Νέα

Anna24

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (4 μέλη και 21 επισκέπτες)
OP
OP
Anna24

Anna24

Call-Girl
Εγγρ.
29 Ιαν 2022
Μηνύματα
3.642
Like
32.598
Παιδιά είμαστε στους 99 μην κ φύγει κανείς τώρα γρουσουζιά
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.421
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Anna24

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636

anon.

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
15.997
Κριτικές
8
Like
19.574
Πόντοι
4.636
Του κανεις καλη περιποιηση ομολογουμενως. Να τα λεμε κι αυτα.
και αυτην την μαγαρισες ...?
ου να χαθεις παλιοτομαρο ... :2funny: :2funny: :2funny:

αιντε οι μη εχοντας εργασια να παιρνουν τον πουλο ...:walkingpenis::walkingpenis::walkingpenis:
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.641
Πόντοι
6.536
και αυτην την μαγαρισες ...?
ου να χαθεις παλιοτομαρο ... :2funny: :2funny: :2funny:

αιντε οι μη εχοντας εργασια να παιρνουν τον πουλο ...:walkingpenis::walkingpenis::walkingpenis:
Σωστος παιρνω τον πουλο
 
Τελευταία τροποποίηση:

aiolos.klima50

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιαν 2022
Μηνύματα
10.400
Like
86.673
Πόντοι
12.056
Όταν μπορείς και εάν θέλεις φυσικά...δεν βάζεις καμμία ωραία φωτογραφία η κανά καλό βίντεο να σε χαρούμε λίγο ....γιατί από κοντά δύσκολα ....είναι πολλά τα λεφτά .... ΔΕΗ
 

Bron

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2022
Μηνύματα
351
Like
1.865
Πόντοι
201
Χωρίς ποτέ να θέλω να κακολογησω αλλες κοπέλες του χώρου κ η κάθε μια καλά κανει κ πράττει όπως εκείνη θεωρεί καλύτερα, μ φαίνεται κ μένα περίεργο γιατί σε τόσους τα δικά μ 150 φάνηκαν τόσο εξωφρενικά με αυτά π βλέπω ότι ζητούνται απο αλλου, αλλά τι να πω κ αν
Αν και προσωπικά δεν με αφορούσε ποτέ το κόστος ως μέρος κριτικής καθώς η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Το να έχει ένα γραφείο παραπάνω κόστος, το θεωρώ λογικό γιατί είναι ο μεσάζων. Σου παρέχει και κάποια πράγματα οπότε ενδεχομένως ορισμένοι το προτιμούν και ας πληρώνουν παραπάνω.
Η έννοια της "ανεξάρτητης" είναι ότι κόβει τον μεσάζοντα οπότε ορισμένοι το βλέπουν στραβά όταν μια τιμή γραφείου είναι κοντά (αν όχι και ίδια) με την τιμή που ζητά μια κοπέλα που δουλεύει ως "ανεξάρτητη" γιατί θεωρούν ότι το ποσό το παίρνει η ίδια στο 100% οπότε πιστεύουν ότι θα έπρεπε η τιμή να ήταν χαμηλότερη.

Υ.Γ Τα γράφω στα πλαίσια του "κουβέντα να γίνεται" και δεν επικρίνω τις επιλογές του καθενός.
 

kavlalex

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.705
Κριτικές
6
Like
7.308
Πόντοι
1.336
Αν και προσωπικά δεν με αφορούσε ποτέ το κόστος ως μέρος κριτικής καθώς η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Το να έχει ένα γραφείο παραπάνω κόστος, το θεωρώ λογικό γιατί είναι ο μεσάζων. Σου παρέχει και κάποια πράγματα οπότε ενδεχομένως ορισμένοι το προτιμούν και ας πληρώνουν παραπάνω.
Η έννοια της "ανεξάρτητης" είναι ότι κόβει τον μεσάζοντα οπότε ορισμένοι το βλέπουν στραβά όταν μια τιμή γραφείου είναι κοντά (αν όχι και ίδια) με την τιμή που ζητά μια κοπέλα που δουλεύει ως "ανεξάρτητη" γιατί θεωρούν ότι το ποσό το παίρνει η ίδια στο 100% οπότε πιστεύουν ότι θα έπρεπε η τιμή να ήταν χαμηλότερη.

Υ.Γ Τα γράφω στα πλαίσια του "κουβέντα να γίνεται" και δεν επικρίνω τις επιλογές του καθενός.
Σωστά αυτά που λες. Βεβαια πάντα στο τέλος ισχύουν οι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης. Είναι σαν κάτι άρθρα που λένε "αισχος, 50€ για μια ξαπλώστρα στη Μύκονο". Αφού τα δίνουν κάποιοι, καλά κάνουν και τα ζητούν.

Πάντως το λέω και το πιστεύω, φαίνεται πως είναι μια κοπέλα με ένα Α επίπεδο και που γουστάρει αυτό που κάνει. Και αυτό είναι ίσως που με "στεναχωρεί" που δεν έχω καταφέρει να την συναντήσω μέχρι τώρα (ούσα ερασιτέχνης δεν έχει το σούπερ διευρυμένο ωράριο που έχουν άλλες και λόγω της υψηλής ζήτησης που έχει είναι αδύνατο για την ώρα να την πάρεις τηλ και να κανονίσεις για συνάντηση σε 1-2-3 ώρες).
 

jeisonkm

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Αυγ 2007
Μηνύματα
1.034
Κριτικές
4
Like
3.560
Πόντοι
456
Μια χαρά το κορίτσι αλλά το φάγατε...ούτε χρόνο για viber δεν έχει... ηρεμία :zfuck:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom