Οκ γιατί ένα άγχος το έχω...Υπάρχουν μην ανησυχείς...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Anna24
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Anna24
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 17K
- Εμφανίσεις 4M
-
- Ετικέτες
- ανεξάρτητη escort ελληνίδα escort
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 39 άτομα (2 μέλη και 37 επισκέπτες)
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.499
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.423
- Πόντοι
- 23.656
....δικασες!!!Να πω κ κάτι, παλικάρια ΜΗΝ στέλνετε φωτό τα "παλαμάρια" σας σε κοπέλες του χώρου (η κοπέλες γενικά as a matter of fact) χωρίς να σας έχει ζητηθεί. ΔΕΝ μας νοιάζει αν την έχετε μεγάλη ΔΕΝ προκειται να πούμε ουαου πουτσαρα μ εσένα σ κάθομαι τζάμπα, κ ΔΕΝ είναι οτι δεν έχουμε ξαναδει κάτι παρόμοιο. Be respectful! Αυτά από μένα κ καλη μας συννεφιασμένη Κυριακή
Όοοχι .... έχουμε έξοδα.@Anna24 είσαι στο μάθημα η καυλαντιζεις μαζί μας...?
Αν είναι το δεύτερο βλέπω να μας χρεώσεις και το μάθημα που θα χάσεις....
anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
Ναι μωρέ το ξέχασα έτσι σε φωνάζαμε στο χωριό...Multitasking is my middle name honey
Απ'το ίδιο χωριό είστε?Ναι μωρέ το ξέχασα έτσι σε φωνάζαμε στο χωριό...![]()
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.499
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.423
- Πόντοι
- 23.656
Θα μπορουσες να το πεις σε π.μ.
Τοσο απλο ηταν..
Εγω δεν εχω θεμα να το πεις διοτι δεν ειμαστε μαζι. Επαγγελνατικη σχεση ειχαμε οποτε σιγουρα δεν θα κρατουσε για παντα .. Εγω με τον εαυτο μου νιωθω καλα γιατι απεναντι σου ημουν κυριος ουτε εκανα κατι που να σε εφερε σε αβολη θεση (φσνταζομαι δεν εχεις παραπονο ως προς αυτο?) και περνουσα καλα (διοτι στην δουλεια σου εισαι καλη)
Τωρα αν ξενερωσες οπως λες γιατι να μου κακοφανει? Πελατης ηνουν, οχι γκομενος σου
Αλλα αυτο θα μπορουσες να το πεις και στο π μ.
Να σαι καλα![]()
....ρε "αγαπουλη" το ´καψες! Φταν´ , σων´ , ´γκωσαμε κτλ. 8.000 μνμ εκει να επιμενεις εσυ!Θα μπορουσες να το πεις σε π.μ.
Τοσο απλο ηταν..
Εγω δεν εχω θεμα να το πεις διοτι δεν ειμαστε μαζι. Επαγγελνατικη σχεση ειχαμε οποτε σιγουρα δεν θα κρατουσε για παντα .. Εγω με τον εαυτο μου νιωθω καλα γιατι απεναντι σου ημουν κυριος ουτε εκανα κατι που να σε εφερε σε αβολη θεση (φσνταζομαι δεν εχεις παραπονο ως προς αυτο?) και περνουσα καλα (διοτι στην δουλεια σου εισαι καλη)
Τωρα αν ξενερωσες οπως λες γιατι να μου κακοφανει? Πελατης ηνουν, οχι γκομενος σου
Αλλα αυτο θα μπορουσες να το πεις και στο π μ.
Να σαι καλα![]()
anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
Δεν σου λέω γιατί είσαι μαρτυρίαρης και κουτσομπολης...Απ'το ίδιο χωριό είστε?
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.918
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.562
- Πόντοι
- 8.846
αρκαδία φίλε?....ρε "αγαπουλη" το ´καψες! Φταν´ , σων´ , ´γκωσαμε κτλ. 8.000 μνμ εκει να επιμενεις εσυ!
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.499
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.423
- Πόντοι
- 23.656
Βορεια των Αθηνων, Νοτια της Κατερινηςαρκαδία φίλε?
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.918
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.562
- Πόντοι
- 8.846
οοοπς λαρισαίοςΒορεια των Αθηνων, Νοτια της Κατερινης![]()
Κάτω από το Newcastle και εσύ ε?Δεν σου λέω γιατί είσαι μαρτυρίαρης και κουτσομπολης...![]()
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.499
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.423
- Πόντοι
- 23.656
...η Βολιωτης, η Λαμιωτης, η Λιβαδειωτης , η ..... (βαλε Θεσσαλια κ Στερεα μαζι)οοοπς λαρισαίος![]()
Διαγραμμένο μέλος 220472
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 24 Μαρ 2022
- Μηνύματα
- 9.918
- Κριτικές
- 30
- Like
- 20.562
- Πόντοι
- 8.846
βολιώτης διαλέγω και περιμένω τσίπουρα και μεζέδες...η Βολιωτης, η Λαμιωτης, η Λιβαδειωτης , η ..... (βαλε Θεσσαλια κ Στερεα μαζι)![]()
Συμβουλη: Βρες κατι να γεμισεις το χρινο σου εξτος απο το να ψαχνεις ποστ για να δημιουργησεις απο το πουθενα ιντριγκα....ρε "αγαπουλη" το ´καψες! Φταν´ , σων´ , ´γκωσαμε κτλ. 8.000 μνμ εκει να επιμενεις εσυ!
