Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δέν έχω πάει με την κοπέλα. Το ξεκαθαρίζω. Αλλά μην τα ρίχνουμε πάντα και όλα στους πελάτες? Η κοπέλα (που είναι πραγματικά πολύ όμορφη και θα το επιδιώξω να την συναντήσω) δεν είναι η παρακάτω?Λαθος μωρο μου εξαρταται και απο τον συντροφο που εχει .Με συγχωρεις αν της τυχει καποιος που με λυπη μου το λεω δεν τειρει τους κανονες υγειινης εεε δεν μπορει να λειτουργησει και η αλλη. Μου εγραψαν πολλοι σε προσωπικα μηνυματα οτι περασαν τελεια Η κοπελα ειναι σουπερ και κουκλα οταν δοκιμασετε θα το δειτε.
μαλλον αθτη φαινεται να είναι...Δέν έχω πάει με την κοπέλα. Το ξεκαθαρίζω. Αλλά μην τα ρίχνουμε πάντα και όλα στους πελάτες? Η κοπέλα (που είναι πραγματικά πολύ όμορφη και θα το επιδιώξω να την συναντήσω) δεν είναι η παρακάτω?
Στην παραπάνω καταχώρηση δηλώνει παθητική. Αν και σε άλλο site, συναγωνιστής που έγραψε κριτική, δήλωσε πως η κοπέλα κατέβαλε προσπάθεια να τον ικανοποιήσει.
Παραθέτω και τον διάλογο
**** : "Δεν πηδάς?"
Νικόλ : "Οχι!!"
**** : "Αφού έχεις πουλάκι!!"
Νικόλ : "Ναι αλλά το συγκεκριμένο πουλάκι δεν πηδάει. Μπορείς να με γλύψεις άμα θέλεις , μέχρι εκεί".
Δεν είναι θέμα πελάτη λοιπόν
εγω διαβασα πως ειναι ενερΜπραβο φελιξ..αυτη ειναι... αρα ειναι παθητικηη απ οσο γραφει..
εχει γραψει φιλος σε παρμεφερες σελιδα αναλυτικη κριτικη για την συναντηση.Που το διαβασες φιλαρακι? Στειλε το λινκ να το δουμε γιατι εχουμε μπερδευτει...αυτη παντωσ το γραφει απ οτι φενεται.κουκλαρα παντως
Είναι και η Βίκυ. Και με πολύ καλά μάλιστα...Ρε παιδια για να καταλάβω η μονη με προσοντα εκει ειναι η νικολ ? Τα αλλα κοριτσια ειν ενχυρισμένα??





![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Καλημερα σε ολους..... :-*
Εχω να πω το εξης Υπαρχουν τρανς που (λειτουργουν ) ισως με ολους νεους μεγαλους καθαρους κ.λ..π ειναι και αλλες που λειτουργουν οταν τους αρεσει ο παρτενερ ....ετσι ειναι η νικολ και ειναι πιο τιμιο να μν υποσχεται πολλα και να κανει λιγα . Εμαθα πως συμπεριφερεται στο δωματιο και εχω να πω οτι και παθηητικη και ενεργητικη μπορει να γινει ...Τωρα αν εσεις ζητατε εναν επιβητορα με τετοια εμφανιση τι να πω ...
Μαριαννάκι έχεις απόλυτο δίκιο.συμφωνώ απόλυτα με αυτά που γράφεις.δεν μπορουν όλοι να λειτουργούν το ίδιο σε όλες τις περιπτώσεις.