Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.653
Κριτικές
173
Like
39.823
Πόντοι
38.529


Μιλαμε για το πιο γλειωδες σωματειο του πλανητη..
Καθε χρονο εχουν τιμωριες για απατες,φεσωματα παικτων..

Και ολο τους αδικους τους καυμενους..
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.667
Κριτικές
134
Like
24.946
Πόντοι
30.605
Το κακό είναι στο μπάσκετ γιατί δυστυχώς απορρίφθηκε ο φάκελος αδειοδότησης!!!
 

Join.f

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2019
Μηνύματα
1.612
Κριτικές
57
Like
5.738
Πόντοι
7.636

Join.f

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Σεπ 2019
Μηνύματα
1.612
Κριτικές
57
Like
5.738
Πόντοι
7.636

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.653
Κριτικές
173
Like
39.823
Πόντοι
38.529
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.939
Πόντοι
2.356
Τι να πεις για αυτά τα μπουρδέλα..
Χωμένοι από Αθλητική Βία μέχρι Ενώσεις,ΕΠΟ και ότι βρωμιά υπάρχει οι επαναστάτες του κώλου
Το άλλο το μπουρδέλο το φυλάνε οι μπάτσοι κάτω από το σπίτι του,
μην του μπει κανά παλούκι στον πάτο
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
ξεκινησαν απο 50...το πηγαν 45 και τωρα ειναι στο 40
Screenshot_20210831-194821_Chrome.jpg


Έλα μπουρδελα εδώ σας έχω! Οι αποδόσεις της stoiximan ανεβοκατεβαίνουν όπως το Ασανσέρ σας! :tooth: :tooth::tooth::tooth:

Ρε τους ήδη ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ....
 

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Screenshot_20210831-194821_Chrome.jpg


Έλα μπουρδελα εδώ σας έχω! Οι αποδόσεις της stoiximan ανεβοκατεβαίνουν όπως το Ασανσέρ σας! :tooth: :tooth::tooth::tooth:

Ρε τους ήδη ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ....
Φοβάστε τόσο, που βάλατε λυτους και δεμένους σε μια υπόθεση που δεν φταιει η παε Άρης και με ομολογία μαρτυρος από την άλλη πλευρά για το μη φταίξιμο της παε, να πάει στο - 6. Ο,τι και να κάνετς με τα ανδρικελα σας εκεί στην επο η πουτσα φέτος που θ φάτε θα πάει σύννεφο.. εξου και το 60αρι που το παίζεις και χαζουλης..Η χαρά σου θα είναι αυτή πάντα..
Υγ επειδή το παίζεις και μάγκας θα περιμένω να δω να ποντάρεις στην ομαδουλα σου τη κατάκτηση του πρωτάθλημαχαχαχχα!! Αλλιώς είσαι μεγάλη κότα....
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Φοβάστε τόσο, που βάλατε λυτους και δεμένους σε μια υπόθεση που δεν φταιει η παε Άρης και με ομολογία μαρτυρος από την άλλη πλευρά για το μη φταίξιμο της παε, να πάει στο - 6. Ο,τι και να κάνετς με τα ανδρικελα σας εκεί στην επο η πουτσα φέτος που θ φάτε θα πάει σύννεφο.. εξου και το 60αρι που το παίζεις και χαζουλης..Η χαρά σου θα είναι αυτή πάντα..
Υγ επειδή το παίζεις και μάγκας θα περιμένω να δω να ποντάρεις στην ομαδουλα σου τη κατάκτηση του πρωτάθλημαχαχαχχα!! Αλλιώς είσαι μεγάλη κότα....
Προς το παρόν ο μόνος που τρώει πουτσες και εντός Ελλάδας κ εκτός Ελλάδας (εδώ γελάμε) είστε εσείς!
Υ.Γ. Εγώ μλκ όταν σήκωνα το Πρωτάθλημα των ΠΡΕΣΠΩΝ κ με (-2)βαθμούς κιόλας . Το έλεγα όταν είχε τελειώσει ο τελικός κυπέλλου της περασμένης σεζόν κιόλας!
Φέτος θα χυθεί αίμα για το Πρωτάθλημα...ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΡΙΦΙΦΙ εναντίον όλων (Μητσοτάκη ΓΑΜΙΕΣΑΙ κ σια).
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom