Mixalis2021
Νέο Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Απρ 2021
- Μηνύματα
- 3
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
μπορεις να μου στειλεις πληροφοριες plsγια οποιον ενδιαφερεται για κατ οικον το γραφειo prive nassage εχει στειλε 2 πολυ δυνατες παρουσιες στην θεσσαλονικη !!! για πληροφοριες ινμποξ
μπορεις να μου στειλεις πληροφοριες plsγια οποιον ενδιαφερεται για κατ οικον το γραφειo prive nassage εχει στειλε 2 πολυ δυνατες παρουσιες στην θεσσαλονικη !!! για πληροφοριες ινμποξ
Για που αναφερεσε φιλεButtjob titjob και τελείωμα με handjob και το βλέμμα της μέσα στη καύλα.
Ρε ποσό να αντέξει ο άνθρωπος. Θα κατεβάσω πρόταση με πολλά € και ότι γίνει.
Εννοείτε ότι αν τα καταφέρω δε θα ενημερώσω κανέναν. ??????!
Δε θα ήταν ηθικό
Ήταν Τσιμισκή φίλε έφυγε από εκεί και πήγε Εγνατία εδώ και περίπου 1 - 1,5 χρόνο. Αν πας δώσε ενημέρωση αν αξίζει κάτι από εκεί.Καλησπέρα. Το dames ηταν παλια επι της Τσιμισκή? Γιατι πηρα τηλέφωνο και μου είπαν οτι ειναι στην Εγνατίας. Ειναι το ίδιο ή υπάρχει αλλο στην Τσιμισκή?
Στα ριπαπά μας η Βικυ.Επίσκεψη σε Βίκυ πρώην Όλγας, νυν Μαρτίου.
Βαριεστημενη συμπεριφορά (όχι ότι ήταν και ποτέ διαφορετικά), μάπα μασάζ, πολύ μέτρια στον αγώνα.
Κόστος το γνωστό. 70 για μια ώρα.
Για να σας προλάβω, ίσοι δεν περάσατε από Face control από την ίδια και να σας δώσω τηλέφωνο, που ΔΕΝ θα δώσω εφόσον δεν το έχει δημοσιεύσει η ίδια, θα φάτε λογικά άκυρο
Δεν σε είπα να πας με το ζόριΣτα ριπαπά μας η Βικυ.
Δεν αναφέρομαι σε εσένα . Στην κοπέλα αναφέρομαι. Κ στις υπόλοιπες με ανάλογη συμπεριφορά κ απαίσιες υπηρεσίεςΔεν σε είπα να πας με το ζόρι
ΌχιΑυτή η Έλλη μήπως έχει καμία σχέση με την Έλλη που δουλεύε στο ντάμες πριν κάνα 2 χρόνια....τρελό τσιμπούκι
ΝαιΟύτε η Ελλη λέει τίποτα; Είναι η ΜΑΡΙΑΝΝΑ εκεί ή μόνο ο κος Παναγιώτης; Τιμές στα 80; Ευχαριστώ
!Την είχα επισκεφτεί όταν ήταν στην Όλγας πριν μια διετία περίπου,ίσως και λιγότερο.Σε γενικές γραμμές είχα μείνει ευχαριστημένος,αλλά εμένα με είχε ενοχλήσει το εξής. Την τηλεφώνησα μετά από λίγο καιρό για δεύτερο ραντεβού και με έριξε άκυρο. Δικαίωμά της να διαλέγει πελάτες, αλλά με ενόχλησε κάπως ο τρόπος της. Με αναγνώρισε είτε από την φωνή είτε από την αναγνώριση κλήσης ποιος ήμουν και με δήθεν αλλαγμένη φωνή άρχισε να λέει "Η Βίκυ άλλαξε χώρο και δεν ξέρω που πήγε" και άλλα τέτοια.Φαινόταν η προσπάθεια να αλλάξει την φωνή,αλλά είχα καταλάβει ότι είναι αυτή λόγω της αποτυχημένης προσπάθειας. Αποδέχομαι το γεγονός ότι η Βίκυ και οποιαδήποτε Βίκυ έχει το δικαίωμα να διαλέγει πελάτες για τους δικούς της λόγους. Δεν με απασχολεί αν είναι ψεύτικες οι δικαιολογίες, που θα προβάλει, αλλά τουλάχιστον μην μας δουλεύει τόσο χοντρά μες στα μούτρα αλλάζοντας αποτυχημένα την φωνή τηςΕπίσκεψη σε Βίκυ πρώην Όλγας, νυν Μαρτίου.
Βαριεστημενη συμπεριφορά (όχι ότι ήταν και ποτέ διαφορετικά), μάπα μασάζ, πολύ μέτρια στον αγώνα.
Κόστος το γνωστό. 70 για μια ώρα.
Για να σας προλάβω, ίσοι δεν περάσατε από Face control από την ίδια και να σας δώσω τηλέφωνο, που ΔΕΝ θα δώσω εφόσον δεν το έχει δημοσιεύσει η ίδια, θα φάτε λογικά άκυρο
Φίλε την αγγελία που την βρήκες? Γτ πριν 2-3 μέρες έψαχνα και δν βρήκα κατιΕπίσκεψη σε Βίκυ πρώην Όλγας, νυν Μαρτίου.
Βαριεστημενη συμπεριφορά (όχι ότι ήταν και ποτέ διαφορετικά), μάπα μασάζ, πολύ μέτρια στον αγώνα.
Κόστος το γνωστό. 70 για μια ώρα.
Για να σας προλάβω, ίσοι δεν περάσατε από Face control από την ίδια και να σας δώσω τηλέφωνο, που ΔΕΝ θα δώσω εφόσον δεν το έχει δημοσιεύσει η ίδια, θα φάτε λογικά άκυρο
Δεν υπάρχει αγγελία πλέον την έβαλε πριν το Πάσχα κ ούτε σε μία εβδομάδα την έβγαλεΦίλε την αγγελία που την βρήκες? Γτ πριν 2-3 μέρες έψαχνα και δν βρήκα κατι