οκ τώρα που λύσαμε το θέμα για το αν οι μαθητές μιάς στρατιωτικής σχολής μπορούν να υποκαταστήσουν την κυβέρνηση στην χάραξη εξ πολιτικής -
γιατί αυτό έλεγες στην αρχή θα σου πώ τι θα έκανα εγώ αν είμουνα στην θέση του Κουλη στο απίθανο σενάριο που ο Ερτογάν του ζητουσε να πει συγνωμη για αυτό το περιστατικό.
θα του έλεγα να ζήτήσει πρώτα αυτός συγνωμη για όλες τις προσβολές που μας έχει κάνει και αν τολμούσε να φέρει αυτό το μέγα θέμα

στα διεθνή φόρα θα έφερνα και εγώ την φωτογραφία του
κυβερνιτικού του εταίρου που κρατάει την παρακάτω φώτο και θα τον ρώταγα τι γνώμη έχει για αυτό
ΥΓ εγώ βεβαια δεν δίνω εξετάσεις στην Γερμανία για την θέση του Antonio Costa στην ΕΕ όπως ο Κουλης