Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Προμοτορα κρινεις τα μελη απο τα μηνύματα και αν ειναι ενεργοι η οχι?φίλε μου οι άνθρωποι που σε 12 χρόνια έχουν 50-60 μηνύματα και απλά διαβάζουν λίγο (ή περισσότερο) το μπου για να βρουν πληροφορίες για κανα γκομενάκι, όταν γράφουν κάνουν απλά ερωτήματα.
δεν επιτέθονται σε άλλα μέλη ή κοπέλες.
αυτά τα κάνουν παλιά μέλη, πολυγραφότατα ΠΑΝΤΑ, με αρκετούς λογαριασμούς που ανασύρουν όποτε χρειάζεται.
αν συστηθείς κανονικά μπορούμε να συνεχίσουμε τη συζήτηση.
αν όχι καλές γιορτές
υγ
σπαμαρουμε. είναι μαλακία, όπως και να έχει το τελειώνω
Φίλε το θέμα δεν είναι η κριτική είναι ο τρόπος και πως εκφράζεσαι για το κορίτσι! Δεν την ξέρω δεν έχω πάει μαζί της αλλά χρησιμοποιήσες λέξεις και χαρακτηρισμόυς άσχημους!!! Δεν μιλάνε έτσι! Είσαι το λιγότερο αγενής! Έχω φάει φόλα μεγάλη πριν χρόνια από κοπέλα εδώ μέσα και απλά είπα την γνώμη μου κόσμια ότι απλά δεν κάνει για εμένα και δεν συμφωνούσα με αυτά που διάβαζα. Το λιγότερο που θα μπορούσες να πεις μόνο μια συγνώμη για τις λέξεις που χρησιμοποιήσες στην κριτική σου. Πολύ άσχημα λόγια χώρις λόγοκαι που ειναι το περιεργο? θα επρεπε να ξημεροβραδιαζομαι στο φορουμ ολα αυτα τα 12 χρονια όπως οι προμοτορες της Αρτεμης?
Σπάνια διαβαζω και ακομα ποιο σπανια γραφω εχουμε και δουλειες δεν εχουμε χρόνο, ποιο πολυ μπαίνω να ενημερώνομαι για πουτανες.
Για ποιον μιλησα ασχημα? Μια κριτικη εγραψα σε μια κοπελα που δεν εμεινα ευχαριστημένος και πέσατε να με φατε.... εσεις που γραφετε ψευτικες προμοτορικες κριτικες...
Εξάλου αυτο δεν ειναι και ο λογος υπαρξης των κριτικών? Να γραψεις για να ενημερωσεις τους υπολοιπους για να μην την πατήσουν γιαυτο και δεν γραφουν ολοι κριτικες.Δεν εχουν προφανος κατι αρνητικο να πουνε.. Τις θετικες κριτικες τις γραφουν οι προμοτορες...
Τι ειπα? τους προμοτορες προμοτορες? αφου είναι... φενεται ξεκάθαρα! Υπάρχουν πολλές ψευτικες κριτικές και οι περισσότεροι το γνωρίζουν... αφου ξεχωρίζουν...
Και τελος εχεις δικιο ασ σταματησει εδω και στην επομενη αρνητικη κριτικη μην αντιδρατε ετσι εσεις οι προμοτορες γιατι καρφωνεστε... Εξάλου εμεις σας πληρώνουμε θα επρεπε να μας σεβεστε...
Φίλε στην κριτική που έγραψες στην καρτέλα της Άρτεμις, την χαρακτήρισες πουτάνα. Στο έγραψα και στα σχόλια. Δεν είναι εκφράσεις αυτές, ριχνουνε το επίπεδο. Για αυτό το λόγω πάτησα τη λύπη και όχι like. Όσο για την υπόλοιπη κριτική καλά έκανες και την έγραψες. Δεν πέρασες καλά και το έγραψες για να μην την πατήσουν και άλλοι συναγωνιστές, αλλά πρέπει πρώτα από όλα να καταλάβεις εσύ και μετά όλοι οι άλλοι ότι δεν χρειάζεται να βρίζουμε και να μιλάμε άσχημα, δεν οδηγεί πουθενά,συν ότι χάνεις και το δίκιο σου. Και κοιτα την δική σου κριτική, αντί να λένε όλοι για πιο λόγω δεν πέρασε καλά το παλικάρι, όλοι μιλάμε για τους χαρακτηρισμους που έκανες...Κάνεις λάθος για ξαναδιαβασε πίσω τι έγινε...
