Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ααααααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..
αφου το εχεις ηδη κανει παιχτη μου..
Υ.Γ καλα ξηγιεσαι φιλε..
κανεις μας δεν ειναι καλυτερος..
Hμαρτον..Τι ειδαν τα ματακια μου εχθες ?
Η φραπολα-καταπιολα Φιλιππινα του Λιντο να δουλευει στο Αλκατραζ..
Τα Σοδομα και τα Γομορα..!!

μαζι σου..Δεν είναι ντροπή να παραδέχεσαι ότι την έχεις πατήσει και ότι έχεις αδυναμίες
Ίσως αν το παραδεχτείς, να μπορείς να τις ξεπεράσεις
μαζι σου..
Σε ευχαριστώ
Κάπως έτσι είναι τα πράγματα στη ζωή
Πάντως είχα πάει την Τρίτη το βράδυ και κάθησα για 2 ποτά με την Ιρίνα
Ήταν όπως πάντα πολύ καλή παρέα και συν τοις άλλοις ήρθε και κάθησε μαζί μου και άφησε έναν άλλο πελάτη που την περίμενε στο μπαρ πριν από μένα (και που ίσως ξοδεύει περισσότερα). Και ο λόγος ήταν ότι όταν πήγε να του μιλήσει, αυτός ήταν μεθυσμένος και εκείνη δεν γούσταρε να κάτσει παρέα του.
Η κοπέλλα φυσικά δεν με γουστάρει, όμως ακόμα και σε αυτους τους χώρους όταν φερθείς με σχετική ευπρέπεια το πάιρνεις πίσω από τις καλές επαγγελματίες.
Συν τοις άλλοις με βήθησε σε κάποιες ερωτ΄σηεις που της έκανα ώστε να βοηθήσω έναν πολύ-πολύ καλό μου φίλο που έχει κολλήσει με κοπέλα του χώρου (η οποία πρόσφατα σταμάτησε), και η οποία τον έχει τρελάνει στα φουμαρα και στα έξοδα

δεν εχει να κανει με την ανταποδοτικοτητα..όμως ακόμα και σε αυτους τους χώρους όταν φερθείς με σχετική ευπρέπεια το πάιρνεις πίσω από τις καλές επαγγελματίες.
δεν εχει να κανει με την ανταποδοτικοτητα..
ΚΥΡΙΟΣ εισαι γιατι ετσι γουσταρεις..
οποτε χρειαστει πρεπει να γινεσαι ΑΛΑΝΙ-ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΑΣ,γιατι ετσι σε υποχρεωνει το περιβαλλον να συμπεριφερθεις..
δεν εχει να κανει με την ανταποδοτικοτητα..
ΚΥΡΙΟΣ εισαι γιατι ετσι γουσταρεις..
οποτε χρειαστει πρεπει να γινεσαι ΑΛΑΝΙ-ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΑΣ,γιατι ετσι σε υποχρεωνει το περιβαλλον να συμπεριφερθεις..
Ναι"κύριος" δεν είμαι για να έχω ανταποδοτικότητα. Αλοίμονο
Ούτε και αλητάμπουρας όμως μπορώ να γίνω, είμαι όμως επιφυλακτικός και αδιάφορος εκει που πρέπει. Έτσι και αλλιώς τα στριπ δεν τα πολυγουστάρω σε αντίθεση με τα CT γιατι δεν μου προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο
ρε φίλε...
σοβαρά...απο που τα προμηθεύεσαι ?
θες να σου φερνω εγώ ?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ο καθεις οπως μπορει..Ναι"κύριος" δεν είμαι για να έχω ανταποδοτικότητα. Αλοίμονο
Ούτε και αλητάμπουρας όμως μπορώ να γίνω, είμαι όμως επιφυλακτικός και αδιάφορος εκει που πρέπει. Έτσι και αλλιώς τα στριπ δεν τα πολυγουστάρω σε αντίθεση με τα CT γιατι δεν μου προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο
ξου μωρη..better![]()
![]()
και στα 2 είσαι πολυ μετριος....γνώμη μου...;)
ξου μωρη..
σαν την ψωλη του κοκκορα πεταγεσαι παντου..
θα σε στρωσει ομως ο mc..
αααααααααααααααααααα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα..

Διαφωνούμε κάθετα
Δεν είμαι υπεράνω ούτε μέτριος και ούτε από κάτω
Ούτε είμαι καλύτερος σου, ούτε είσαι καλύτερος μου
Απλά είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι που δεν συμφωνούμε
Και ανταλλάσουμε ελεύθερα τις απόψεις μας
ο καθεις οπως μπορει..
το θεμα ειναι να εχεις αυτογνωσια..
να ξερεις δηλαδη που τα τρως & με ποια λογικη,ουτως ωστε να μην κλαψομουνιαζεις αδικως μετα..
Τα λάθη μου τα πληρώνω και τα αναγνωρίζω χωρίς να κλαίγομαι (τουλάχιστον τιες περισσότρες φορές)
γενικα μιλαω παιχτη..Τα λάθη μου τα πληρώνω και τα αναγνωρίζω χωρίς να κλαίγομαι (τουλάχιστον τιες περισσότρες φορές)