Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Deluxe όντως έχει εμφανίσιμες και πολλές επιλογές.Διαβάζω για ζωή από deluxe σε αντίστοιχο θέμα για μασάζ.
Πρέπει να είναι πολύ καλή στο μασάζ.Deluxe έχει όμορφες βλέπω λαδοκορες
Οχι γιατι να το κανω? Για την Μαρια απο πριβε δεν μιλαμε παντα?Φίλε όντως ή τρολλαρεις;;
Ουτε που το πλησιασε , ουτε που το κοιταξε.Πως γίνεται χωρίς πετσέτα να μη προχώρησε σε τίποτα; Σου έγινε κατάρτι και δεν το ακούμπησε καθόλου;


Ισχύει μάγκες εμένα προχώρησε πάντως σε φραπεδιά και το ειχα γράψει και σε κριτική παλαιοτερα. Ξανά εκανα μαζί της την Πέμπτη ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!Εχει τρομερο πετιτ σωματακι και γυμνασμενο αρκετα .
Σε εμενα εκανε μονο μασαζ (χωρις πετσετα ναι μεν) αλλα δεν προχωρησε σε τιποτα εξτρα.
Ισχυει για Μαρια απο πριβε και σε μενα. Πολυ καλο σωμα πετιτ , αβγαλτη λιγο αλλα αν εχεις τροπο προχωραει ως ενα σημειου ομως. Καλο ειναι να μην πιεζουμε γιατι χαλαει το θεμα. Χτες μιτινγκ με Ηλιανα οπου ηταν ισως απο τις καλυτερες συνεδριες μου EVER . Νομιζω θα ξανατιμηθει αμεσοτατα.Ισχύει μάγκες εμένα προχώρησε πάντως σε φραπεδιά και το ειχα γράψει και σε κριτική παλαιοτερα. Ξανά εκανα μαζί της την Πέμπτη ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!
για το σώμα δεν έχω να πω πολλά για αδύνατη μινιόν πετιτ. έτσι ακριβώς όπως θέλω να είναι μια γυναίκα αξιζει μάγκες ζόρικο μωρο αλλά αξιζει ?
Σταμπαρες από που φίλε ? Εδώ δεν υπάρχουν φωτογραφίες τους , εκτός εάν τις είδες στο Instagram και υπάρχουν αρκετές θετικές κριτικές για Ηλιανα και πρώην Μονικα όταν ήταν σε άλλο γραφείο . Λογικά πρέπει να έχεις βγάλει συμπέρασμα ! Προχωρα λοιπόνπαιδια οντως καινουργιος στη φαση μασαζ στο σπιτι, θελω λιγο τα φωτα σας, ψαχνω στο νημα αλλα γινεται πανικος οποτε ρωταω παλι και οποιος μπορει και θελει απανταση. Εχω σταμπαρει ηλιανα και μαρια απο privemassagebaby και θελω να ξερω αν καποιος τις εχει παρει μεχρι που φτανουν, αλλα κυριοτερο επειδη εγω ειμαι και ψιλοντροπαλος και θελω απο πριν να τα κανονιζω(για αυτο και δουλευω με call girls) πως ψηνω την κοπελα να προχωρησει σε καλαμακι, φραπε η οπως αλλιως τα λετε?
Παιδια ειμαι πραγματικα ασχετος σε αυτον τον χωρο, δωστε φωτα![]()
Πολύ καλή η πρόταση σου Zods για την αντιμετώπιση των κακών συνεννοήσεων με γραφεία και θεραπευτριες που υπάρχουν στο σύστημα . Μεγάλη ατυχία καί περίεργη σύμπτωση η τετράκις ακύρωση επιθυμίας συνάντησης με την Τεα όπως γράφεις ! Υπάρχει κάποια παλιά ιστορία που δημιουργεί αυτό το αποτέλεσμα ??Καλησπέρα.
Παρακολουθώ χρόνια πολλά εδώ μέσα τα δρώμενα και θα μου επιτρέψετε με σεβασμό προς όλα τα μέλη και όλες τις απόψεις να παραθέσω και τις δικές μου προς το κοινό όφελος.
Θα προτείνω μερικές κινήσεις που θα πρέπει να κάνουμε ως μέλη ενεργώντας σαν ομάδα. Θα τα προτείνω ορμώμενος από την απαράδεκτη συμπεριφορά της TΕΑΣ η οποία για τέταρτη συνεχόμενη φορά απρόκλητα μου ματαίωσε ραντεβού προφασιζόμενη αστειότητες . Αστειότητες γιατί μετά από τόσες φορές δεν υπάρχουν σοβαρές δικαιολογίες.
Αυτό που προτείνω είναι να υπάρξει επικεφαλής εδώ μέσα, ένας επικεφαλής που θα καταγράφει αυτά που θα αναφέρονται από τα μέλη.
Οι υπόλοιποι , εμείς τα μέλη:
1. Να αναφέρουμε τις δυσάρεστες εμπειρίες μας άμεσα, περιγράφοντας λακωνικά το γεγονός που μας ενόχλησε.
2. Να αναφέρουμε τις αλαζονικές συμπεριφορές και τα παράλογα ποσά που απαιτούν.
3. Ο επικεφαλής να υποδεικνύει τα προς μποϋκοτάζ γραφεία βάση των αναφορών των μελών και να αποφασίζει το χρονικό διάστημα της διάρκειας του.
4. Τα μέλη να συμορφώνονται μέχρι την ημερομηνία λήξης του.
Απέχοντας, όλα τα μέλη από τις όποιες και τα όποια γραφεία δεν μας σέβονται, να μετά δούμε αν θα αλλάξουν στάση, σεβόμενοι πλέον τα χρήματα που δαπανούμε για να ζήσουν αυτοί και οι οικογένειες τους.
Επικεφαλής μπορεί να οριστεί κάποιος που έχει προσφέρει πολλές και χρήσιμες πληροφορίες.
Συναγωνιστές εμείς έχουμε το χρήμα εμείς πρέπει να κρατάμε τα ηνία !!
Λαδοκόρες, βιζιτόνια κλπ υπάρχουν , λεφτά δεν υπάρχουν.
Ελπίζω να μην παρεξηγηθείαυτή η πρωτοβουλία μου, δεν διεκδικώ τίποτα άλλο εκτός από το να περνάμε όλοι καλά!!
Με εκτίμηση προς όλα τα μέλη και με πικρία και αγανάκτηση για τις αχάριστες και τα γραφεία τους.
Zods
Αγαπητέ το αναφέρω : Απρόκλητα. Εγώ ξενέρωσα με όλα αυτά τα γραφεία- βιζιτάδικα και δεν ξανασχολούμαι αν δεν οργανωθεί κάτι εδώ μέσα. Δεν έχω ούτε χρόνο ούτε χρήμα για πέταμα.Πολύ καλή η πρόταση σου Zods για την αντιμετώπιση των κακών συνεννοήσεων με γραφεία και θεραπευτριες που υπάρχουν στο σύστημα . Μεγάλη ατυχία καί περίεργη σύμπτωση η τετράκις ακύρωση επιθυμίας συνάντησης με την Τεα όπως γράφεις ! Υπάρχει κάποια παλιά ιστορία που δημιουργεί αυτό το αποτέλεσμα ??
Και δύσκολο να οργανωθεί κάτι εδώ γιατί υπάρχουν παααρα πολλά γραφεία με πολλά κορίτσια και η πίτα είναι περιορισμένη , όποτε υπάρχει έντασηΑγαπητέ το αναφέρω : Απρόκλητα. Εγώ ξενέρωσα με όλα αυτά τα γραφεία- βιζιτάδικα και δεν ξανασχολούμαι αν δεν οργανωθεί κάτι εδώ μέσα. Δεν έχω ούτε χρόνο ούτε χρήμα για πέταμα.
.Ωραία γούστα έχεις...βλέπω και το Attica έχει καινούργια προσθήκη την Ελινα! υπάρχει και στο site! ωραιο μωρο!
Είμαι και εγώ σε δίλημμα σαν εσέναπαιδια οντως καινουργιος στη φαση μασαζ στο σπιτι, θελω λιγο τα φωτα σας, ψαχνω στο νημα αλλα γινεται πανικος οποτε ρωταω παλι και οποιος μπορει και θελει απανταση. Εχω σταμπαρει ηλιανα και μαρια απο privemassagebaby και θελω να ξερω αν καποιος τις εχει παρει μεχρι που φτανουν, αλλα κυριοτερο επειδη εγω ειμαι και ψιλοντροπαλος και θελω απο πριν να τα κανονιζω(για αυτο και δουλευω με call girls) πως ψηνω την κοπελα να προχωρησει σε καλαμακι, φραπε η οπως αλλιως τα λετε?
Παιδια ειμαι πραγματικα ασχετος σε αυτον τον χωρο, δωστε φωτα![]()