Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν κατάλαβα;;;ρε παπαζολη ξεφυγε τωρα που ειναι νωρις... θα γινεις ζομπι και εσυ και γεροντοπουστα..τωρα εξηγουνται τα προηγουμενα κολληματα που ετρωγες... σε λυπαμαι φιλαρακι..

τη διαψευση τη βρηκες για τη δηλωση ή παλι την κωλοτρυπιδ....εεεε την αποψη σου μας μοστραρεις?
Την υποχρεωτική στράτευση την βλέπω ανούσια εντελώς:εστώ οτί θα γίνει πόλεμος,πάλι απροετοίμαστος θα είσαι αν δεν έχεις πρόσφατη την εκπαίδευση σου.γιατι να καταργηθει? ειναι περιττο σαν τις παρελασεις ενα πραμα?
βρε ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ γιατί ο οποιοσδήποτε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ότι ΜΑΛΑΚΙΑ σουρθει εσένα στο μυαλό;;;;
απλώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛΩΣΗ!
γιατί να υπάρξει ΔΙΑΨΕΥΣΗ;
για την αφεντομουτσουνάρα σου;
ή για τα συνφασιστάκια σου που βγάλανε τη μούφα - δήθεν είδηση;;;
ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ!!!
ο συγγραφεας της ειδησης ειχε ποσταρει στοιχεια επικοινωνιας μαζι του, μπηκες στον κοπο να επικοινωνησεις?βρε ΠΑΝΗΛΙΘΙΕ γιατί ο οποιοσδήποτε ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ότι ΜΑΛΑΚΙΑ σουρθει εσένα στο μυαλό;;;;
απλώς ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΗΛΩΣΗ!
γιατί να υπάρξει ΔΙΑΨΕΥΣΗ;
για την αφεντομουτσουνάρα σου;
ή για τα συνφασιστάκια σου που βγάλανε τη μούφα - δήθεν είδηση;;;
ΣΙΓΑ ΤΑ ΩΑ!!!
εκει που "κουναει" περισσοτερο....Πράγματι είναι...
Το ζήτημα βέβαια είναι από ποια πλευρά των επάλξεων μάχεται.
Την υποχρεωτική στράτευση την βλέπω ανούσια εντελώς:εστώ οτί θα γίνει πόλεμος πάλι απροετοίμαστος θα είσαι αν δεν έχεις πρόσφατη την εκπαίδευση σου.
Ας γίνει ο στρατός μισθωφορικός και ας πάει όποιος θέλει.
αν και νεος, τη λογικη του δημ.υπαλληλου την εχεις στο αιμα σου απο τωρα! δυστυχως...... και αυτο δε λεγεται πολιτικη αποψη! Λεγεται τεμπελια!Την υποχρεωτική στράτευση την βλέπω ανούσια εντελώς:εστώ οτί θα γίνει πόλεμος,πάλι απροετοίμαστος θα είσαι αν δεν έχεις πρόσφατη την εκπαίδευση σου.
Ας γίνει ο στρατός μισθωφορικός και ας πάει όποιος θέλει.
Δηλαδή για να πυροβολήσεις με όπλο πρέπει να έχεις εκπαιδευτεί,επί τόπου όταν υπάρξει ανάγκη δεν γίνεται;;;Στρατός και λαός πρέπει να είναι ένα. Ο λαός τροφοδοτεί το στρατό και ο στρατός διεξάγει τον πόλεμο υπέρ του λαού. Όλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν κάτι την ώρα του πολέμου. ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΌΛΟΙ!
Αυτό δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να έχουμε εκπαιδευμένα εξειδικευμένα στελέχη για πράγματα που δεν μπορεί να κάνει ο κάθε ένας (πχ πιλότοι, αλεξιπτωτιστές, βατραχάνθρωποι κ.α).
Δηλαδή για να πυροβολήσεις με όπλο πρέπει να έχεις εκπαιδευτεί,επί τόπου όταν υπάρξει ανάγκη δεν γίνεται;;;
Η δε εκπαιδευσή αυτή μπορεί να έχει γίνει πριν από 2,3 ή παραπάνω χρόνια,πιστεύεις οτί τα όπλα είναι σαν το ποδήλατο κ το σεξ να τα μαθαίνεις μία φορα και για πάντα;;;
Για αυτούς τους λόγους θεωρώ ανούσια την υποχρεωτική στράτευση.
μην ανησυχεις, οδηγιες μοιραζει ο συριζα εξω απο τα στρατοπεδα καθε φορα που μπαινει νεα σειρα! Φροντισε το φυλαδιακι να το κρατησεις ωστε να εισαι παντοτε ετοιμο-λιποτακτης αμα γινει το μπαμ!Δηλαδή για να πυροβολήσεις με όπλο πρέπει να έχεις εκπαιδευτεί,επί τόπου όταν υπάρξει ανάγκη δεν γίνεται;;;
Η δε εκπαιδευσή αυτή μπορεί να έχει γίνει πριν από 2,3 ή παραπάνω χρόνια,πιστεύεις οτί τα όπλα είναι σαν το ποδήλατο κ το σεξ να τα μαθαίνεις μία φορα και για πάντα;;;
Για αυτούς τους λόγους θεωρώ ανούσια την υποχρεωτική στράτευση.
1 χρόνος δεν νομίζω οτί φτάνει,εγώ θεωρώ οτί πρέπει να είναι διαρκής η στρατιωτική εκπαίδευση για να είσαι ετοιμοπόλεμος.μα δεν μαθαινεις μονο να πυροβολας στο στρατο παπακομ.μαθαινεις κ αλλα πραγματα.και ξες..ειναι λιγο δυσκολο να πυροβολησεις κ να βρεις στοχο αν ειναι απαραιτητο να βρεις.αρα?χρειαζεται εκπαιδευση
Στρατός και λαός πρέπει να είναι ένα. Ο λαός τροφοδοτεί το στρατό και ο στρατός διεξάγει τον πόλεμο υπέρ του λαού. Όλοι θα πρέπει να είναι σε θέση να κάνουν κάτι την ώρα του πολέμου. ΌΛΕΣ ΚΑΙ ΌΛΟΙ!
1 χρόνος δεν νομίζω οτί φτάνει,εγώ θεωρώ οτί πρέπει να είναι διαρκής η στρατιωτική εκπαίδευση για να είσαι ετοιμοπόλεμος.
Είτε βάλεις τον θείο μου να πυροβολήσει(στα 48),είτε εμένα(στα 20) δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά.
Είτε βάλεις τον θείο μου να πυροβολήσει(στα 48),είτε εμένα(στα 20) δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά.
Όλα και όλα,πατρίδα δεν προδίδω!!!μην ανησυχεις, οδηγιες μοιραζει ο συριζα εξω απο τα στρατοπεδα καθε φορα που μπαινει νεα σειρα! Φροντισε το φυλαδιακι να το κρατησεις ωστε να εισαι παντοτε ετοιμο-λιποτακτης αμα γινει το μπαμ!

ναι παπακομ γιαυτο κ εχουν κανει την στρατευση πλεον επαγγελμα με τους μονιμους φανταρους.γιαυτο ακριβως τον λογο.αλλα απο το ολοτελα...για τους υπολοιπους...την ξες την παροιμια ε?καλη κ η παναγιοτενα