celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.868
- Πόντοι
- 6.256
Πανω που θα ρωτουσα πως και δεν εγραψες ακομα τιποταΠω ρε πουστρα




Πανω που θα ρωτουσα πως και δεν εγραψες ακομα τιποταΠω ρε πουστρα




Πόσους?Πανω που θα ρωτουσα πως και δεν εγραψες ακομα τιποτα![]()

Ναι να κλείσει το καρέ4,αλλα σηκωνει αλλον 1![]()

σου τι?Ω να σου![]()
ναι η αννα γενικα κουραζει μια ζωη "Γραψε μου κατω στα σχολια αν συμφωνεις"Για μενα καλύτερη η Ελενα αν και υστερεί λιγο στο βυζι, ασε που πιστεύω οτι πρέπει να ειναι και καλυτερος χαρακτήρας.
Κατι τετοιες τορπιλες χτυπησαν το κατοδρομικο Ελλη το 1940 στη Τηνο
Πηγαινε στο νημα του τρουμπακη και πες το αυτο σε οσους κραζουν τον μπαροκ να δω λιγο πως θα παει....κράζεις, θαυμάζεις![]()