλιστα....:confused:
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Έχουμε 22 Αυγούστου ακόμα, δεν μπορούν να βγουν ακριβή συμπεράσματα για κανέναν! Όλες οι ομάδες είναι σε μεταβατικό στάδιο.
Εμείς έχουμε δείξει σε όλες τις μεταγραφικές περιόδους πάντα στο τέλος κλείνουμε παίχτες, οι οποίοι θα κάνουν κ την διαφορά!
Ο οσφπουστης αν κάνει το λάθος κ ανταλλάξει Καμαρα με Κωστάκη θα πέσει πολύ σπέρμα!
Μπορεί κ να έχεις καλή ομάδα, αλλά ούτε δορυφόρους έχεις, ούτε παρασκήνιο έχεις κ δεν έχεις την φανέλα για να σε υπολογίζουν! Έχεις ταβάνι και αυτό στο ορίζει ο χρηματοδότης σου!
:wanker: :wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746

Τους τα έλεγα! Αυτοί επέμεναν πως με ένα φιλικό με το Γιαννενο πάνε για Πρωτάθλημα.​

Ύστερα φταίει ο ΜΠΟΥΞΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΞΕΡΟΧΥΝΕΙ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ??

ΞΕΡΟΕΧΥΣΑΑΑ.....​

:wanker: :wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker::wanker:
 

macchiato

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
2.287
Like
2.945
Πόντοι
456
Προωρη εκσπερματωση ο Μπουξος:confused::confused::confused::confused::confused::confused:

Μην ανησυχειτε,θα ξεμπουκωσουμε με την ομαδα του Αλαφουζου την προσεχη Τεταρτη....:s&m_2:
 

macchiato

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2021
Μηνύματα
2.287
Like
2.945
Πόντοι
456
καραμαναρε γυρνα πισω!!!!παει για φουντο η αρειαναρα.... :confused:
χασατε απο ιωνικο και χωρις νταραγκλιτσα μαλιστα....:confused:

Κοιτα, τωρα που ξεκινησαμε στραβα,μαλλον θα μας επιστρεψουν και τους 6 βαθμους.

Ουδεν κακον αμιγες καλου:grin::grin::grin:
 

msakis

Μέγας
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
7.782
Κριτικές
20
Like
12.690
Πόντοι
4.546
Κοιτα, τωρα που ξεκινησαμε στραβα,μαλλον θα μας επιστρεψουν και τους 6 βαθμους.

Ουδεν κακον αμιγες καλου:grin::grin::grin:

Ήδη βρίσκεστε στο -5 εάν δεν απατώμαι.
“Αγάλι αγάλι γίνεται η αγουρίδα μέλι” εξάλλου!
Μέχρι την 10η αγωνιστική θέλω να πιστεύω πως θα έχετε μαζέψει την διαφορά της τιμωρίας και θα οδεύετε ολοταχώς για το πρωτάθλημα όπως δήλωσε και ο πρόεδρός σας!
*Κάτι βαθιά μέσα μου λέει πως θα το σηκώσετε μέσα στο γήπεδο των συνεταίρων σας..!
Οψόμεθα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom