Εσυ μπορει να κανεις καζουρα (για αυτο δεν σε παρεξηγησα οταν νου ποσταρες αν δαγκωσα την λαμαρινα)..ελα βρε ειπαμε πας παρακατω...
και η καζουρα εχει το νοημα της ...
Γενικα ομως (με δεδομενο οτι δεν ασχολουμε και δεν εχω προκαλεσει ποτε κανενα μελος) δεν θελω να γινεται καζουρα στο ονομα μου
