Νέα

25η Μαρτίου...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα farkeli
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 58K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
εγώ πάλι λέω ότι ήταν 100% μια αυθόρμητη ενέργεια των δοκίμων.
προσωπικά το αποκλείω.
αν ήταν όμως, οι εκπαιδευτες τους στη σμυν είναι γτπ καβάλα, και οι μαθητες πρέπει να παραπεμφθούν με ερώτημα την παραμονή τους στη σχολή ή όχι
 

rodriguez96

Ανώτατος
Εγγρ.
5 Δεκ 2017
Μηνύματα
16.636
Κριτικές
32
Like
47.457
Πόντοι
19.321
εσύ είδικά μπορείς να πεις ότι θές
Αυτό που λες πολιτική κατά την προσωπική μου άποψη και όσα έχω ζήσει,
δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, εντολοδόχοι είναι από άνωθεν.
Του είχε ξεφύγει με τα 'Ιμια του Σημίτη
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Εδω οι γκριζοι λυκοι οι εθνικιστες τουρκοι λενε χειροτερα και πειραζει που μια ομαδα εκφραστηκε όπως ηθελε.
Εδω οι πολιτες δεν ακουγονται εντος της χωρας και δεν τους υπολογιζουν θα τους υπολογισει ο ταγιπ...
α. οι γκρίζοι λύκοι είναι το φερέφωνο των τουρκικών κυβερνήσεων. ουσιαστικά η πολιτική ηγεσία τους λέει τι να κάνουν
β. ακόμα κι αν δεν υπήρχε το α, υπάρχει σαφέστατη διαφορά μεταξύ δόκιμων υπαξιωματικών και οργανώσεων εκτός στρατού
τώρα βαρεθηκα να εξηγω τα αυτονόητα
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
προσωπικά το αποκλείω.
αν ήταν όμως, οι εκπαιδευτες τους στη σμυν είναι γτπ καβάλα, και οι μαθητες πρέπει να παραπεμφθούν με ερώτημα την παραμονή τους στη σχολή ή όχι

είς θανατον , αφου βρίσαν την Τουρκία
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
είς θανατον , αφου βρίσαν την Τουρκία
δεν είσαι χαζός, μην το κάνεις αυτό...
ούτε εις θάνατο
ούτε επειδή έβρισαν την τουρκία.
κι εγώ βρίζω τα μογγόλια εδώ με΄σα ως τζον100. και με τους φίλους και στα καφέ.
με άλλη ιδιότητα όμως έπρεπε να ακολουθώ την πολιτική που άλλοι χαράζουν, όχι να κάνω τη δική μου

ρε παιδιά τώρα θα ανακαλύψουμε τα αυτονόητα?
τεςπα, διάβασε κλαούζεβιτς
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Στημένο ήταν για να εντυπωσιαστεί το πλήθος ότι σηκώνουμε ανάστημα έναντι του γείτονα..

Και στην ουσία αύριο μεθαύριο θα δώσουμε το μισό Αιγαίο..

Φτηνή αντιγραφή πολιτικής Αντρέα Παπανδρέου..
 
Εγγρ.
22 Ιαν 2025
Μηνύματα
503
Like
581
Πόντοι
86
είναι ντροπή όταν οι πολίτες της γειτονικής χώρας παλεύουν και μάχονται στους δρόμους με το τυραννικό καθεστώς για το δίκιο και την ελευθερία τους, οι μπούληδες του πν να πουλάνε τσάμπα μαγκιά κάνοντας πασαρέλα στο κολωνάκι

αλλά έτσι είναι, στα δύσκολα φαίνονται οι "φίλοι" τι φίδια είναι

δεν είναι δικός μου στρατός αυτός, ούτε της πλειοψηφίας του ελληνικού λαού , γιατί οι στρατοί θα έπρεπε να πολεμούν στο πλάι μας, και εκεί και εδώ –αλλιώς γιατί να τους πληρώνουμε;

για να κάνουν τους μάγκες εκ του ασφαλούς όταν ο άλλος τρώει ξύλο και ματώνει στους δρόμους για την ελευθερία του;

ακόμα μια μέρα που ντρεπόμαστε για αυτή την κωλοχώρα
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
δεν είσαι χαζός, μην το κάνεις αυτό...
ούτε εις θάνατο
ούτε επειδή έβρισαν την τουρκία.
κι εγώ βρίζω τα μογγόλια εδώ με΄σα ως τζον100. και με τους φίλους και στα καφέ.
με άλλη ιδιότητα όμως έπρεπε να ακολουθώ την πολιτική που άλλοι χαράζουν, όχι να κάνω τη δική μου

