για να τελειωνουμε αγραμματε...αν πας πισω στις σελιδες θα δεις οτι ΠΟΤΕ δεν απαντησα εγω στην κοπελα εκτος απο τωρα.αυτη ενοχληθηκε απ οτι εγραψα σε αλλον και μου ποσταρε.εσυ γραφεις οτι ναναι....αν δεν γνωριζεις τουμπεκιασου καλυτερα γιατι δειχνεις πιο ηλιθιος απ οτι εισαι...εσενα, λογικα επειδη εισαι κατωτερο ειδος, που καθεσε και κανεις διαδικτυακα μαθηματα σε εσκορτς και μετα τις προκαλεις για να απαντησουν ασχημα, με αποτελεσμα να μη σαρεσει ο τροπος τους, γκεγκε τωρα ?
και επειδη δεν θα σου απαντησει η αλλη οπως σου αξιζει , φορεσα την πανοπλια μου και απαντησα εγω. αντε
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
