tasos.p
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Απρ 2009
- Μηνύματα
- 1.726
- Κριτικές
- 5
- Like
- 2.852
- Πόντοι
- 736
Για αυτο θελω να ξερει η κοπελα απο πριν...και θα σεβαστω καθε αποφαση της!!!να τώρα![]()
Για αυτο θελω να ξερει η κοπελα απο πριν...και θα σεβαστω καθε αποφαση της!!!να τώρα![]()
Τι να τους βάλω ιδέες... όλοι το σκέφτονται ήδη.Μην τους βάζεις ιδέες
Αλήθεια θα το κάνεις live τώρα.. ?Μην τους βάζεις ιδέες
Εντάξει φιλτατε το καταλάβαμε είσαι καψούρα με την λεγόμενη και μας το λες με πλάγιο τρόπο...Για αυτο θελω να ξερει η κοπελα απο πριν...και θα σεβαστω καθε αποφαση της!!!
Απλα διαβασε τα προιγουμενα γραπτα μου...!!Εντάξει φιλτατε το καταλάβαμε είσαι καψούρα με την λεγόμενη και μας το λες με πλάγιο τρόπο...
Πάρε καλό μονοπετρο να κάνεις καλή εντύπωση...![]()
Πολλές προτάσεις σε μια μέρα. Παιδιά ένας- ένας.Εντάξει φιλτατε το καταλάβαμε είσαι καψούρα με την λεγόμενη και μας το λες με πλάγιο τρόπο...
Πάρε καλό μονοπετρο να κάνεις καλή εντύπωση...![]()
Τα διάβασα...ερώτηση..το p στο Νικ νειμ σου είναι παππούς η πουτσαρας...?Απλα διαβασε τα προιγουμενα γραπτα μου...!!
Σιγουρα εγω δεν ειμαι απο αυτους...!!!!Πολλές προτάσεις σε μια μέρα. Παιδιά ένας- ένας.
Θα ανακοινωσω φεστιβαλ μονομαχιαςΠολλές προτάσεις σε μια μέρα. Παιδιά ένας- ένας.
Χρυσό κουφέτο το bourdela.com...Πολλές προτάσεις σε μια μέρα. Παιδιά ένας- ένας.
Δεν είναι άσχημη ιδέα. Για να ξεκινάνε οι συμμετοχές σιγά σιγά γιατί θα είναι και αρκετές.Θα ανακοινωσω φεστιβαλ μονομαχιας
Άντε πάλι... καινούριο και αυτό....Θα ανακοινωσω φεστιβαλ μονομαχιας
Καλό παιδί να είναι μόνο Αννούλα μου , και εγώ κουμπάρος.Θα ανακοινωσω φεστιβαλ μονομαχιας
Ήρωας είσαι...Καλό παιδί να είναι μόνο Αννούλα μου , και εγώ κουμπάρος.
Ναι ρε γμτ. Πιστεύω μέχρι το γάμο να έχουμε ξεμπερδεψει με αυτό , πριν μπούμε σε έξοδα.Ήρωας είσαι...
Να γίνεις Κουμπάρος τέτοιο καιρό...
Γμτ εκδόθηκε και ο ΕΝΦΙΑ...
δεν είναι fast track διαδικασία...?Ναι ρε γμτ. Πιστεύω μέχρι το γάμο να έχουμε ξεμπερδεψει με αυτό , πριν μπούμε σε έξοδα.
Πολλοί οι υπόψηφιοι. Θα πάρει χρόνο...δεν είναι fast track διαδικασία...?![]()
Πολλοί οι υπόψηφιοι. Θα πάρει χρόνο...
Θα χρειαστούμε πάρα πολλά...
Υπάρχουν μην ανησυχείς...Θα χρειαστούμε πάρα πολλά...