mariannaki mariannaki
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 15 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 4.454
- Like
- 6.356
Καλημέρα κούκλα μου.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

καλξσπέρα ομορφη.... αυριο τι ωρα δουλεύεις?? λέω να περάσω...καλησπερα σε ολους
απο τωραεγω
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
καλξσπέρα ομορφη.... αυριο τι ωρα δουλεύεις?? λέω να περάσω...
εκει;;;;;Καλημερα σε ολους και ειδικα στα κοριτσια απο το Αγκυρας 1....
Μια ερωτηση μονο η Βικη εχειεκει;;;;;
Καλημέρα κούκλα μου.μέχρι ποιά ώρα θα είναι εκεί η βίκη ? Εγώ θα είμαι εκεί κατά τις 16.00 με 16.15.θα το προλάβω το αστέρι ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Επειδή μου έχει πει ότι δουλεύει μέχρι τις 16.30