Ποιο ειναι απο τα τρια το μακρυτερο θες να πεις?Κ το μεσαίο? (Κεντρώο να μην γινόμαστε κ χυδαιοι χαχαχα)
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ποιο ειναι απο τα τρια το μακρυτερο θες να πεις?Κ το μεσαίο? (Κεντρώο να μην γινόμαστε κ χυδαιοι χαχαχα)
λυσαρα μην ακουσεις για γαμησια πρωτη να πεταχτεις ...Κ το μεσαίο? (Κεντρώο να μην γινόμαστε κ χυδαιοι χαχαχα)
λυσαρα μην ακουσεις για γαμησια πρωτη να πεταχτεις ...
Κ το μεσαίο? (Κεντρώο να μην γινόμαστε κ χυδαιοι χαχαχα)
Μαλακα μου πηρες την απαντηση.λυσαρα μην ακουσεις για γαμησια πρωτη να πεταχτεις ...
Μαλακα μου πηρες την απαντηση.
Αμεσως εκει το ματι της.
Γι αυτό με αγαπάτεΜαλακα μου πηρες την απαντηση.
Αμεσως εκει το ματι της.
Λαθος 101Εφυγε εγω βλεπω 98
Weeee are the chaaaampionsΛαθος 101
Παιδιά είμαστε στους 99 μην κ φύγει κανείς τώρα γρουσουζιά

Του κανεις καλη περιποιηση ομολογουμενως. Να τα λεμε κι αυτα.Γι αυτό με αγαπάτε
Κ εγώ η κρουελα σας?
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 101 άτομα (34 μέλη και 67 επισκέπτες)
σαν τα σκυλακια δαλματιας ...![]()
![]()
![]()
και αυτην την μαγαρισες ...?Του κανεις καλη περιποιηση ομολογουμενως. Να τα λεμε κι αυτα.




Σωστος παιρνω τον πουλοκαι αυτην την μαγαρισες ...?
ου να χαθεις παλιοτομαρο ...![]()
![]()
![]()
Αξιόλογη παρουσία | Κριτική για Anna24 ανεξάρτητη escort από τον Zebu
Κριτική για το escort Anna24 ανεξάρτητη escort από τον Zebu με βαθμολογία 7.8 στις 26 Απριλίου, 2022www.bourdela.com
αιντε οι μη εχοντας εργασια να παιρνουν τον πουλο ...![]()
Αν και προσωπικά δεν με αφορούσε ποτέ το κόστος ως μέρος κριτικής καθώς η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Το να έχει ένα γραφείο παραπάνω κόστος, το θεωρώ λογικό γιατί είναι ο μεσάζων. Σου παρέχει και κάποια πράγματα οπότε ενδεχομένως ορισμένοι το προτιμούν και ας πληρώνουν παραπάνω.Χωρίς ποτέ να θέλω να κακολογησω αλλες κοπέλες του χώρου κ η κάθε μια καλά κανει κ πράττει όπως εκείνη θεωρεί καλύτερα, μ φαίνεται κ μένα περίεργο γιατί σε τόσους τα δικά μ 150 φάνηκαν τόσο εξωφρενικά με αυτά π βλέπω ότι ζητούνται απο αλλου, αλλά τι να πω κ αν
Σωστά αυτά που λες. Βεβαια πάντα στο τέλος ισχύουν οι νόμοι της προσφοράς και της ζήτησης. Είναι σαν κάτι άρθρα που λένε "αισχος, 50€ για μια ξαπλώστρα στη Μύκονο". Αφού τα δίνουν κάποιοι, καλά κάνουν και τα ζητούν.Αν και προσωπικά δεν με αφορούσε ποτέ το κόστος ως μέρος κριτικής καθώς η αγορά είναι ελεύθερη και ο καθένας κάνει ότι νομίζει. Το να έχει ένα γραφείο παραπάνω κόστος, το θεωρώ λογικό γιατί είναι ο μεσάζων. Σου παρέχει και κάποια πράγματα οπότε ενδεχομένως ορισμένοι το προτιμούν και ας πληρώνουν παραπάνω.
Η έννοια της "ανεξάρτητης" είναι ότι κόβει τον μεσάζοντα οπότε ορισμένοι το βλέπουν στραβά όταν μια τιμή γραφείου είναι κοντά (αν όχι και ίδια) με την τιμή που ζητά μια κοπέλα που δουλεύει ως "ανεξάρτητη" γιατί θεωρούν ότι το ποσό το παίρνει η ίδια στο 100% οπότε πιστεύουν ότι θα έπρεπε η τιμή να ήταν χαμηλότερη.
Υ.Γ Τα γράφω στα πλαίσια του "κουβέντα να γίνεται" και δεν επικρίνω τις επιλογές του καθενός.