Απο που και ως που αγαπουλης? Της ειπα να μου δωσει μια απαντηση και την εδωσε.. Μπραβο της.
Ναι την Αννα την εχω συναντησει τοσες φορες και εχω περασει τελεια μαζι της..
Ο βασικος λογος που με ξεγραψε απο πελατη της (φανταζομαι) ειναι επειδη λογικα βαρεθηκε διοτι την συναντουσα αρκετα συχνα.. Σου λεει τον βαρεθηκα.. Σεβαστο).. Κατα τα αλλα απεναντι της εγω προσωπικα ημουν κυριος, δεν ειχα ανωμαλα γουστα στο κρεβατι, δεν την εφερα σε δυσκολη θεση πκτε και προσεχα την υγιεινη μου (αν λεω ψεματα για αυτο ας με διαψευσει)
Απο εκει και περα δεν εχω κανεναν λογο να την διαβαλω διοτι ουτε αχαριστος ειμαι ουτε μαρεσει να τα ισοπεδωνω ολα καθως οσες φορες την συναντησα ηταν εξαιρετικη..
Συν της αλλης δεν με ποναει που δεν θελει να ξαναβρεθουμε καθως δεν ειμασταν μαζι, δεν ηταν γκομενα μου καναμε το σεξ που κανει απλα μια επαγγελματιας του χωρου με εναν πελατη.. Η Αννα θελησε να κοψουμε και τελος..
Επισης για (μενα) η Αννα ειναι κορυφη αλλα για το αθλημα του αγοραιου ερωτα υπαρχουν και αλλες κοπελες του χωρου, συν οτι κανω σεξ και στην προσωπικη μου ζωη οποτε.. καλη καρδια
Οπως ξαναειπα αχαριστος δεν ειμαι.. στα ραντεβου μας ηταν (γισ μενα παντα) τοπ και αυτο κραταω.. Απο εκει κσι περα παμε παρακατω ..
Εσυ τωρα γιατι πιανεις κατι το οποιο εληξε ηρεμα και ωραια δεν μπορω να καταλαβω... Δηλαδη τοσο πολυ βαριεσαι που ασχολησε με εμενα?
Odin_
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2014
- Μηνύματα
- 14.499
- Κριτικές
- 54
- Like
- 79.423
- Πόντοι
- 23.656
....γτ τωρα διαβαζω το σεντονι σου κ μας τα ´χεις κανει zeppelinΣυμβουλη: Βρες κατι να γεμισεις το χρινο σου εξτος απο το να ψαχνεις ποστ για να δημιουργησεις απο το πουθενα ιντριγκα
Απο που και ως που αγαπουλης? Της ειπα να μου δωσει μια απαντηση και την εδωσε.. Μπραβο της.
Ναι την Αννα την εχω συναντησει τοσες φορες και εχω περασει τελεια μαζι της..
Ο βασικος λογος που με ξεγραψε απο πελατη της (φανταζομαι) ειναι επειδη λογικα βαρεθηκε διοτι την συναντουσα αρκετα συχνα.. Σου λεει τον βαρεθηκα.. Σεβαστο).. Κατα τα αλλα απεναντι της εγω προσωπικα ημουν κυριος, δεν ειχα ανωμαλα γουστα στο κρεβατι, δεν την εφερα σε δυσκολη θεση πκτε και προσεχα την υγιεινη μου (αν λεω ψεματα για αυτο ας με διαψευσει)
Απο εκει και περα δεν εχω κανεναν λογο να την διαβαλω διοτι ουτε αχαριστος ειμαι ουτε μαρεσει να τα ισοπεδωνω ολα καθως οσες φορες την συναντησα ηταν εξαιρετικη..
Συν της αλλης δεν με ποναει που δεν θελει να ξαναβρεθουμε καθως δεν ειμασταν μαζι, δεν ηταν γκομενα μου καναμε το σεξ που κανει απλα μια επαγγελματιας του χωρου με εναν πελατη.. Η Αννα θελησε να κοψουμε και τελος..
Επισης για (μενα) η Αννα ειναι κορυφη αλλα για το αθλημα του αγοραιου ερωτα υπαρχουν και αλλες κοπελες του χωρου, συν οτι κανω σεξ και στην προσωπικη μου ζωη οποτε.. καλη καρδια
Οπως ξαναειπα αχαριστος δεν ειμαι.. στα ραντεβου μας ηταν (γισ μενα παντα) τοπ και αυτο κραταω.. Απο εκει κσι περα παμε παρακατω ..
Εσυ τωρα γιατι πιανεις κατι το οποιο εληξε ηρεμα και ωραια δεν μπορω να καταλαβω... Δηλαδη τοσο πολυ βαριεσαι που ασχολησε με εμενα?
Τεσπα, pm λεγεται κ αν δεν υπαρχει απαντηση για οποιον λογο, τελος!
Απλα μου εκανες ποστ και σου απαντησα....γτ τωρα διαβαζω το σεντονι σου κ μας τα ´χεις κανει zeppelin
Τεσπα, pm λεγεται κ αν δεν υπαρχει απαντηση για οποιον λογο, τελος!
Να σαι καλα

anon.
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 15.997
- Κριτικές
- 8
- Like
- 19.574
- Πόντοι
- 4.636
κοντα εισαι ...Κάτω από το Newcastle και εσύ ε?
στον χαρτη οπως βλεπεις δεξια εκει ειμαστε ...
Έλα ρε σύ , κοντοχωριανοι είμαστε.κοντα εισαι ...
στον χαρτη οπως βλεπεις δεξια εκει ειμαστε ...![]()
![]()
![]()
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο