Νέα

Αραπάκια στην Πατησίων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα giannispeiraias
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 442K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
σημερα ειναι παντως
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317

ΜΕΝΕΔΗΜΟΣ

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Μαρ 2014
Μηνύματα
7.961
Κριτικές
3
Like
9.258
Πόντοι
2.636
:hi:
εδω κ καιρο το χω καρ=τα νου
αλλα δεν βολευουν οι ωρες γαμωτο

Ναι οι ώρες είναι κάπως. Πάντως όποιος συναγωνιστής έχει πάρει υπηρεσίες της εν λόγω μαυρούλας να δώσει μια περιγραφή χαρακτηριστικών, αν είναι ωραία, ξεπέτα κλπ
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Ναι οι ώρες είναι κάπως. Πάντως όποιος συναγωνιστής έχει πάρει ή έχει δει ή έχει πάρει υπηρεσίες της εν λόγω μαυρούλας να δώσει μια περιγραφή χαρακτηριστικών, αν είναι ωραία, ξεπέτα κλπ

εγω αν μπορεσω κ ειναι μπορει να παω τεταρτη η πεμπτη βραδυ
 

Vizarazu3000

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2015
Μηνύματα
302
Like
225
Πόντοι
21
οσες φορές έχω περάσει δεν έχω βρει μία κωλάρα που να μου αρέσει  :erection:
 

proedros46

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
771
Κριτικές
10
Like
267
Πόντοι
606
περασμα απο πατησιων(μετα απο πολλη καιρο).....στο πηγενε για αθηνα περιπου στις 11,30 και επιστροφη 4....

πολλες μαυρουλες αλλα απο οτι μπορεσα να δω στα γρηγορα....πολλα μπαζα!!!!!!!!!!!!!!!!

τιποτα το ενδιαφερων....δεν ξερω γιατι περασα γρηγορα.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom