apostiz30
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 29 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 703
- Κριτικές
- 17
- Like
- 2.740
- Πόντοι
- 2.026
ΚαλαμώνΟι ελιές είναι τουλάχιστον θρουμπες![]()
ΚαλαμώνΟι ελιές είναι τουλάχιστον θρουμπες![]()
Μετά από αυτόνΣυναγωνιστή διάβασε 2 σελίδες πριν, βρέθηκε κάποιος μαζί της πρόσφατα
Ναι αλλά απαντά να σε πάρουμε επιτέλουςΚαλημερα δεν σας προλαβαινω μην με παιρνετε απο τα μουτρα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Αμεσως εσυ να πεις την κακια σου
Ανεβασε μας λεπτομερειες για σενα να σε γνωρισουμε...Όχι δεν είμαι η μονικα η Σερβα..
Δεν έχω λάβει απάντηση.Τελικα κάνεις δεν βρέθηκε μαζί της ? Καμία κριτική ?
Σωστά! Μήπως Ζέτα?Όχι δεν είμαι η μονικα η Σερβα..
Τι σημασία έχει πως την λένε. Σου αρέσει; Βουρ και αφού γίνει πρώτα η δουλειά, ρώτα την.Σωστά! Μήπως Ζέτα?![]()
Εγω εχω στειλει, κι αναμενωΡε σεις ακομη καποιος να παει με την Αγαπη? Μονο εγω πηγα απο εδω μεσα τοσο καιρο??
Εγώ πάντως εχω προσπαθήσει αρκετές φορές και τίποτα..Ρε σεις ακομη καποιος να παει με την Αγαπη? Μονο εγω πηγα απο εδω μεσα τοσο καιρο??
Ε! Δεν έχει? Προφανώς σαν Ζέτα να την ξέρουν αρκετοί!Τι σημασία έχει πως την λένε. Σου αρέσει; Βουρ και αφού γίνει πρώτα η δουλειά, ρώτα την.
Ε! Δεν έχει? Προφανώς σαν Ζέτα να την ξέρουν αρκετοί!
Τι Αγαπη τι Ζετα. Η κοπελα για μενα ειναι μουναρος. Τον λογο που δεν σας απανταει δεν τον ξερω.Ζετα; Παίζει λινκ;
Ζέτα = Μόνικα η φίλη της Αγάπης.Τι Αγαπη τι Ζετα. Η κοπελα για μενα ειναι μουναρος. Τον λογο που δεν σας απανταει δεν τον ξερω.
Ζετα; Παίζει λινκ;
Έλα ρε λαγωνικό, που την βρήκες? έριξε το δωράκι όμως, αναδουλειές πιθανότατα... την έχει πάρει κανεις?
Φαίνεται πολύ καλό....