Νέα

Αριαδνάκι

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)
Εγγρ.
10 Δεκ 2017
Μηνύματα
1.489
Κριτικές
4
Like
4.654
Πόντοι
736
Και σήμερα κεντρικά και στα προσβάσιμα μέρη από μετρο μπορούμε νσ τα πούμε σασ φιλω
Μπράβο , πολύ καλή η ιδέα σου αυτή και η κίνηση σου @Ariadnaki να μένεις σε συγκεκριμένη περιοχή για να αποφύγεις πιθανές καθυστερήσεις λόγω κίνησης . Και το Μετρο προσφέρεται για γρήγορες μετακινήσεις !
Καλές συναντήσεις
 

Brutal.Fv

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
775
Like
2.196
Πόντοι
446
Ναι αλλά αν θέλει να κρυφτεί από την κοπέλα, ερωμένη, γυναίκα του? Το να δέχεται μηνύματα από μια επαγγελματία χωρίς να έχει προηγηθεί κάποια συζήτηση, για μένα είναι φάουλ. Όπως επίσης φάουλ είναι και η δημοσιοποίηση της προσωπικής τους συνομιλίας, αλλά μην κατακρίνουμε μόνο τη μία πλευρά. :hi:
Εαν δεν εχεις ικανοτητα και διαδικασιες αποκρυψης καθεσαι στα αυγα σου
 

dinos d.

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2022
Μηνύματα
204
Like
843
Πόντοι
81
Εγω το έχω πει ότι είναι ότι καλύτερο εμφανίστηκε το 2022, και το 2023 θα σαρωσει
Συμφωνώ αλλά υπό μία προυπόθεση.Να σταματήσουν οι καθυστερήσεις,Προσωπκά είχα σταματήσει να συναντώ την Αριάδνη και ο λόγος ήταν ότι κουράστηκα από τις αναμονές στα ξενοδοχεία.


Πρόσφατα είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου βάζοντας τον όρο ότι γιά ενδεχόμενη καθυστέρηση θα ενημερώνομαι τουλάχιστον 1 ώρα πριν.Επίσης άφησα την επιλογή του χώρου συνάντησης να τον έχει η Αριάδνη.Παρ΄όλο που δεν ήμουν ιδιαίτερα αισιόδοξος γιά το αποτέλεσμα,από τότε έχουν γίνει 2 υπέροχα ραντεβού χωρίς προβλήματα και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.



Υ.Γ. Αριαδνάκι συγγνώμη αν σε στενοχωρώ αλλά νομίζω ότι το μόνο τρωτό σου σημείο είναι αυτό και ότι με λίγη προσπάθεια θα το διορθώσεις.
 

Pipis1541

Μέλος
Εγγρ.
5 Νοε 2022
Μηνύματα
218
Like
872
Πόντοι
81
Ο κροκαλας με την Αριάδνη μου θυμίζει μια διαμάχη στην σελίδα της Άννας πιπινακι με έναν αγαπούλη δε θυμάμαι το όνομα του αλλά κάθε λίγο και λιγάκι έμπαινε και την έκραζε. Φίλε κροκαλα βάλε μια τέλεια και προχώρα στην ζωή σου.
 

Mpratan

Μέγας
Εγγρ.
29 Δεκ 2019
Μηνύματα
6.236
Κριτικές
21
Like
11.902
Πόντοι
4.546
Εαν δεν εχεις ικανοτητα και διαδικασιες αποκρυψης καθεσαι στα αυγα σου
Αυτό είναι πολύ σχετικό μιας και εξαρτάται τη συχνότητα που συναντάς επαγγελματίες.
 

thirio11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
18 Ιουλ 2009
Μηνύματα
1.309
Κριτικές
3
Like
2.897
Πόντοι
456
αριαδνη εσυ..super star!!!!!
 

Συνημμένα

  • 1671099576_208380.jpg
    1671099576_208380.jpg
    28,4 KB · Εμφανίσεις: 171
OP
OP
A

Ariadnaki

Call-Girl
Εγγρ.
13 Ιουν 2022
Μηνύματα
2.197
Like
17.469
Μπράβο , πολύ καλή η ιδέα σου αυτή και η κίνηση σου @Ariadnaki να μένεις σε συγκεκριμένη περιοχή για να αποφύγεις πιθανές καθυστερήσεις λόγω κίνησης . Και το Μετρο προσφέρεται για γρήγορες μετακινήσεις !
Καλές συναντήσεις
Σε ευχαριστώ γλυκέ μου !
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

αριαδνη εσυ..super star!!!!!
Μερσι
 
OP
OP
A

Ariadnaki

Call-Girl
Εγγρ.
13 Ιουν 2022
Μηνύματα
2.197
Like
17.469
Συμφωνώ αλλά υπό μία προυπόθεση.Να σταματήσουν οι καθυστερήσεις,Προσωπκά είχα σταματήσει να συναντώ την Αριάδνη και ο λόγος ήταν ότι κουράστηκα από τις αναμονές στα ξενοδοχεία.


Πρόσφατα είπα να ξαναδοκιμάσω την τύχη μου βάζοντας τον όρο ότι γιά ενδεχόμενη καθυστέρηση θα ενημερώνομαι τουλάχιστον 1 ώρα πριν.Επίσης άφησα την επιλογή του χώρου συνάντησης να τον έχει η Αριάδνη.Παρ΄όλο που δεν ήμουν ιδιαίτερα αισιόδοξος γιά το αποτέλεσμα,από τότε έχουν γίνει 2 υπέροχα ραντεβού χωρίς προβλήματα και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι.



Υ.Γ. Αριαδνάκι συγγνώμη αν σε στενοχωρώ αλλά νομίζω ότι το μόνο τρωτό σου σημείο είναι αυτό και ότι με λίγη προσπάθεια θα το διορθώσεις.
Καλησπέρα καιβκαλο σκ! Λυπάμαι για τισ καθυστερήσεις που είχαν προκύψει και χαίρομαι για τη ψήφο εμπιστοσύνης..! Σε φιλώ γλυκά!!
 

Kaulotzitzikas

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουν 2021
Μηνύματα
210
Κριτικές
7
Like
1.039
Πόντοι
361
Είμαστε ζευγάρι..κάνεις και λεσβιακό?
 

Vasilisperisteri

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Νοε 2020
Μηνύματα
847
Κριτικές
38
Like
6.054
Πόντοι
5.636

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.588
Κριτικές
53
Like
41.424
Πόντοι
17.336
Ο κροκαλας με την Αριάδνη μου θυμίζει μια διαμάχη στην σελίδα της Άννας πιπινακι με έναν αγαπούλη δε θυμάμαι το όνομα του αλλά κάθε λίγο και λιγάκι έμπαινε και την έκραζε. Φίλε κροκαλα βάλε μια τέλεια και προχώρα στην ζωή σου.
Καλά αυτός είχε ξεπεράσει τά όρια κατά πολύ, το μόνο σίγουρο ήταν ότι είχε κουράσει αρκετά στο νήμα τής Άννας
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.536
Κριτικές
195
Like
64.840
Πόντοι
48.437
ευτυχως που υπαρχει το μαγικο κουμπακι πανω δεξια στον πινακα με τα cg
:coffee:
 

AlexEasyRider

Μέγας
Εγγρ.
3 Ιαν 2016
Μηνύματα
6.399
Κριτικές
12
Like
17.063
Πόντοι
4.546
Ο κροκαλας με την Αριάδνη μου θυμίζει μια διαμάχη στην σελίδα της Άννας πιπινακι με έναν αγαπούλη δε θυμάμαι το όνομα του αλλά κάθε λίγο και λιγάκι έμπαινε και την έκραζε. Φίλε κροκαλα βάλε μια τέλεια και προχώρα στην ζωή σου.
Άλλο ναυάγιο αυτός που λες, εκεί στο νήμα της Άννα Πιπινακι.

Από ότι είχα καταλάβει, αυτός είχε μπλέξει και συναισθηματικά (ημαρτον δλδ!), κι έγραφε και για χρήματα που του είχε φάει (αν ισχύει φυσικά).

Μιλάμε το είχε μαμησει το νήμα, Ομήρου Οδύσσεια και Ιλιάδα το είχε κάνει.

Κλαιν μαιν οβερλαιν βέβαια, η κοπέλα είχε και έχει μπόλικη δουλειά (βοηθά βέβαια και το αρκετά οικονομικό δωράκι της/80 ώρα).
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom