Νέα

Anna24

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 53 άτομα (11 μέλη και 42 επισκέπτες)

Ragnar Bjornson

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουν 2020
Μηνύματα
116
Κριτικές
17
Like
1.664
Πόντοι
2.411
Πιστεύω ότι είναι εύλογη ερώτηση προς την Άννα,το τί ακριβώς είναι αυτά που θα την κάνουν να αρνηθεί περαιτέρω ραντεβού με έναν πελάτη, ορμώμενος από τα σχόλια του bigshak ,ο οποίος ισχυρίζεται ότι ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του ως προς την συμπεριφορά ενός πελάτη.Εσυ Άννα πιστεύεις ότι σαν επαγγελματίας έστω και ερασιτέχνης δικαιουσαι να αρνηθείς ραντεβού σε έναν πελάτη για κανένα λόγο παρά μόνο το γεγονός ότι τον έχεις βαρεθεί, ή στην προκειμένη περίπτωση συμβαίνει κάτι που ο πελάτης δεν μας λέει, κάτι το οποίο σου έδωσε το έναυσμα να πράξεις ανάλογα;
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Πιστεύω ότι είναι εύλογη ερώτηση προς την Άννα,το τί ακριβώς είναι αυτά που θα την κάνουν να αρνηθεί περαιτέρω ραντεβού με έναν πελάτη, ορμώμενος από τα σχόλια του bigshak ,ο οποίος ισχυρίζεται ότι ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του ως προς την συμπεριφορά ενός πελάτη.Εσυ Άννα πιστεύεις ότι σαν επαγγελματίας έστω και ερασιτέχνης δικαιουσαι να αρνηθείς ραντεβού σε έναν πελάτη για κανένα λόγο παρά μόνο το γεγονός ότι τον έχεις βαρεθεί, ή στην προκειμένη περίπτωση συμβαίνει κάτι που ο πελάτης δεν μας λέει, κάτι το οποίο σου έδωσε το έναυσμα να πράξεις ανάλογα;
αυτα ρωτατε ολη μερα στις εργαζομενες και το χανετε το παιχνιδι ...
σκεψου αντιστριφα εισαι μαγαζατορας η υπαλληλος και ο πελατης σου κανει ενα καρο ακυρες ερωτησεις θα τον παρεις σοβαρα η θα τον στειλεις πακετο ...?
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Πιστεύω ότι είναι εύλογη ερώτηση προς την Άννα,το τί ακριβώς είναι αυτά που θα την κάνουν να αρνηθεί περαιτέρω ραντεβού με έναν πελάτη, ορμώμενος από τα σχόλια του bigshak ,ο οποίος ισχυρίζεται ότι ήταν εντάξει στις υποχρεώσεις του ως προς την συμπεριφορά ενός πελάτη.Εσυ Άννα πιστεύεις ότι σαν επαγγελματίας έστω και ερασιτέχνης δικαιουσαι να αρνηθείς ραντεβού σε έναν πελάτη για κανένα λόγο παρά μόνο το γεγονός ότι τον έχεις βαρεθεί, ή στην προκειμένη περίπτωση συμβαίνει κάτι που ο πελάτης δεν μας λέει, κάτι το οποίο σου έδωσε το έναυσμα να πράξεις ανάλογα;
Με αφορμη το σχολιο σου θα πω κατι που ισχυει για ολους σας ..
Παιδια σοβαρα τωρα? Δεν εχετε τι αλλο να κανετε και θελετε βτε και καλα να μπαχαλεψετε το νημα χρησιμοποιοντας εμενα?
Βλεπετε εγω και η Αννα δεν εχουμε να χωρισουμε κατι..
Εσεις απο το πουθενα πατε να μπαχσλεψετε το νημα. Ειλικρινα καφτε το αν θελετε δεν με νοιαζει.. Αλλα μην χρησιμοποιητε αν θελετε εμενα..
 

Ragnar Bjornson

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουν 2020
Μηνύματα
116
Κριτικές
17
Like
1.664
Πόντοι
2.411
αυτα ρωτατε ολη μερα στις εργαζομενες και το χανετε το παιχνιδι ...
σκεψου αντιστριφα εισαι μαγαζατορας η υπαλληλος και ο πελατης σου κανει ενα καρο ακυρες ερωτησεις θα τον παρεις σοβαρα η θα τον στειλεις πακετο ...?
Δεν είναι άκυρη ερώτηση ο λόγος που μαγαζατωρας σου αρνείται εξυπηρέτηση,στην περίπτωση που αρνηθεί.
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Δεν είναι άκυρη ερώτηση ο λόγος που μαγαζατωρας σου αρνείται εξυπηρέτηση,στην περίπτωση που αρνηθεί.
δεν καταλαβες το νοημα του μηνυματος μου ...
παμε παρακατω ...
συνεχισε να ρωτας με τον τροπο σου ...
 

Ragnar Bjornson

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουν 2020
Μηνύματα
116
Κριτικές
17
Like
1.664
Πόντοι
2.411
Με αφορμη το σχολιο σου θα πω κατι που ισχυει για ολους σας ..
Παιδια σοβαρα τωρα? Δεν εχετε τι αλλο να κανετε και θελετε βτε και καλα να μπαχαλεψετε το νημα χρησιμοποιοντας εμενα?
Βλεπετε εγω και η Αννα δεν εχουμε να χωρισουμε κατι..
Εσεις απο το πουθενα πατε να μπαχσλεψετε το νημα. Ειλικρινα καφτε το αν θελετε δεν με νοιαζει.. Αλλα μην χρησιμοποιητε αν θελετε εμενα..
Δεν με ενδιαφέρει να σε κοροϊδέψω αν αυτό κατάλαβες.Το έκανες θέμα όμως και επανειλημμένα. Δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε τι έγινε μεταξύ σας λεπτομερώς, αλλά αν κάποιος κάνει τα ίδια,θα έχει την ίδια αντιμετώπιση από την Άννα, άρα οφείλουμε να ξέρουμε τι θα μπορούσε να οδηγήσει την Άννα στο να κάνει αγνοεί κάποιου τα μηνύματα.
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Αννα επειδη τα παιδια εχουν καβλες και βρηκαν νεο θεμα συζητησης και επειδη αν δεν με θαψεις λογικα δεν θα ισυχασουν ριξε ενα θαψιμο να τους κανεις το χατιρι να τελειωνουμε γιατι θα δημιουργηθουν και αλλες "ευλογες" αποριες
Τι να πω ελεος.. Κατι το οποιο εληξε εσεις το επαναφερετε γιατι δεν εχετε τι αλλο να κανετε:jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking::jerking:
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Δεν με ενδιαφέρει να σε κοροϊδέψω αν αυτό κατάλαβες.Το έκανες θέμα όμως και επανειλημμένα. Δεν μας ενδιαφέρει να μάθουμε τι έγινε μεταξύ σας λεπτομερώς, αλλά αν κάποιος κάνει τα ίδια,θα έχει την ίδια αντιμετώπιση από την Άννα, άρα οφείλουμε να ξέρουμε τι θα μπορούσε να οδηγήσει την Άννα στο να κάνει αγνοεί κάποιου τα μηνύματα.
Που το ειδες το επανηλημενα? Μου απαντησε και τελος. Μετα μου ποσταρε ενας τυπος απαντησα .. και τωρα εσυ..
Παιδια πραγματικα τι να πω
Θελετε να την διαβαλω? Δεν την διαβαλω...
Θελετε να με διαβαλει εκεινη? Ας με διαβαλει μπας και αυτοικανοποιηθειτε
 

Ragnar Bjornson

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιουν 2020
Μηνύματα
116
Κριτικές
17
Like
1.664
Πόντοι
2.411
Που το ειδες το επανηλημενα? Μου απαντησε και τελος. Μετα μου ποσταρε ενας τυπος απαντησα .. και τωρα εσυ..
Παιδια πραγματικα τι να πω
Θελετε να την διαβαλω? Δεν την διαβαλω...
Θελετε να με διαβαλει εκεινη? Ας με διαβαλει μπας και αυτοικανοποιηθειτε
Ρε τυπε, μόλις πρίν μισή ώρα γύρισα σπίτι από μαθήματα που παραδίδω και είπα να διαβάσω το νήμα.Απο την σελίδα 124 και μετά αναφέρεσαι και επιμένεις στο γιατί συνέβη ότι συνέβη, εσύ μας το έκανες γνωστό και μετά το μήνυμά της ότι δεν θέλει να σου μιλήσει συνεχισες να πιέζεις να σου πει.Εσυ το έκανες θέμα. Δεν με ενδιαφέρει η δική σου περίπτωση όμως, ούτε το τι έγινε με εσάς.Μου φάνηκε περίεργο να μην θέλει ούτε να απαντήσει σε μήνυμα, εκείνη που απαντάει στα πάντα εδώ μέσα.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Odin_

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Ρε τυπε, μόλις πρίν μισή ώρα γύρισα σπίτι από μαθήματα που παραδίδω και είπα να διαβάσω το νήμα.Απο την σελίδα 124 και μετά αναφέρεσαι και επιμένεις στο γιατί συνέβη ότι συνέβη, εσύ μας το έκανες γνωστό και μετά το μήνυμά της ότι δεν θέλει να σου μιλήσει συνεχισες να πιέζεις να σου πει.Εσυ το έκανες θέμα. Δεν με ενδιαφέρει η δική σου περίπτωση όμως, ούτε το τι έγινε με εσάς.Μου φάνηκε περίεργο να μην θέλει ούτε να απαντήσει σε μήνυμα, εκείνη που απαντάει στα πάντα εδώ μέσα.
Ναι ρωτησα.. Δεν ηθελε να απαντησει.. Απαντησε και το ληξαμε..
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Που το ειδες το επανηλημενα? Μου απαντησε και τελος. Μετα μου ποσταρε ενας τυπος απαντησα .. και τωρα εσυ..
Παιδια πραγματικα τι να πω
Θελετε να την διαβαλω? Δεν την διαβαλω...
Θελετε να με διαβαλει εκεινη? Ας με διαβαλει μπας και αυτοικανοποιηθειτε
τσακαλε μηπως δαγκασες την λαμαρινα με την κοπελα και ξεφυγε η κατασταση ...?
 

Odin_

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
1 Δεκ 2014
Μηνύματα
14.488
Κριτικές
54
Like
79.372
Πόντοι
23.656
Που το ειδες το επανηλημενα? Μου απαντησε και τελος. Μετα μου ποσταρε ενας τυπος απαντησα .. και τωρα εσυ..
Παιδια πραγματικα τι να πω
Θελετε να την διαβαλω? Δεν την διαβαλω...
Θελετε να με διαβαλει εκεινη? Ας με διαβαλει μπας και αυτοικανοποιηθειτε
"Διαβάλλω"
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
τσακαλε μηπως δαγκασες την λαμαρινα με την κοπελα και ξεφυγε η κατασταση ...?
Λες? Κοιτα οπως εχω πει η Αννα ειναι κορυφη.. δεν μου αρεσει να τα ισοπεδωνω ολα.. κραταω οτι μαζι της περασα τελεια οσες φορες την ειδα
Αν την ερωτευτηκα η αν δαγκωσα την λαμαρινα?
Η απαντηση ειναι οτι ειμαι θεωρω νοημων ανθρωπος, δηλαδη οταν παω με call girl οσο καλα και να περασω ξερω οτι οτι το σεξ ειναι στα πλαισιο του αγοραιου ερωτα..
Συν οτι οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ για τις αναγκες του αγοραιου ερωτα υπαρχει μεγαλη γκαμα κοριτσιων.. οποτε παμε παρακατω :hi:
 
  • Like
Αντιδράσεις: anon.

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Λες? Κοιτα οπως εχω πει η Αννα ειναι κορυφη.. δεν μου αρεσει να τα ισοπεδωνω ολα.. κραταω οτι μαζι περασα τελεια
Αν την ερωτευτηκα η αν δαγκωσα την λαμαρινα?
Η απαντηση ειναι οτι ειμαι θεωρω νοημων ανθρωπος, δηλαδη οταν παω με call girl οσο καλα κςι να περασω ξερω οτι οτι το σεξ ειναι στα πλαισις του αγοραιου ερωτα..
Συν οτι οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ για τις αναγκες του αγοραιου ερωτα υπαρχει μεγαλη γκσμα κοριτσιων
5 πανω 5 κατω δε γαμεις ...το θεμα εχει τελειωσει και πας παρακατω...
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
5 πανω 5 κατω δε γαμεις ...το θεμα εχει τελειωσει και πας παρακατω...
Το θεμα εννοειται πως εχει τελειωσει απο την στιγμη που απαντησε.. Ειπαμε υπαρχει μεγαλη γκαμα για τις αναγκες του αγοραιου ερωτα και προφανεστατα θα παμε παρακατω
Αντε πες το ομως και σε αυτους που το επαναφερουν απο το πουθενα :hi:
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236

Λες? Κοιτα οπως εχω πει η Αννα ειναι κορυφη.. δεν μου αρεσει να τα ισοπεδωνω ολα.. κραταω οτι μαζι της περασα τελεια οσες φορες την ειδα
Αν την ερωτευτηκα η αν δαγκωσα την λαμαρινα?
Η απαντηση ειναι οτι ειμαι θεωρω νοημων ανθρωπος, δηλαδη οταν παω με call girl οσο καλα και να περασω ξερω οτι οτι το σεξ ειναι στα πλαισιο του αγοραιου ερωτα..
Συν οτι οπως εγραψα σε προηγουμενο ποστ για τις αναγκες του αγοραιου ερωτα υπαρχει μεγαλη γκαμα κοριτσιων.. οποτε παμε παρακατω :hi:
Απο το ποστ μου τι δεν καταλαβες ακριβως?
 

bigshak

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Φεβ 2018
Μηνύματα
3.114
Κριτικές
49
Like
8.071
Πόντοι
8.236
Οτι θα με εβγαζαν και ερωτευμενο στα 4 χρονια που ειμαι μελος δεν το περιμενα :2funny: :2funny: :2funny:
Και αυτο γιατι? Επειδη καποιοι τυποι δεν εχουν τι να κανουν..
Οκ το ζησαμε και αυτο:jerking::jerking::jerking::jerking:
 

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Οτι θα με εβγαζαν και ερωτευμενο στα 4 χρονια που ειμαι μελος δεν το περιμενα :2funny: :2funny: :2funny:
Και αυτο γιατι? Επειδη καποιοι τυποι δεν εχουν τι να κανουν..
Οκ το ζησαμε και αυτο:jerking::jerking::jerking::jerking:
ελα βρε ειπαμε πας παρακατω...
και η καζουρα εχει το νοημα της ...
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom