Νέα

Άρης ο Ένας

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (0 μέλη και 13 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756

Άρης να... γουστάρεις με Καμαρά και Ιτούρμπε!​

Ο Άρης ήταν απολαυστικός κόντρα στον ΠΑΣ Γιάννινα (4-1), έχοντας μεταξύ των σκόρερ τα νέα μεταγραφικά του αποκτήματα, Καμαρά και Ιτούρμπε. :alivedick: :zfuck:

 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
:alivedick: :alivedick: :alivedick: :alivedick:
71D0DACF-2838-4B29-8FB5-2E08D2EF918A.jpeg
 

HardcoreS3

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2015
Μηνύματα
76
Like
263
Πόντοι
20
Λιγο διορθωμα στην αμυνα και ολα καλα. Μεσοεπιθετικα βγαζουμε φωτιες…VAMOOOOS!
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356

skieros

Μέγας
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.186
Κριτικές
38
Like
2.044
Πόντοι
4.125
O Άρης έφτιαξε φοβερή ομάδα.
Θα είναι ακόμη καλύτερος φέτος.
Ένα ποντάρισμα για κατάκτηση τίτλου θα το ρίξω.
 

Karamanis Stratos

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Αυγ 2020
Μηνύματα
5.483
Like
8.424
Πόντοι
2.356
Το σιγουρο ειναι οτι η τουρκοΕπο του Λιλλη θα μας παει γαμιοντας με κορακια-κομαντο σε καθε ματς! Πρεπει να νικαμε και τους πουσταραδες τους διατητες!
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Ρε τι μλκες είσαστε εσείς??
Ένα φιλικό με το Γιαννενο παίξατε κ ριξατε 4 Ε και??

Να σας θυμίσω πως στα επίσημα παιχνίδια αποκλειστηκατε από την Αστανα, που αυτή αποκλείστηκε από κάποια Κουοπιο, που αυτή έφαγε προχθές 4 τεμάχια! :tooth: :tooth::tooth::tooth:
 

skieros

Μέγας
Εγγρ.
9 Μαΐ 2011
Μηνύματα
2.186
Κριτικές
38
Like
2.044
Πόντοι
4.125
Ρε τι μλκες είσαστε εσείς??
Ένα φιλικό με το Γιαννενο παίξατε κ ριξατε 4 Ε και??

Να σας θυμίσω πως στα επίσημα παιχνίδια αποκλειστηκατε από την Αστανα, που αυτή αποκλείστηκε από κάποια Κουοπιο, που αυτή έφαγε προχθές 4 τεμάχια! :tooth: :tooth::tooth::tooth:
Έχοντας δει όλες τις ομάδες , η απόδοση 40 αξίζει για ποντάρισμα.

Αν το αναλυσω λιγο παραπανω ,
ο Ολυμπιακός έπαιξε πολύ μέτριο ποδόσφαιρο με μια ισάξια ή και κατώτερή του ομάδα την Λουντογκόερετς και αποκλείστηκε.
Το οτι θα ανεβει και θα εχει μεγαλη διαφορα απο τους αλλους οκ ειναι σιγουρο.

Ο Παοκ καταφερε να χασει απο κατι ερασιτεχνες ιρλανδους και τους περασε με το ζορι. Με τη ριεκα επαιξε καλυτερα αλλα τιποτα ιδιαιτερο. Δινω 50-50 να προκριθει εκει.... Επισης απορω πως δεν εχει κανει καθολου μεταγραφες ο ρωσος , εχοντας παρει ποσα εκατομμυρια απο Τζολη και πιο πριν απο Πριγιοβιτς. Μηπως αρχισε μονο να τα τσεπωνει πλεον?

Η αεκ ειναι τραγικη για ακομα μια χρονια

Ο παναθηναικος το ιδιο


Ο Αρης επαιξε πολυ καλα με την Αστανα και πληρωσε κυριως την αστοχια του επιθετικα.
Επισης τον επαιξε φουλ κοντρα ο Ιταλος διαιτητης στη Θεσσαλονικη. Επισης φαινεται να εχει και βαθος στο ροστερ.
Βασει ολων των παραπανω , οι δυο καλυτερες ομαδες φετος φαινεται οτι θα ειναι Ολμπιακος και Αρης και η αποδοση 40 σιγουρα αξιζει στοιχηματικα
 

Ο ΑΡΕΙΑΝΟΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
20 Οκτ 2010
Μηνύματα
7.667
Κριτικές
134
Like
24.946
Πόντοι
30.605
Άμα φτιάξουμε την άμυνα μας,δηλαδή δέσουν τα στόπερ (θα αγοραστεί ακόμα ένας) ο καινούριος αριστερός μπακ που πήραμε μας βγει σαν μεταγραφή και ο γκολκίπερ δεν κάνει χαζομάρες, τότε θα είμαστε καλύτεροι από πέρυσι και θα κάνουμε πολύ μεγάλα πράγματα!!!
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Έχοντας δει όλες τις ομάδες , η απόδοση 40 αξίζει για ποντάρισμα.