Εγω δεν επιτεθηκα σε κανέναν, εγραψα μια αρνητικη κριτικη και εσεις μου επιτεθηκατε..... δεν μπορει κάποιος να γραψει μια αρνητικη κριτικη εδω μέσα? Απαγορευεται? πρεπει υποχρεοτικα να αρεσει σε ολους η Άρτεμης?
Δεν μου αρεσει τι να κανουμε, αφου εχει βαλει παραπλανητικες φωτογραφιες...
Εγω ειμαι σε αμυνα.... και καθησα κιολας να εξηγησω τι εγραψα για την ανδριανα και την κατερινα που και καλά τις πρόσβαλα, μεγάλες μούφες...
Εσύ πες μας γιατί χάρηκες τόσο για την κριτική στην συγκεκριμένη κοπέλα. Και ΄σε αλλες έχουν γραφτεί αρνητικές κριτικές. Αλλά δεν έκανες και έτσι. Ούτε καν ασχολήθηκες. Κάθε φορά που γράφεται αρνητική κριτική για την Άρτεμις, βγαίνεις πρωτος και μόνο καπνογόνο δεν ανάβεις από την χαρά σου.Προμοτορα κρινεις τα μελη απο τα μηνύματα και αν ειναι ενεργοι η οχι?
Απλα πες οτι αυτα που ειπε ο συναγωνιστης δεν σου ηταν αρεστα και επρεπε κατι να βρεις να στοχοποιησεις.
Ο καθενας εχει το δικαίωμα ελευθεριας του λογου του αλλα και της κριτικης του.
Εξαλλου μια ασχημη κριτικη ταπωνεται αν υπαρχουν αλλες 100 καλες.
Τωρα για ποιο λογο να στοχοποιηθει ο συναγωνιστης και να πρεπει να απολογηθει σε εσας δεν μπορω να το καταλαβω.
Δεν περασε καλα δεν του αρεσε οκ νο προμπλεμ.
Περιμενω να απαντησεις γιατι εσυ μπηκες μπροστατζας στον τυπο?
Καθολου δεν χαρηκα γαλαζιε,απλα δεν πρέπει να φημωνεταιι το αντιθετο η το διαφορετικο.Εσύ πες μας γιατί χάρηκες τόσο για την κριτική στην συγκεκριμένη κοπέλα. Και ΄σε αλλες έχουν γραφτεί αρνητικές κριτικές. Αλλά δεν έκανες και έτσι. Ούτε καν ασχολήθηκες. Κάθε φορά που γράφεται αρνητική κριτική για την Άρτεμις, βγαίνεις πρωτος και μόνο καπνογόνο δεν ανάβεις από την χαρά σου.
Ο συγκεκριμένος έχει αναιρέσει τα γραπτά του τα ίδια Την μια δεν την ξέρει αλλά διαμαρτύρεται στο νήμα της γιατί του σβησανε το σχόλιο. Την άλλη δεν ασχολήθηκε μαζί της για παράσημα, αλλά το σχόλιο του είναι εκεί. Την άλλη δεν την έχει δει ποτέ όπως δηλώνει, δεν την είπα μπάζο μας λέει αλλά το σχόλιο που την αποκαλεί έτσι είναι γραμμένο από τον ίδιο. Ο τύπος είναι απλά αναξιόπιστος και γι αυτό δεν τον πιστεύουμε.
Άλλο τόσο γνωστά είναι τα προηγούμενα που έχεις εσύ με την Άρτεμις...
Το άν έχεις προηγούμενα ή όχι το ξέρουμε όλοι.Καθολου δεν χαρηκα γαλαζιε,απλα δεν πρέπει να φημωνεταιι το αντιθετο η το διαφορετικο.
Εγω δεν εχω προηγουμενα με τη κοπελα απλα μ αρεσει το δίκιο.
Εσεις ομως γιατι να μπειτε μπροστα αυτο ειναι το ερωτημα μου?
Η αρτεμις και εξυπνη ειναι και ξερει να απαντησει δεν χρειαζεται υπερασπιστες.
Σιγα ρε φιλε ζεμπου που εγινα ασπιδα.Το άν έχεις προηγούμενα ή όχι το ξέρουμε όλοι.
Εμείς μπήκαμε μπροστά γιατί όπως σου εξήγησα ο τύπος είναι αναξιόπιστος για του λόγους που σου εξήγησα.
Όσο η Αρτεμις δεν χρήζει υπεράσπισης άλλο τόσο δεν χρήζει υπεράσπισης και ο κριτής και μπορεί να απαντήσει και μόνος του. Αλλά βγήκες μπροστά να γίνεις ασπίδα του.
Καλό σου βράδυ, Ζαν!
Δεν είμαστε φίλοι και δεν θα γίνουμε ποτέ. Τους φίλους μου τους διαλέγω με μεγάλη προσοχή, έχω αρκετούς και δεν χρειάζομαι άλλους.Σιγα ρε φιλε ζεμπου
Ενταξει γαλαζιε δεν ειμαστε φιλοι.Δεν είμαστε φίλοι και δεν θα γίνουμε ποτέ. Τους φίλους μου τους διαλέγω με μεγάλη προσοχή, έχω αρκετούς και δεν χρειάζομαι άλλους.
καλά τώρα και εσύ, γράφεις τόσες σειρές για ένα μέλος που ήθελε να γαμήσει τσάμπα και επειδή δεν του έγινε το χατήρι βγαίνει με κλώνους και προσπαθεί να βρίσει!Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά σε όλους με υγεία κ ευτυχία! Λοιπόν να ξεκαθαρίσω για τελευταία φορά το εξής: δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με κακές κριτικές, αντιθέτως τις λαμβάνω υπόψιν για να γίνομαι όλο κ καλύτερη....έχω όμως πρόβλημα με τις ύβρεις κ τους χαρακτηρισμούς του δρόμου , εκεί το μυαλό μου πάει αλλού....καλό θα ήταν να σέβεστε τους κανόνες του σαιτ κ να μην χρησιμοποιείτε βρισιές κ απαξιωτικες, προσωπικές ,σεξιστικές ,ρατσιστικές επιθέσεις απέναντι στα κορίτσια...όμως ΔΕΝ τους σέβεστε κάποιοι , κ κάνει σε όλους πολύ κακή εντύπωση , έχω λάβει πολλά μηνύματα περί αυτού, αλλά κ μέσα στα ραντεβού μου το λένε όλοι....
Γενικά δεν μας ενοχλούν οι άσχημες κριτικές(έχω γράψει και εγώ κατα καιρούς),μας ενοχλούν οι στοχευμένες ψεύτικες κριτικές!Ο καθενας εχει το δικαίωμα ελευθεριας του λογου του αλλα και της κριτικης του.
Εξαλλου μια ασχημη κριτικη ταπωνεται αν υπαρχουν αλλες 100 καλες.
Τωρα για ποιο λογο να στοχοποιηθει ο συναγωνιστης και να πρεπει να απολογηθει σε εσας δεν μπορω να το καταλαβω.
Δεν περασε καλα δεν του αρεσε οκ νο προμπλεμ.
Περιμενω να απαντησεις γιατι εσυ μπηκες μπροστατζας στον τυπο?
Σε ποια λαϊκή είσαι να έρθω μάνα μου;Λίγο πριν την πρωινή δουλειά στη λαϊκή , στον πάγκο με τις πατάτες ..... Ηλιοκαμμενη, ταλαιπωρημένη , χοντρή μεγαλοκοπελα φωνάζει ...."ελάτε πάρτε πατάτες, δώρο ένα αγγούρι....."

Όταν μάθω , θα σου πωΣε ποια λαϊκή είσαι να έρθω μάνα μου;![]()
πού?Μπανάκι κάνατε;
Εντός Αττικής...
χάρηκα!Εντός Αττικής...