ποια ειναι η διαφορα σε αυτο που λες ακριβως?Όλα και όλα,πατρίδα δεν προδίδω!!!
Φυγάς θα γίνω!!!![]()
![]()
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ποια ειναι η διαφορα σε αυτο που λες ακριβως?Όλα και όλα,πατρίδα δεν προδίδω!!!
Φυγάς θα γίνω!!!![]()
![]()
![]()
ποια ειναι η διαφορα σε αυτο που λες ακριβως?

Θα έχω φύγει πριν χρειαστεί να πάω στο μέτωπο,λαγός λέμε!!!ποια ειναι η διαφορα σε αυτο που λες ακριβως?
ρε χαζοχαζέ.
ξέρεις πόσους στρατηγούς έχει η Αμερική και πόσους η Ελλάδα;
έχεις καταλάβει γιατί υπάρχει το μεγαλύτερο σύστημα ρουσφετιού στην Ελλάδα;
ποια ειναι η διαφορα σε αυτο που λες ακριβως?
δηλαδη το ποτε θα λιποτακτησεις πριν η μετα το μπαμ κανει τη διαφορα ε?Θα έχω φύγει πριν χρειαστεί να πάω στο μέτωπο,λαγός λέμε!!!![]()
Δηλαδή για να πυροβολήσεις με όπλο πρέπει να έχεις εκπαιδευτεί,επί τόπου όταν υπάρξει ανάγκη δεν γίνεται;;;
Η δε εκπαιδευσή αυτή μπορεί να έχει γίνει πριν από 2,3 ή παραπάνω χρόνια,πιστεύεις οτί τα όπλα είναι σαν το ποδήλατο κ το σεξ να τα μαθαίνεις μία φορα και για πάντα;;;
Για αυτούς τους λόγους θεωρώ ανούσια την υποχρεωτική στράτευση.
ρε τι πιστεύει ο κόσμος το 2010.........
τι σχεση εχει αυτο π ειπα εγω με αυτο π λες εσυ τωρα και δεν σε προσβαλλα
Ολά αυτά με ένα χρόνο εκπαίδευση(9 μήνες κιόλας νομίζω);! :oΑν και υποψιάζομαι ότι εύχεσαι να καταργηθεί η υποχρεωτική στράτευση διότι βαριέσαι και δεν θέλεις να ταλαιπωρηθείς (και σ'χώρα με εάν λαθεύω), θα σου πω ότι ΝΑΙ, εάν μάθεις τί πρέπει να κάνεις με το όπλο δεν το ξεχνάς και κάποια βασικά πράγματα σου μένουν. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Δεν είναι τόσο απλό όσο το σκέπτεσαι. Δεν είναι μόνο να πυροβολείς.
Εκείνη την ώρα ΌΛΕΣ και ΌΛΟΙ πρέπει να έχουν μια ιδέα του τί θα κάνουν. Από τη γριούλα που θα κρατήσει ένα φακό και θα μείνει ακίνητη μαζί με άλλες 15 γριούλες που θα κάνουν το ίδιο ώστε να ξέρει το αεροπλάνο που θα προσγειωθεί μέχρι τον πιο εκπαιδευμένο που ξέρει το πού να στήσει καραούλι και ποιά θέση μάχης να πάρει διότι το έκανε άλλες 10 φορές στη θητεία του.
ρουφα το αυγο σου ρε περδικουλα εσυ
Βεβαίως,το πριν σε γλιτώνει από το τουφέκι!!!δηλαδη το ποτε θα λιποτακτησεις πριν η μετα το μπαμ κανει τη διαφορα ε?
Αν και υποψιάζομαι ότι εύχεσαι να καταργηθεί η υποχρεωτική στράτευση διότι βαριέσαι και δεν θέλεις να ταλαιπωρηθείς (και σ'χώρα με εάν λαθεύω), θα σου πω ότι ΝΑΙ, εάν μάθεις τί πρέπει να κάνεις με το όπλο δεν το ξεχνάς και κάποια βασικά πράγματα σου μένουν. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Δεν είναι τόσο απλό όσο το σκέπτεσαι. Δεν είναι μόνο να πυροβολείς.
Εκείνη την ώρα ΌΛΕΣ και ΌΛΟΙ πρέπει να έχουν μια ιδέα του τί θα κάνουν. Από τη γριούλα που θα κρατήσει ένα φακό και θα μείνει ακίνητη μαζί με άλλες 15 γριούλες που θα κάνουν το ίδιο ώστε να ξέρει το αεροπλάνο που θα προσγειωθεί μέχρι τον πιο εκπαιδευμένο που ξέρει το πού να στήσει καραούλι και ποιά θέση μάχης να πάρει διότι το έκανε άλλες 10 φορές στη θητεία του.
όταν θα καταλάβεις τη σχέση έλα να το ξανασυζητήσουμε.
Υ.Γ.
την προσβολή την κατάλαβες. το ότι σε λένε ηλίθιο από τότε που γεννιέσαι δεν το καταλαβαίνεις.......
τεσπα..... εδώ σε λίγο θα πέσει πείνα και των γονέων και ο άλλος ο μαλακοπίτουρας μιλά για παρελάσεις.
στις προσβολές θα κολλήσουμε τώρα;
Εδώ λάθος κάνεις:δλδ ο παπαζολης ειναι υπερ της μη υποχρεωτικης στρατευσης συνεπως της "καθολου"γτ κανενας δ θα πηγαινει εθελοντης.εσυ τι πιστευεις?οτι ετσι πρεπει ν γινει?
βρε μπασταρδη περδικουλα σου ειπα.. για να μην πεινας να καταργηθει η 17ν και να μην σπατε ολοι οι λαγοι της περιουσιες του λαου και του δημοσιου.επισης να πανε να γαμηθουνε ολοι οι μεταναστες που απορροφουν τεραστιο συναλλαγμα και μας κοστιζουν υπερογκα ποσα σε νοσηλεια.. αυτα ρε πουσταρα και ασε τισ παρελασεις παλιοπουστα... σκατα στον ταφο του μπασταρδου του γρηγοροπουλου