Αν το αναλυσω λιγο παραπανω ,
ο Ολυμπιακός έπαιξε πολύ μέτριο ποδόσφαιρο με μια ισάξια ή και κατώτερή του ομάδα την Λουντογκόερετς και αποκλείστηκε.
Το οτι θα ανεβει και θα εχει μεγαλη διαφορα απο τους αλλους οκ ειναι σιγουρο.

Ο Παοκ καταφερε να χασει απο κατι ερασιτεχνες ιρλανδους και τους περασε με το ζορι. Με τη ριεκα επαιξε καλυτερα αλλα τιποτα ιδιαιτερο. Δινω 50-50 να προκριθει εκει.... Επισης απορω πως δεν εχει κανει καθολου μεταγραφες ο ρωσος , εχοντας παρει ποσα εκατομμυρια απο Τζολη και πιο πριν απο Πριγιοβιτς. Μηπως αρχισε μονο να τα τσεπωνει πλεον?

Η αεκ ειναι τραγικη για ακομα μια χρονια

Ο παναθηναικος το ιδιο


Ο Αρης επαιξε πολυ καλα με την Αστανα και πληρωσε κυριως την αστοχια του επιθετικα.
Επισης τον επαιξε φουλ κοντρα ο Ιταλος διαιτητης στη Θεσσαλονικη. Επισης φαινεται να εχει και βαθος στο ροστερ.
Βασει ολων των παραπανω , οι δυο καλυτερες ομαδες φετος φαινεται οτι θα ειναι Ολμπιακος και Αρης και η αποδοση 40 σιγουρα αξιζει στοιχηματικα
Έχουμε 22 Αυγούστου ακόμα, δεν μπορούν να βγουν ακριβή συμπεράσματα για κανέναν! Όλες οι ομάδες είναι σε μεταβατικό στάδιο.
Εμείς έχουμε δείξει σε όλες τις μεταγραφικές περιόδους πάντα στο τέλος κλείνουμε παίχτες, οι οποίοι θα κάνουν κ την διαφορά!
Ο οσφπουστης αν κάνει το λάθος κ ανταλλάξει Καμαρα με Κωστάκη θα πέσει πολύ σπέρμα!
Μπορεί κ να έχεις καλή ομάδα, αλλά ούτε δορυφόρους έχεις, ούτε παρασκήνιο έχεις κ δεν έχεις την φανέλα για να σε υπολογίζουν! Έχεις ταβάνι και αυτό στο ορίζει ο χρηματοδότης σου!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.302
Πόντοι
12.756
Έχουμε 22 Αυγούστου ακόμα, δεν μπορούν να βγουν ακριβή συμπεράσματα για κανέναν! Όλες οι ομάδες είναι σε μεταβατικό στάδιο.
Εμείς έχουμε δείξει σε όλες τις μεταγραφικές περιόδους πάντα στο τέλος κλείνουμε παίχτες, οι οποίοι θα κάνουν κ την διαφορά!
Ο οσφπουστης αν κάνει το λάθος κ ανταλλάξει Καμαρα με Κωστάκη θα πέσει πολύ σπέρμα!
Μπορεί κ να έχεις καλή ομάδα, αλλά ούτε δορυφόρους έχεις, ούτε παρασκήνιο έχεις κ δεν έχεις την φανέλα για να σε υπολογίζουν! Έχεις ταβάνι και αυτό στο ορίζει ο χρηματοδότης σου!
Εσύ βρε μαλακα έχεις ιτουρμπε Καμαρά;πες μαλακα και μια αλήθεια μόνο πουλάτε προς το παρόν.μπουρδελο είσαστε άιντε μαλακά.με ποιον με το Λέβα το φτωχών και τον άλλον 800 κιλά το μπισεβαρ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

3 ος θα βγεις και αν.με τη πασχαλίτσα ? τέρμα :alivedick: :smiling-face-with-heart-eyes: :zfuck:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.515
Like
29.449
Πόντοι
5.506

jimiadis

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.192
Κριτικές
47
Like
3.706
Πόντοι
5.525
Εσύ βρε μαλακα έχεις ιτουρμπε Καμαρά;πες μαλακα και μια αλήθεια μόνο πουλάτε προς το παρόν.μπουρδελο είσαστε άιντε μαλακά.με ποιον με το Λέβα το φτωχών και τον άλλον 800 κιλά το μπισεβαρ
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

3 ος θα βγεις και αν.με τη πασχαλίτσα ? τέρμα :alivedick: :smiling-face-with-heart-eyes: :zfuck:
o μπουξος λεει οτι η ομαδα ανεβηκε επιπεδο απο τοτε που επαιξε πρωτο ματς στην ευρωπη....και θα ανεβαινει καθε μερα...βεβαια ξεχναει οτι ηταν στο επιπεδο 1 και τωρα πηγε στο 2.....βλεπω το κλεφτορουμανο να τους εγκαταλειπει στα μεσα της χρονιας και να τρεχουν να κανουν συμβιβασμους για να γλιτωσουν τα ρουβλια που του χαρισαν....
υγ...αυτη ολη η γερουσια του ζμπαουγκ 35+ ποσο κολοφαρδη παιζει να ειναι που βρηκαν το τσετσενο και του τα τρωνε χοντρα...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom