Ποιά ομάδα θα κατακτήσει το κύπελλο ελλάδος φέτος? 2009
T thanoulis21r Σεβαστός Εγγρ. 9 Οκτ 2007 Μηνύματα 282 Κριτικές 10 Like 9 Πόντοι 1.992 5 Μαρ 2009 #1 Ποιά ομάδα θα κατακτήσει το κύπελλο ελλάδος φέτος? 2009
D doritis spermatos Μέλος Εγγρ. 26 Δεκ 2007 Μηνύματα 9.863 Κριτικές 2 Like 6 Πόντοι 66 5 Μαρ 2009 #2 ο παναθηναικος εχει κλειδωσει?
Καινούργιος Μέλος Εγγρ. 23 Σεπ 2008 Μηνύματα 3.014 Κριτικές 2 Like 2 Πόντοι 16 5 Μαρ 2009 #3 Τί ρωτάς και συ βραδυάτικα Ο.Σ.Φ.Π θέλει και ρώτημα!!! Υ.Γ.Να απαντήσω και ποιός θα κάνει το double;;;;
Τί ρωτάς και συ βραδυάτικα Ο.Σ.Φ.Π θέλει και ρώτημα!!! Υ.Γ.Να απαντήσω και ποιός θα κάνει το double;;;;
E EvilPlasma Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 21 Δεκ 2007 Μηνύματα 7.933 Κριτικές 108 Like 20.595 Πόντοι 26.435 5 Μαρ 2009 #4 ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ! Εδώ κέρδισε κοτζάμ Ευρω-Παίο...
OP OP T thanoulis21r Σεβαστός Εγγρ. 9 Οκτ 2007 Μηνύματα 282 Κριτικές 10 Like 9 Πόντοι 1.992 5 Μαρ 2009 #5 ΝΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ....ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΕΥΚΟΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ!! ;) doritis spermatos έγραψε: ο παναθηναικος εχει κλειδωσει? Κλικ για ολόκληρη προβολή...
ΝΑΙ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ....ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΕΥΚΟΛΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΟΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟ!! ;) doritis spermatos έγραψε: ο παναθηναικος εχει κλειδωσει? Κλικ για ολόκληρη προβολή...
Καινούργιος Μέλος Εγγρ. 23 Σεπ 2008 Μηνύματα 3.014 Κριτικές 2 Like 2 Πόντοι 16 5 Μαρ 2009 #6 EvilPlasma έγραψε: ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ! Εδώ κέρδισε κοτζάμ Ευρω-Παίο... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Για πρόσεξε τα λόγια σου για την ομαδάρα που που που..........δεν θυμάμαι κάτι να σου πω!!!
EvilPlasma έγραψε: ο ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ! Εδώ κέρδισε κοτζάμ Ευρω-Παίο... Κλικ για ολόκληρη προβολή... Για πρόσεξε τα λόγια σου για την ομαδάρα που που που..........δεν θυμάμαι κάτι να σου πω!!!
E EvilPlasma Γλομπεο-Μύστης Εγγρ. 21 Δεκ 2007 Μηνύματα 7.933 Κριτικές 108 Like 20.595 Πόντοι 26.435 5 Μαρ 2009 #7 Καινούργιος έγραψε: Για πρόσεξε τα λόγια σου για την ομαδάρα που που που..........δεν θυμάμαι κάτι να σου πω!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... που με χορηγο το Φοίνικα έφτασε στον τελικό της Ευρώπης και που εξαιτίας του Γαύρου δεν έπεσε κατηγορία! Αυτό είναι που λένε: Ιστορία μου αμαρτία μου!
Καινούργιος έγραψε: Για πρόσεξε τα λόγια σου για την ομαδάρα που που που..........δεν θυμάμαι κάτι να σου πω!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... που με χορηγο το Φοίνικα έφτασε στον τελικό της Ευρώπης και που εξαιτίας του Γαύρου δεν έπεσε κατηγορία! Αυτό είναι που λένε: Ιστορία μου αμαρτία μου!
D doritis spermatos Μέλος Εγγρ. 26 Δεκ 2007 Μηνύματα 9.863 Κριτικές 2 Like 6 Πόντοι 66 5 Μαρ 2009 #8 EvilPlasma έγραψε: που με χορηγο το Φοίνικα έφτασε στον τελικό της Ευρώπης και που εξαιτίας του Γαύρου δεν έπεσε κατηγορία! Αυτό είναι που λένε: Ιστορία μου αμαρτία μου! Κλικ για ολόκληρη προβολή... και εχουν τετοιο λαο που νομιζαμε οτι βλεπαμε προπονηση ακουγαμε ολες τις φωνες των παικτων-προπονητων και το πως χτυπαγανε την μπαλα
EvilPlasma έγραψε: που με χορηγο το Φοίνικα έφτασε στον τελικό της Ευρώπης και που εξαιτίας του Γαύρου δεν έπεσε κατηγορία! Αυτό είναι που λένε: Ιστορία μου αμαρτία μου! Κλικ για ολόκληρη προβολή... και εχουν τετοιο λαο που νομιζαμε οτι βλεπαμε προπονηση ακουγαμε ολες τις φωνες των παικτων-προπονητων και το πως χτυπαγανε την μπαλα
M mouNINJA Μέλος Εγγρ. 21 Αυγ 2008 Μηνύματα 6.626 Like 38 Πόντοι 66 5 Μαρ 2009 #9 http://[URL unfurl="true"]www.euro2day.gr/dm_pictures/krikri201-big.jpg[/img[/URL]] ελα τωρα μην επιμενεις δεν ειδες τι ωραια στα εξηγω? στα εξηγω ομορφα? στα εξηγω ωραια? αλλο τιποτα θελετε? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
http://[URL unfurl="true"]www.euro2day.gr/dm_pictures/krikri201-big.jpg[/img[/URL]] ελα τωρα μην επιμενεις δεν ειδες τι ωραια στα εξηγω? στα εξηγω ομορφα? στα εξηγω ωραια? αλλο τιποτα θελετε? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
D Dim72 Μέλος Εγγρ. 23 Αυγ 2005 Μηνύματα 1.496 Κριτικές 4 Like 176 Πόντοι 16 5 Μαρ 2009 #10 μπραβο μπραβο την αλλη φορά να φροντισετε να παιξει με 8 παικτες ο αντιπαλος για να μην πάτε στην παράταση
μπραβο μπραβο την αλλη φορά να φροντισετε να παιξει με 8 παικτες ο αντιπαλος για να μην πάτε στην παράταση
C cockpit Μέλος Εγγρ. 5 Φεβ 2009 Μηνύματα 1.626 Like 0 Πόντοι 16 5 Μαρ 2009 #11 thanoulis21r έγραψε: Ποιά ομάδα θα κατακτήσει το κύπελλο ελλάδος φέτος? 2009 Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αυτή που θα σκάσει περισσότερα στον κουκουλάκη
thanoulis21r έγραψε: Ποιά ομάδα θα κατακτήσει το κύπελλο ελλάδος φέτος? 2009 Κλικ για ολόκληρη προβολή... Αυτή που θα σκάσει περισσότερα στον κουκουλάκη
gatto Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Αυγ 2007 Μηνύματα 22.148 Like 41 Πόντοι 366 5 Μαρ 2009 #12 Δεν το βλέπετε ότι δεν την χάνει την κούπα ο κουάξ!
N nikolakis72 Μέλος Εγγρ. 13 Μαρ 2008 Μηνύματα 2.583 Like 0 Πόντοι 16 5 Μαρ 2009 #13 gatto έγραψε: Δεν το βλέπετε ότι δεν την χάνει την κούπα ο κουάξ! Κλικ για ολόκληρη προβολή... τι τελετε επιτλους κυριε γαττο?ομαδα παρει κυπελο εσυ λυπασε
gatto έγραψε: Δεν το βλέπετε ότι δεν την χάνει την κούπα ο κουάξ! Κλικ για ολόκληρη προβολή... τι τελετε επιτλους κυριε γαττο?ομαδα παρει κυπελο εσυ λυπασε
Επισκέπτης 5 Μαρ 2009 #14 gatto έγραψε: Δεν το βλέπετε ότι δεν την χάνει την κούπα ο κουάξ! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μόνο μ'εμάς δεν πήρε ο πούστης!!!!!
gatto έγραψε: Δεν το βλέπετε ότι δεν την χάνει την κούπα ο κουάξ! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Μόνο μ'εμάς δεν πήρε ο πούστης!!!!!
gatto Ενεργό Μέλος Εγγρ. 1 Αυγ 2007 Μηνύματα 22.148 Like 41 Πόντοι 366 5 Μαρ 2009 #15 nikolakis72 έγραψε: τι τελετε επιτλους κυριε γαττο?ομαδα παρει κυπελο εσυ λυπασε Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγκό σκοτόσει πρόεντρο τους! Σιγά να μην λυπηθούμε ρε...θα ξεσαλώσουμε!
nikolakis72 έγραψε: τι τελετε επιτλους κυριε γαττο?ομαδα παρει κυπελο εσυ λυπασε Κλικ για ολόκληρη προβολή... Εγκό σκοτόσει πρόεντρο τους! Σιγά να μην λυπηθούμε ρε...θα ξεσαλώσουμε!
P petrosyn Ενεργό Μέλος Εγγρ. 25 Ιουλ 2008 Μηνύματα 14.588 Like 0 Πόντοι 166 5 Μαρ 2009 #16 nacho_70 έγραψε: Μόνο μ'εμάς δεν πήρε ο πούστης!!!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κλάψεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
nacho_70 έγραψε: Μόνο μ'εμάς δεν πήρε ο πούστης!!!!! Κλικ για ολόκληρη προβολή... Κλάψεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
Επισκέπτης 5 Μαρ 2009 #17 petrosyn έγραψε: Κλάψεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δεν είσαι καλά μου φαίνεται. Εδώ δεν κλάψαμε όταν ήμασταν εντελώς για κλάματα!!!!! Απλώς ο καριόλης σε όλους δίνει κύπελο,ενώ σ'εμάς έκανε τα πάντα για να το χάσει.
petrosyn έγραψε: Κλάψεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε Κλικ για ολόκληρη προβολή... Δεν είσαι καλά μου φαίνεται. Εδώ δεν κλάψαμε όταν ήμασταν εντελώς για κλάματα!!!!! Απλώς ο καριόλης σε όλους δίνει κύπελο,ενώ σ'εμάς έκανε τα πάντα για να το χάσει.
P petrosyn Ενεργό Μέλος Εγγρ. 25 Ιουλ 2008 Μηνύματα 14.588 Like 0 Πόντοι 166 5 Μαρ 2009 #18 nacho_70 έγραψε: Δεν είσαι καλά μου φαίνεται. Εδώ δεν κλάψαμε όταν ήμασταν εντελώς για κλάματα!!!!! Απλώς ο καριόλης σε όλους δίνει κύπελο,ενώ σ'εμάς έκανε τα πάντα για να το χάσει. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ναι ρε τον πούστη τον αγέλαστο. Μέχρι και η παοκ πήρε κούπα μαζί του. Εμείς μάλλον θα περιμένουμε άλλα 40 χρόνια
nacho_70 έγραψε: Δεν είσαι καλά μου φαίνεται. Εδώ δεν κλάψαμε όταν ήμασταν εντελώς για κλάματα!!!!! Απλώς ο καριόλης σε όλους δίνει κύπελο,ενώ σ'εμάς έκανε τα πάντα για να το χάσει. Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ναι ρε τον πούστη τον αγέλαστο. Μέχρι και η παοκ πήρε κούπα μαζί του. Εμείς μάλλον θα περιμένουμε άλλα 40 χρόνια
Επισκέπτης 5 Μαρ 2009 #19 petrosyn έγραψε: Ναι ρε τον πούστη τον αγέλαστο. Μέχρι και η παοκ πήρε κούπα μαζί του. Εμείς μάλλον θα περιμένουμε άλλα 40 χρόνια Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ναι. Μη ξεχάσουμε να ζητήσουμε δορυφορική εκεί που θα είμαστε.
petrosyn έγραψε: Ναι ρε τον πούστη τον αγέλαστο. Μέχρι και η παοκ πήρε κούπα μαζί του. Εμείς μάλλον θα περιμένουμε άλλα 40 χρόνια Κλικ για ολόκληρη προβολή... Ναι. Μη ξεχάσουμε να ζητήσουμε δορυφορική εκεί που θα είμαστε.
G giorgos29 Μέλος Εγγρ. 9 Φεβ 2009 Μηνύματα 225 Like 0 Πόντοι 1 5 Μαρ 2009 #20 doritis spermatos έγραψε: ο παναθηναικος εχει κλειδωσει? Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι που το ηξερες
doritis spermatos έγραψε: ο παναθηναικος εχει κλειδωσει? Κλικ για ολόκληρη προβολή... ναι που το ηξερες