Νέα

αναζητηση προγραμματος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα arcans80
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
μηπως γνωριζει καποιος απο που μπορω να κατεβασω καποιο προγραμμα για φωτοσοπ?

αν γινετε να ειναι οσο πιο ευκολοχρηστο γινετε.

αν ειναι δυνατο,να εχει μενου στα ελληνικα.

ευχαριστω προκαταβολικα.
 
OP
OP
arcans80

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
τουλαχιστον υπαρχει κανενα στα αγγλικα?
 

rebetis

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Απρ 2009
Μηνύματα
1.172
Κριτικές
46
Like
266
Πόντοι
5.455
Πουλανε τα καταστηματα πληροφορικης.
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
καλο φαινετε.αλλα νομιζω οτι ειναι λιγο δυσκολο.
αυτο χρησιμοποιεις εσυ?
δεν εχω ασχοληθει με φοτοσοπ και δεν εχω και windows τωρα δουλευω λινουξ....συζητα το με κανεναν φιλο σου που εχει λιγες γνωσεις κομπιουτερικης παραπανω και βλεπεις αν αξιζει να το κατεβασεις/εγκαταστησεις......αν θες ψαχνεις γενικα στο  για αλλα λινκς....

ας πει και κανενας αλλος μια γνωμη πιο ειδικος....
 
OP
OP
arcans80

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
τι γινετε ρε τυποι?
τελικα δεν ξερει να μας πει κανενας κανενα καλο προγραμμα για φωτοσοπ? :think: :think: :think:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
μηπως γνωριζει καποιος απο που μπορω να κατεβασω καποιο προγραμμα για φωτοσοπ?

αν γινετε να ειναι οσο πιο ευκολοχρηστο γινετε.

αν ειναι δυνατο,να εχει μενου στα ελληνικα.

ευχαριστω προκαταβολικα.
τυπε τι θελεις να κανεις
απλα πραγματα?
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
ναι τυπε.
για απλα πραγματα μιλαμε.
εγω εχω ενα παλιο αλλα κλασσικο

MGI PhotoSuite
επισης και το ACDSee εχει εφαρμογη για να επεξεργαστεις φωτο
για απλα πραγματα και τα 2
 

easyrider77

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.966
Κριτικές
6
Like
566
Πόντοι
146
IrfanView. το καλυτερο που ξερω καμποσα χρονια τωρα.
 
OP
OP
arcans80

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
εγω εχω ενα παλιο αλλα κλασσικο

MGI PhotoSuite
επισης και το ACDSee εχει εφαρμογη για να επεξεργαστεις φωτο
για απλα πραγματα και τα 2
τυπε που θα το βρω αυτο?
υπαρχει κανενα λινκ να το κατεβασω?
 
OP
OP
arcans80

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
γραψε στο google τυπε και εκει ολο και κατι θα σου βγαλει λογικα
τυπε το εκανα αυτο,αλλα εβγαλε κατι πολυ μυστηρια και δεν εβγαλα ακρη.
ασε που και σε μερικα πρεπει να γινεις και μελος για να τα κατεβασεις,και γινετε τις πουτανας το καγκελο με λιγα λογια.
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
ACDSeePhotoManager120Build342.jpg


Κώδικας:
[URL unfurl="true"]http://rapidshare.com/files/381766962/ACDSee_Photo_Manager_12_0_342.rar[/code[/URL]]
[code][URL unfurl="true"]http://hotfile.com/dl/41004363/ba5ea5b/ACDSee_Photo_Manager_12_0_342_LatestPirate.com_King_of_Kings.rar.html[/code[/URL]]
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
ACDSeePhotoManager120Build342.jpg


Κώδικας:
[URL unfurl="true"]http://rapidshare.com/files/381766962/ACDSee_Photo_Manager_12_0_342.rar[/code[/URL]]
[code][URL unfurl="true"]http://hotfile.com/dl/41004363/ba5ea5b/ACDSee_Photo_Manager_12_0_342_LatestPirate.com_King_of_Kings.rar.html[/code[/URL]]
[/quote]ελα τυπε αρκανς σε εφτιαξε ο δικος μου :headbang3:
 

LoneMarvel

Μέλος
Εγγρ.
11 Μαΐ 2006
Μηνύματα
1.161
Like
359
Πόντοι
36
Paint .NET το βρήσκεις εδώ είναι free και εύκολο με αρκετές δυνατότητες.

Μπορείς να βρεις και διάφορα tutorials στο youtube
 
OP
OP
arcans80

arcans80

Μέλος
Εγγρ.
11 Φεβ 2010
Μηνύματα
2.576
Like
12
Πόντοι
16
τυποι ευχαριστω πολυ.
την βρηκα την ακρη.
 

bourdelos

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαΐ 2008
Μηνύματα
723
Κριτικές
18
Like
179
Πόντοι
6.045
καλησπερα εχω τρεις σκληρους δισκους ολο τραγουδια....υπαρχει καποιο προγραμμα που να δημιουργει εικονικα αντιγραφα των σκληρων δισκων...να τα εχω ολα μαζεμενα να ξερω τι εχω ... thnx προκαταβολικα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom