Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Hμαρτον..Τι ειδαν τα ματακια μου εχθες ?
Η φραπολα-καταπιολα Φιλιππινα του Λιντο να δουλευει στο Αλκατραζ..
Τα Σοδομα και τα Γομορα..!!
Βικτώρια και ιδίως ΜΙΛΕΝΑ ολα τα λεφτά, θεικά πλάσματα!!!!!!!!!!!!!!!
Βικτώρια και ιδίως ΜΙΛΕΝΑ ολα τα λεφτά, θεικά πλάσματα!!!!!!!!!!!!!!!
Hμαρτον..Τι ειδαν τα ματακια μου εχθες ?
Η φραπολα-καταπιολα Φιλιππινα του Λιντο να δουλευει στο Αλκατραζ..
Τα Σοδομα και τα Γομορα..!!

Υ.Γ. Πολύ καυλιάρα πάντως

Μιλένα απο Λιθουανία, ήταν Lido πρώτα? δεν ξέρω αν λέμε την ίδια μου είπε ότι είναι 7 μηνες στην Ελλάδα αν καταλαβα καλάEδω ειναι τα παραξενα..
Η Φιλιππινα στο Αλκατραζ και η Μιλενα στο Λιντο..
Αρχισαν αλλαξοκολιες αυτα τα 2 μαγαζια ?
Η αποθέωση που γίνεται στο μαγαζί δεν με εκφράζει!!!
Πρώτον: οι γυναίκες, αν και πολύ εμφανίσιμες οι περισσότερες, είναι κάτω του μετρίου από πλευράς μεγέθους στήθους.
Δεύτερον: πολλά τραπέζια και καναπέδες απέχουν ένα χιλιόμετρο και 192 μέτρα από την πίστα.
Τρίτον: Το ποτό μπαίνει στο ποτήρι με το σταγονόμετρο. Βάλτε κάτι παραπάνω ρε παιδιά. Μην ακούτε τους ιδιοκτήτες
Υ.Γ. Βέβαια τολμώ να πω ότι τα shows που προσφέρουν οι κοπέλες είναι εκπληκτικά και το μαγαζί είναι αρκετά περιποιημένο....
Eσύ μήπως γίνεται να μου βρεις το άβατάρ σου...με την αντίστροφη όμως περίπτωση ????Tι τραβας και εσυ μπρε κουτσικο ??![]()
![]()
![]()
Eσύ μήπως γίνεται να μου βρεις το άβατάρ σου...με την αντίστροφη όμως περίπτωση ????

Eσύ μήπως γίνεται να μου βρεις το άβατάρ σου...με την αντίστροφη όμως περίπτωση ????

Νομίζω η περίπτωσή μας δεν είναι τόσο δύσκολη....Δηλαδη κατι σαν να βαζεις το λουκανικο και να βγαινει αγελαδα ??
Να ψαξω..
ζάχαρη που βρήκες;xoροσ με βικτωρια εχθες το βραδυ φτιαξαμε ενα γλυκο με γαλα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τελεια
ζάχαρη που βρήκες;
είχες πάρει μαζί σου;