ρε παιδιά τώρα θα ανακαλύψουμε τα αυτονόητα?
τεςπα, διάβασε κλαούζεβιτς

ρε Τζον τζόν ούτε έσυ είσε χαζός , μην μου λες τώρα ότι έχουν την δυνατότητα οι μαθητές μιας στρατιωτικής σχολής με ένα σύνθημα να χαράξουν πολιτική και θα πρέπει να αποπεμφθούν από την σχολή για αυτό , ελα τώρα ...
 
Εγγρ.
14 Δεκ 2022
Μηνύματα
4.620
Κριτικές
15
Like
13.427
Πόντοι
4.496
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
ρε Τζον τζόν ούτε έσυ είσε χαζός , μην μου λες τώρα ότι έχουν την δυνατότητα οι μαθητές μιας στρατιωτικής σχολής με ένα σύνθημα να χαράξουν πολιτική και θα πρέπει να αποπεμφθούν από την σχολή, ελα τώρα ...
όχι φυσικά να χαράξουν πολιτική, αλλά μπορούν να δώσουν πολιτικό έρισμα για κάτι πολύ κακο.
και σου λέω ότι αύριο έρχεται ο ερντογάν και λέει στον μητσοτάκη και στα διεθ΄νη φόρα.
οι μαθητες υπαξιωματικοί σας έβρισαν την πατρίδα μας, ζητηστε συγνωμη...
τι θα κάνει ο μητσοτάκης, τι θα έκανες εσύ?
θα ζητήσεις συγνώμη? ξεφτύλα δλδ...
θα κάνεις τον νταή? θα χάσεις το δίκιο σου σε όλους τους άλλους, θα ξεκινησεις μανούρες με τον γείτονα
θα χάσεις ότι προφίλ έκτιζες αυτα τα χρόνια του κακού τούρκου.
αν συρθεις, να πούμε το έσχατο, σε εχθροπραξίες το έχεις κάνει όχι στην στιγμή που επέλεξες αλλά επειδή κάποιοι μαθητες σμυν ή αξιωματικοί τους το παίξανε μεγάλοι πατριώτες. πράγματα απίθανα δλδ και για γέλια...

έλα τώτα να μιλάμε σοβαρα
 

Reporter john

Μέλος
Εγγρ.
8 Μαρ 2025
Μηνύματα
201
Κριτικές
5
Like
484
Πόντοι
21
α. οι γκρίζοι λύκοι είναι το φερέφωνο των τουρκικών κυβερνήσεων. ουσιαστικά η πολιτική ηγεσία τους λέει τι να κάνουν
β. ακόμα κι αν δεν υπήρχε το α, υπάρχει σαφέστατη διαφορά μεταξύ δόκιμων υπαξιωματικών και οργανώσεων εκτός στρατού
τώρα βαρεθηκα να εξηγω τα αυτονόητα
Πωπωωωω τι λεει
 

KALLIMAXOS

Ανώτερος
Εγγρ.
9 Νοε 2013
Μηνύματα
8.758
Κριτικές
28
Like
17.645
Πόντοι
6.536
Μακαρι να ειχαμε πολιτικους με αρχιδια και να παμε στα δωδεκα ναυτικα μιλια ,μακαρι να κυματιζει η γαλανολευκη στα Ιμια, μακαρι να ειχαμε κοινη ΑΟΖ με Κυπρο, αλλα αρχιδια πολιτικη εξουσια εχουμε και μας πειραξαν τα καμαρια του Πολεμικου Ναυτικου.
 

Bestman

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.473
Like
2.758
Πόντοι
456
Στην πρόβα μπορεί να λέγονται ένα σωρό συνθήματα, σε δημόσια θέα όχι..

Τρίτη υλι πρώτη Επιλαρχία,
τα σύνορα θα σπάσουμε να μπούμε στην Τουρκία..

Τρίτη υλι πρώτη Επιλαρχία,
δώστε μας τα άρματα να μπούμε στην Τουρκία..

Αφιερωμένο στους τέθωρες..
 
Εγγρ.
22 Ιαν 2025
Μηνύματα
503
Like
581
Πόντοι
86
ξυπνάτε μεθόδευση είναι για να υποδαυλίσουν τα εθνικιστικά μίση την ώρα που φοβούνται μην εξαπλωθεί η φλόγα της ανυπακοής και στον δικό μας τύραννο

ανέκαθεν έτσι λειτουργεί η σκομπία, του πρώτου θέματος πλέον και της νίκης
 

spipis71

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Απρ 2018
Μηνύματα
8.963
Κριτικές
34
Like
17.931
Πόντοι
18.546
όχι φυσικά να χαράξουν πολιτική, αλλά μπορούν να δώσουν πολιτικό έρισμα για κάτι πολύ κακο.
και σου λέω ότι αύριο έρχεται ο ερντογάν και λέει στον μητσοτάκη και στα διεθ΄νη φόρα.
οι μαθητες υπαξιωματικοί σας έβρισαν την πατρίδα μας, ζητηστε συγνωμη...
τι θα κάνει ο μητσοτάκης, τι θα έκανες εσύ?
θα ζητήσεις συγνώμη? ξεφτύλα δλδ...
θα κάνεις τον νταή? θα χάσεις το δίκιο σου σε όλους τους άλλους, θα ξεκινησεις μανούρες με τον γείτονα
θα χάσεις ότι προφίλ έκτιζες αυτα τα χρόνια του κακού τούρκου.
αν συρθεις, να πούμε το έσχατο, σε εχθροπραξίες το έχεις κάνει όχι στην στιγμή που επέλεξες αλλά επειδή κάποιοι μαθητες σμυν ή αξιωματικοί τους το παίξανε μεγάλοι πατριώτες. πράγματα απίθανα δλδ και για γέλια...

έλα τώτα να μιλάμε σοβαρα

οκ τώρα που λύσαμε το θέμα για το αν οι μαθητές μιάς στρατιωτικής σχολής μπορούν να υποκαταστήσουν την κυβέρνηση στην χάραξη εξ πολιτικής - γιατί αυτό έλεγες στην αρχή θα σου πώ τι θα έκανα εγώ αν είμουνα στην θέση του Κουλη στο απίθανο σενάριο που ο Ερτογάν του ζητουσε να πει δημόσια συγνωμη για αυτό το περιστατικό.
θα του έλεγα να ζήτήσει πρώτα αυτός συγνωμη για όλες τις προσβολές που μας έχει κάνει και αν τολμούσε να φέρει αυτό το μέγα θέμα :jerking: στα διεθνή φόρα θα έφερνα και εγώ την φωτογραφία του κυβερνητικού του εταίρου που κρατάει την παρακάτω φώτο και θα τον ρώταγα τι γνώμη έχει για αυτό

mpaxtseli.jpg


ΥΓ εγώ βεβαια δεν δίνω εξετάσεις στην Γερμανία για την θέση του Antonio Costa όπως ο Κουλης
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
οκ τώρα που λύσαμε το θέμα για το αν οι μαθητές μιάς στρατιωτικής σχολής μπορούν να υποκαταστήσουν την κυβέρνηση στην χάραξη εξ πολιτικής - γιατί αυτό έλεγες στην αρχή θα σου πώ τι θα έκανα εγώ αν είμουνα στην θέση του Κουλη στο απίθανο σενάριο που ο Ερτογάν του ζητουσε να πει συγνωμη για αυτό το περιστατικό.
θα του έλεγα να ζήτήσει πρώτα αυτός συγνωμη για όλες τις προσβολές που μας έχει κάνει και αν τολμούσε να φέρει αυτό το μέγα θέμα :jerking: στα διεθνή φόρα θα έφερνα και εγώ την φωτογραφία του κυβερνιτικού του εταίρου που κρατάει την παρακάτω φώτο και θα τον ρώταγα τι γνώμη έχει για αυτό

mpaxtseli.jpg


ΥΓ εγώ βεβαια δεν δίνω εξετάσεις στην Γερμανία για την θέση του Antonio Costa στην ΕΕ όπως ο Κουλης
ρε φίλε αλήθεια τώρα αυτά είναι καλά να τα λέμε μεταξύ μας και να νιώθουμε όμορφα, αλλά η διεθνής πολιτική σκηνή ειναι άλλο πράγμα.
αυτα τα μου είχες πει και γι αυτό οι μαθητες σε έβριζαν καταλαβαίνεις ότι δε μετράνε.

σταματάω, περαιτέρω συζήτηση δεν εχει νόημα
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom